Gefrunnik aan mijn driewieler

Hoe vijje me spannetje??

  • Gaaf!

    Stemmen: 39 25,7%
  • Vet!

    Stemmen: 6 3,9%
  • Wreed!

    Stemmen: 4 2,6%
  • Stoer!

    Stemmen: 15 9,9%
  • pRKETPSKT!!

    Stemmen: 52 34,2%
  • Da!

    Stemmen: 7 4,6%
  • Njet!

    Stemmen: 20 13,2%
  • Wil ik ook!!

    Stemmen: 9 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    152
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
8-) :+ :) :P :9 :} :] })
Man oh man, ik slaap al nachten niet meer! Morgen mijn driewieler ophalen!!!
8-) :+ :) :P :9 :} :] })

Dit is ze:
full

8-)

Sorry, moest het even kwijt :P
 
Laatst bewerkt:
Ik wil al de hele tijd reageren in andere topics, maja 'offtopic' hè. :P


Dus bij deze [ONNtopic]...

Heel veel pret gewenst morgen bij 't halen & daarna bij 't klaarmaken & rijen! *D
 
Ik wil al de hele tijd reageren in andere topics, maja 'offtopic' hè. :P


Dus bij deze [ONNtopic]...

Heel veel pret gewenst morgen bij 't halen & daarna bij 't klaarmaken & rijen! *D

Dank u. Zal nog foto's maken met gelukkige eigenaar en die volgende week ook posten *D
 
Ik zie uit naar de foto's. Vind het een mooi ding, weer 's wat anders dan al die supersports *D

Suc6 en veel plezier morgen :]
 
Tof ding man. Nou nog een slapeloos nachtje dan.

[me]De Highlander denkt dat Ralfie de komende week in het bakkie gaat slapen.[/me]
 
ziet er leuk uit :)

issur veel werk aan of istie rijklaar?

Is twee jaar geleden rijdend weggezet. Blok zit in ieder geval niet vast en compressie heeft ze ook nog.

Dus waarschijnlijk even carbs etc. schoonmaken, hier en daar kabeltjes vastzetten en dan kijken of ze zin heeft :)

't Blijft wel een Russische he, dus ik verwacht dat er nog wel een en ander aan moet gebeuren de komende tijd. Maar zonder haast kom je een heel eind.

[me]De Highlander denkt dat Ralfie de komende week in het bakkie gaat slapen.[/me]
[me]Ralfie denkt dat dat best wel eens zou kunnen kloppen :P [/me]
 
Wanner komt de show off :?

Bij welke OBT mogen we jouw gevaarte met "sleepdienst certificaat en onderdelen bewaarbak" begroeten :+
 
Op vrijdag 14 maart 2003 10:14 schreef Ralfie het volgende:
....................................
't Blijft wel een Russische he, dus ik verwacht dat er nog wel een en ander aan moet gebeuren de komende tijd.............

Zit bij de URAL dan ook een tank erop met een gleuf :+ O-) (oké, hij was flauw)
Maar, nogmaals: NICE spannertje!
 
Zit bij de URAL dan ook een tank erop met een gleuf :+ O-) (oké, hij was flauw)
Maar, nogmaals: NICE spannertje!
Nee. En 't is een DNEPR :P

enne, show-off: ik heb RDZ al een ritje beloofd, dus als er een OBT in de buurt is (of als ze ineens 100% betrouwbaar blijkt te zijn) ben ik er bij 8-)
 
Welk een masjien!

Ziet er vooral robuust uit en, zoals al gezegd, kan zeeeeeer nuttige diensten bewijzen als rijdend technisch steunpunt. :9

Dan natuurlijk niet gaan lopen zeuren dat oude jappenzooi........ ;)

Succes bij het weer tot leven brengen van je schoonheid! :)
 
heeft gestemt op pRKETPSKT!!, 'k vond het wel russisch klinken, iig heel veel plezier met ophalen, gereedmaken, duwen, zweten, vloeken, en weer verder tuffen :P

succes ermee :9
 
Wel strak dat schapenhek aan de zijkant. :X

Klassieke zijspanclub is te contacten op 0597-433046 na 20.00h.
 
Zo, bakkie is binnen. En de garage kan ook nog dicht :P

Mijn bakkie en de Maruspilami van Ernie stonden keurig voor aan de weg geparkeerd en ze werden meteen door ons besprongen, op zoek naar gadgets etc. Reservewiel, lampekappie, alle losse onderdelen in de bak. Vervolgens met 25 spanbanden vastgezet en op transport! Alles is heel aangekomen thuis.

Eerste inspectie: bekabeling is al verniewd en er lijkt zowaar kopervet aan de cilinderkopbouten te zitten, dat belooft dus wat. Het lijkt er op dat ze in handen is geweest van een liefhebber :)

Helaas is de bekabeling nog niet volledig aangesloten, dus eerst een schemaatje ritselen. En dan stekkertjes prikken 8-) .

Pics volgen in de loop van de week wel :)
 
Op vrijdag 14 maart 2003 10:14 schreef Ralfie het volgende:'t Blijft wel een Russische he, dus ik verwacht dat er nog wel een en ander aan moet gebeuren de komende tijd. Maar zonder haast kom je een heel eind.

Hee, dus standaard 'bombproof' ;) .
Gaaf bakkie, gefeli en suc6 met sleutelen...

Koz

P.S.: Oh ja, slaap lekker, want dat gaat weer rustig, of kruip je vannacht in de zijspan? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan