Boycot camping Witterzomer bij TT Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mosibi

MF veteraan
21 mei 2004
8.132
3
Op www.oliepijl.nl staat een oproep om de beruchte camping (eigenaar) te boycotten vanwege zijn geklaag over geluidsoverlast. Goed initiatief lijkt me!

http://www.oliepeil.nl/archief/2008/06/boycot_camping_witterzomer_bij_tt_a/


Op het TT-circuit van Assen is op 28 juni de MotoGP te gast. Heel motorrijdend Nederland gaat daarheen en zoekt een camping. We willen hierbij iedereen oproepen NIET op VAKANTIEPARK WITTERZOMER te gaan staan. Reeds vele malen heeft dit vakantiepark bezwaarprocedures gevoerd tegen de zogenaamde overlast van motoren op het circuit. Gevolg is dat bijvoorbeeld de KNMV-Cup eigenlijk niet meer op Assen kan rijden en dat alle motorsportactiviteiten zo goed als geschrapt zijn. Het zou dan ook heel jammer zijn dat VAKANTIEPARK WITTERZOMER wèl profiteert van de drukte rondom de TT maar aan de andere kant samen met de Stichting Geluidshinder Baggelhuizen de nationale motorsport om zeep helpt. Zoek je een camping, er zijn er zat die niet zo hypocriet zijn! En geef het door....
 
Ik denk niet, dat het een heel groot gemis gaat zijn, als hij een weekend niet volgeboekt is.

Ik vind het zeker hypocriet, maar ik snap het ergens ook wel: als jou gasten last hebben van de KNMV cup of andere kampioenschappen die niet het hele weekend duren en je hebt dus dat weekend ook geen motorrijders waarvan je kunt profiteren, dan is dat heel slecht voor je portemonnaie.
 
Ik denk niet, dat het een heel groot gemis gaat zijn, als hij een weekend niet volgeboekt is.

Ik vind het zeker hypocriet, maar ik snap het ergens ook wel: als jou gasten last hebben van de KNMV cup of andere kampioenschappen die niet het hele weekend duren en je hebt dus dat weekend ook geen motorrijders waarvan je kunt profiteren, dan is dat heel slecht voor je portemonnaie.

Geloof dat deze meneer zelfs stond te klagen over wedstrijden die waren afgelast, alleen dat wist hij nog niet :r
 
Laatst bewerkt:
even zomaar van zijn website ( www.witterzomer.nl )geplukt:

Dutch TT, WK Superbike en andere evenementen

Motorrijders en snelheidsduivels opgelet! Op het beroemde TT-circuit in Assen (hemelsbreed 2,5 km. van WITTERZOMER) vinden de meest spectaculaire motor- en autoraces plaats zoals de Dutch TT, WK SUPERBIKE. Motorrijders en publiek voor de autoraces uit heel Europa maken daar ieder jaar weer een uitstapje van, compleet met overnachting. Velen willen na een druk dagje op het circuit met brullende motoren bijkomen op een mooie camping. Dat kan uitstekend op Vakantiepark Witterzomer; een vakantiepark met prima faciliteiten. Wij raden u aan om tijdig te reserveren als u zo dicht in de buurt van het circuit wilt kamperen!

U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een compleet ingerichte bungalowtent of een Trekkershut te huren. Komt u met een groep, dan is misschien de 50-persoons groepsaccommodatie of een 20-persoons groepshuis iets voor u. Fans die meer op een beetje luxe zijn gesteld, kunnen terecht in onze comfortabele vakantiehuizen of zelfs in een luxe 2-persoons hotelchalet! Dè camping in Assen!
, Motorrijders en snelheidsduivels opgelet! Op het beroemde TT-circuit in Assen (hemelsbreed 2,5 km. van WITTERZOMER) vinden de meest spectaculaire motor- en autoraces plaats zoals de , Motorrijders en publiek voor de autoraces uit heel Europa maken daar ieder jaar weer een uitstapje van, compleet met overnachting. Velen willen na een druk dagje op het circuit met brullende motoren bijkomen op een mooie camping. Dat kan uitstekend op Vakantiepark Witterzomer; een vakantiepark met prima faciliteiten. Wij raden u aan om tijdig te reserveren als u zo dicht in de buurt van het circuit wilt kamperen! U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een of een te huren. Komt u met een groep, dan is misschien de 50-persoons of een 20-persoons iets voor u. Fans die meer op een beetje luxe zijn gesteld, kunnen terecht in onze of zelfs in een Dè camping in Assen!

Hoe geloofwaardig ben je dan nog met je klachten???

Wat een :r
MF Megameeting op Witterzomer??? })
 
ik slaap dr vanwege mn werk (achter de bar, evenementenhoreca), maar k zal mn db-killers er even uitschroeven vlak voor de camping...
inchecken duurt vrij lang, maar mn motor kan wel ff stationair draaien ;)

en dat dan op woensdag al *O* staan ze ook nog niet te controleren :P
 
heb er jaren gestaan, sta voor 2e jaar ergens anders toen ik hiervan hoorde. Dus ik al idd al mee met de boycot. Hypocriete zooi daar
 
Bij de reacties op oliepeil staat o.a.:
sinds, februari of maart, zit er een andere eigenaar op wittezomer, misschien word het daar beter van.
pattrick 18-06-2008 @ 21:50

Als dat echt zo is, dan is een boycot wel zuur voor de nieuwe eigenaar.
 
Zat deze gozer ook niet te zeuren om het lawaai van de Champ Car's toen?

Hij werd toen door de organisator van de Las Vegas editie van de Camp's een hele slecht businessman genoemd.
 
je moet niet boybotten, maar gratis overnachten bij wittezomer. Maar er is een beter evenement en moest kiezen awakenings
 
Als ondernemer zeg ik; Logisch, je hebt genoeg gasten die er niet voor komen en die wil je rust kunnen bieden. (Ja, dom om dan naar Assen te gaan, ik weet het.... maaaaaaar je schijnt hier ook goed te kunnen fietsen)

Los daarvan; geef hem eens ongelijk, 99% van de mensen zal in zijn geval hetzelfde gedaan hebben, meepikken als het je uitkomt, je bent niet voor niks ondernemer....
 
Als ondernemer zeg ik; Logisch, je hebt genoeg gasten die er niet voor komen en die wil je rust kunnen bieden. (Ja, dom om dan naar Assen te gaan, ik weet het.... maaaaaaar je schijnt hier ook goed te kunnen fietsen)

Los daarvan; geef hem eens ongelijk, 99% van de mensen zal in zijn geval hetzelfde gedaan hebben, meepikken als het je uitkomt, je bent niet voor niks ondernemer....

Nou dat vind ik dus onzin. Ondernemer zijn betekent niet dat je met alle winden moet meewaaien en/of er een dubbele moraal op na moet houden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan