motor gejat !! willen jullie je ogen open houden??

R3mco

Die hard MF'er
21 jun 2006
794
1
Leersum
godver de godver......dat mij dit overkomt '(
mijn motor heeft een tijdje te koop te staan en net is er iemand komen kijken. tijdens het proefritje is hij niet meer terug gekomen en ik heb helemaal niks van die gast. geen naam, telefoon helemaal niks. het kentekenbewijs enzo ligt hier nog, maar de motor is weg....

hij reed weg zonder helm en ik heb de volgende veschrijving van hem:

1.80 meter
gezet / dik 100kg ofzo?
klein rond hoofd
korte grove krullen
kleine handen (wel beetje worstevingers)
hij gaf een heel slap handje
donkere blouse
lijkt een surinaamse afkomst te hebben
hij sprak gebrekkig nederlands
ik heb het idee dat hij uit de richting utrecht komt... kanaleneiland ofzo

het kenteken van de motor is mn-sf-39 (duplicaatcode 1)

natuurlijk verschrikkelijk stom van mij dat ik geen gegeven van hem heb, maar het kwam zo vertrouwd over. hij was best vriendelijk, maar nu kan ik hem dus echt zn hersens inslaan als ik m tegen kom !!!

straks ga ik naar het bureau om aangifte van die man zelf te doen. natuurlijk is al aangifte van verduistering gedaan.

willen jullie mij alsjeblieft bellen als je iets weet ?? 06-20526212
full
 
Oei dat is zuur. Bij deze ook les voor andere verkopers...
Heb je zelfs geen e-mail adres van betreffende persoon?

Alvast heel veel succes.

hou ons op de hoogte...
 
Damn, daarom altijd rijbewijs oid vragen om achter te houden bij en proefrit, en bij voorkeur ook zelf meerijden
 
ik kan ook echt niet geloven dat ik hem zomaar mee gegeven heb.... van te voren weet je zeker dat je dat niet doet zonder dat je iets van die persoon achter de hand hebt, maar op een of andere manier weten ze op je vertrouwen in te spelen.... die gast zou een oscar verdienen, samen met een flinke klap op zn neus.

toen ik 0900 8844 belde hadden ze alles al doorgegeven aan de politieautos en alles in t systeem gezet, maar toen ik net bij t politiebureau was stond er niks in t systeem. raar zooitje daaro. en de beschrijving van de persoon kon ik nog niet doorgeven, dat kan pas morgen om een uur of 4.

hebben jullie enig idee waar dit soort dingen vaker gebeuren? want de interesse op deze motor kwam van sommige mensen uit t kanaleneiland in utrecht en deze jongen zei ook dat hij nog de trein moest hebben naar utrecht. volgens mij rijden ze daar in de buurt ook veel op duke's....
denk dat k vanavond maar ff een rondje door t kanaleneiland ga rijden
 
Da's grof balen! :( 'k Zal m'n ogen open houden! :Y

Maaruh, hoe ver kan hij komen zonder helm? :? Of zou hij nog een maatje in de buurt gehad hebben?

Ik zag in jouw verkooptopic dat je de spiegels op een zeer herkenbare manier gemonteerd had. Zaten die bij de verdwijning nog steeds zo? Lijkt me nuttig om te weten ...
 
hebben jullie enig idee waar dit soort dingen vaker gebeuren? want de interesse op deze motor kwam van sommige mensen uit t kanaleneiland in utrecht en deze jongen zei ook dat hij nog de trein moest hebben naar utrecht. volgens mij rijden ze daar in de buurt ook veel op duke's....
denk dat k vanavond maar ff een rondje door t kanaleneiland ga rijden

Mooi kloten, idd.
Je zou ze wat... :(

Neem je wel iemand mee, als je daar naartoe gaat?!
En het nummer vd pliesie onder de "1" programmeren...
 
ik ga niet alleen.
het is wssnlijk georganiseerd, want andere lui met zo'n zelfde accent die mij ook hadden gebeld, bellen nu opeens niet meer terug. de eerste heeft me wel een naam gegeven: Jessin Saidi geloof k, maar dat zal vast wel vals zijn.

ik zal nog wat meer recente foto's plaatsen zoals hij meegenomen is.
opvallende kenmerken:
- spiegels
- open uitlaatdempers. veel geluid !!!
- mooi schoon en gewassen
full
 
das mooi kut :@

en erg brutaal om het zo te doen, maar blijkbaar werkt het nog ook.
Kan me voorstellen dat je vertrouwen in de mensheid tot een 0 punt gedaald is!
 
op dit moment is mijn vertrouwen in de mens erg gedaalt. misschien wel een wijze les voor mij omdat ik het zelf niet helemaal slim heb aangepakt, maar wel een hele dure les !!
 
Sinds een paar dagen spot ik een Duke in IJsselstein, hopelijk beschuldig niet vals.
 
jeetje zeg dat is zuur...

zal wel een mij liggen, maar als er een surinamer zonder helm met mijn motor zou wegrijden... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan