Rijden in Zeeland deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.159
704
:] Deel 14 :]
Rijden in Zeeland deel 13 was weer snel vol, en zoals in alle voorgaande delen weer wat nieuwe mensen mogen verwelkomen.
In dit deel zal waarschijnlijk de BBQ MF Zeeland topic plaatsvinden

Welke delen gingen ons voor:
Rijden in Zeeland
Rijden in Zeeland 2
Rijden in Zeeland 3
Rijden in Zeeland 4 !!!!
Rijden in Zeeland deel 5
Rijden in Zeeland deel 6
Rijden in Zeeland deel 7
Rijden in Zeeland deel 8
Rijden in Zeeland deel 9
Rijden in Zeeland deel *O* 10 *O*
Rijden In Zeeland Deel 11
Rijden in Zeeland Deel 12
Rijden in Zeeland deel 13



Losgaan op de zeeuwse wegen met :]

Mr.McDuc
bc9a002b632d3d8c1402cde71a8fe4b9

Verstuuver
DSC_0002.jpg

gixxerchris
full

Ben-i
jpg0758.JPG

Motorfreak
full

El Perro
full

Mods: Goodridge stalen remleidingen, Touratech stuur - handkappen - koplamp, K&N luchtfilter, Showa vering, RT handvatverwarming
Here's_Johnny
bikepics-1287216-800.jpg

Mods: Xenon8000K, silvervision knipperlichten, Akrapovic einddempers en middenpijp, BMC inlegfilter, suzuki tankpad - tankbescherming - carbon dashbordomlijsting, VMC diabolo's - remvloeistof zweetbandje, Braking wave disks voor en achter, pazzo's, alu kentekenplaathouder, goodridge stalen remleidingen, puig kuipruit, B&G zwarte uitlaatsteunen, digitale olietemperatuurmeter, valblokken, Gilles kettingspanners + haken, PP rem-schakelset - veerverstellers, 2008 zilverkleurige stickers, PVM 10Y spaaks aluminium wielen incl zwarte alu haakse ventielen
-Z-ander
full

Mods: ABM stuur, ABM stuurgewichtjes,velgstriping, leovice sbk demper, goudekleurige voetsteuntjes, blokspoiler, bar-end spiegels, kawasaki fly screen, radiateur cover, kleine knipperlichten voor & achter
Pepe
p5061337rw9.jpg

Bright
full

Mods: Tailrisers, ingekort spatbord, Bologna mirrors, Harris handgrepen, Carbon Hugger - tankpad - uitlaat - frame delen - voorvork beschermers, kleine knipperlichten, dubbele koplamp, goudkleurig stuur en stuurgewichten, gepolijste velgranden goudkleurig hart, helder achterlicht
hzrt_18
7991979ba613521662eedcd772c42be6

R.V.G
x3d8xi.jpg

Screwbeast
full

The Benman
full

Thehulkgayversion
?????
Spidy
full

o.j
full

Ray-r1
full

lennart888
bikepics-1374058-800.jpg

Acura-Scott
full

Mac d
hugoholtzkdur2.jpg

Mods: stalen remledingen, Puig dubble bubble, haakse ventielen, Wilbers rearshock en race voor binnenveren, Hyperpro stuurdemper, circuit afstelling
McDennis
119544421_5_9DK5.jpeg

***Sander***
Foto-GHMAOM6C.jpg

mods:leovince sbk demper, smoke kuipruit,stalen remleidingen voor en achter, racegaas, arrow led raw's, hugger
Tinus op de bsa
full

1000K5e
full

Danos87
dsc00897em1.jpg

Achiel
ATgAAABl_ub_Zx29lZ7iVpRI42zMhLN0u-QNv-w7U76sQC0shrXt7ylfso5rm5NN3MgtQC-9UTHlwF0MPaJC1_bPS_OBAJtU9VCnRnHkWeyHydEaReTzDVyOndLoqg.jpg

Tinus
full

Shakey
00026341414141415959a.jpg

V-strom pierro
DSC00772.jpg

Zuperzlet
76d76998e5726e46d6b49724f4ac495c

Steefjuuh
full

Frank007Blade
full

Kobalt
05052008354.jpg

mods: Leovince SBK highmount, BMC filter, MDI kuipruit, crashpads, seatcover, kleine knippers achter, knippers voor in koplamp, alu kentenplaathouder
Sjees
full

Jaaps
full

Wslyyy
foto0212bf5.jpg

Oxydrokz
191746329_6_pWbA.jpeg

Zooi
IMG_4462.jpg

Banaboy
25sbyxh.jpg

Martyduc
ducati.jpg

Hoogesteger
full

RoySrad
royjesradgp2.jpg

Raw
full

MPBandit
full

Remco v V
Foto-CFKOKUNP.jpg

Revelation
Foto-TV7SXTXE.jpg

Battle
full

Nick1966
full

Melbo
333133075_6_RbGw.jpeg

Motil
IMG_5233.jpg

Maaike83
IMG_5305.jpg

Pauluz
GroteFoto-J6HLCASC.jpg

Thehulkgayversion
323498060_5_2Yeh.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Dat werd tijd Johnny, er waren al rebelse plannen op het openingstopic te kapen ;)
 
Zo het werk zit erop, linkjes werken als het goed is weer allemaal, anders hoor ik het wel.
Zo ergens een pint gaan pakken :Y dus ik lees het vanacht pas weer ;)
 
hé, hé, hé...ben d'r ook weer bij .... om mee te lezen _O-

prettig weekend you all.... :W
 
ben er ook weer van de partij...

vanmiddag met zuperzlet lekker lopen snowboarden, om 17:00 uur begonnen en om 22:00 er weer af *O*
 
zijn al flink wat fotoo,s bij gekomen in tussentijd.......
we worden groot . :+
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor nummer 14 John. ik doe ook weer mee :Y

De Garmin is gisteren binnen gekomen! *O* Nu wat prutsen om te kijken of alles er bij zit en dan over een kleine 2 weken laten monteren (ben zelf niet zo van dat gepruts met kabels en zekeringen e.d.)
Ook nog een nieuwtje van motorboulevard: de nieuwe chefmonteur gaat weg aan het einde van deze maand... -O- Geloof dat het te maken heeft met het feit dat hij werk kan vinden in Middelburg, waar die arme stakker moet wonen...

@Johnny: zondag voorspelde je al dat de foutmelding F1 op de GSX 750 van een vriend van me de exup-klep zou zijn: klopt :}
Ik heb hem niet durven vertellen dat jij er ook nog bij wist te melden dat het een hardnekkig terugkerende klacht was... :N

gho het regent... :(
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor nummer 14 John. ik doe ook weer mee :Y

De Garmin is gisteren binnen gekomen! *O* Nu wat prutsen om te kijken of alles er bij zit en dan over een kleine 2 weken laten monteren (ben zelf niet zo van dat gepruts met kabels en zekeringen e.d.)
Ook nog een nieuwtje van motorboulevard: de nieuwe chefmonteur gaat weg aan het einde van deze maand... -O- Geloof dat het te maken heeft met het feit dat hij werk kan vinden in Middelburg, waar die arme stakker moet wonen...

@Johnny: zondag voorspelde je al dat de foutmelding F1 op de GSX 750 van een vriend van me de exup-klep zou zijn: klopt :}
Ik heb hem niet durven vertellen dat jij er ook nog bij wist te melden dat het een hardnekkig terugkerende klacht was... :N

gho het regent... :(


NIet zeuren over regen. Ik moet zo met Maaike een andere nog geheel glimmende motor ophalen. Je zult zien. We stappen straks op en 't komt met bakken uit de hemel :(
 
NIet zeuren over regen. Ik moet zo met Maaike een andere nog geheel glimmende motor ophalen. Je zult zien. We stappen straks op en 't komt met bakken uit de hemel :(

ik had natuurlijk ook jullie lijden voor ogen met mijn opmerking. dat spreekt voor zich



O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan