Jos van Vught motorenombouw in Oirschot ?

R3mco

Die hard MF'er
21 jun 2006
794
1
Leersum
iemand ervaring met deze man? de zoekfunctie leverde weinig resultaten...
het is de bedoeling dat hij mij yamaha yz426 gaat voorzien van een lichtspoel, kabelboom, etc... al het nodige om er mee de weg op te kunnen.
hij heeft geen internetsite en is volgens mij ook niet zo bekend, maar ik wil weten of hier goed spul vandaan komt?
 
Jawel, behoorlijk bekend hoor. Is zo'n beetje dé man die jouw crossert op kenteken kan laten zetten.

Vlgs mij ken ik alleen positieve verhalen ;).
 
ook geen slecht woord over te zeggen. Hele geschikte kerel die weet waar ie t over heeft.
gaat jou zeker goed helpen!
 
kheb er vorig jaar een kxf 450 op kenteken laten zetten, incl lichtspoel en toebehoren

dit is vakkundig gebeurd

dus absoluut een betrouwbaar en prettig adres
 
Ja klopt, haha!
Heb hem een paar keer aan de telefoon gehad, dan moet je goed opletten _O-.
ja aan de telefoon moet je inderdaad ff je andere oor dicht houden. hopelijk heb ik binnenkort even tijd om een bezoekje te brengen. wel goed dat hij ook gewoon 's avonds en in het weekend werkt. komt mij wel goed uit :)
 
Jos is een boer op klompen, werkt in de stal en de onderdelen liggen bij wijze van spreken tussen de koeieplakken :+

Je verstaat er geen fuck van maar de man is niet duur, weet waar hij het over heeft en krijgt een giraffe met 7 poten nog op kenteken dus gewoon naartoe gaan! :]
 
Jos is een boer op klompen, werkt in de stal en de onderdelen liggen bij wijze van spreken tussen de koeieplakken :+

Je verstaat er geen fuck van maar de man is niet duur, weet waar hij het over heeft en krijgt een giraffe met 7 poten nog op kenteken dus gewoon naartoe gaan! :]
_O- _O-
 
Jos is een boer op klompen, werkt in de stal en de onderdelen liggen bij wijze van spreken tussen de koeieplakken :+

Je verstaat er geen fuck van maar de man is niet duur, weet waar hij het over heeft en krijgt een giraffe met 7 poten nog op kenteken dus gewoon naartoe gaan! :]
_O-

Had het niet beter kunnen zeggen!
 
iemand ervaring met deze man? de zoekfunctie leverde weinig resultaten...
het is de bedoeling dat hij mij yamaha yz426 gaat voorzien van een lichtspoel, kabelboom, etc... al het nodige om er mee de weg op te kunnen.
hij heeft geen internetsite en is volgens mij ook niet zo bekend, maar ik wil weten of hier goed spul vandaan komt?

Wat moet je hier nou voor betalen als ik vragen mag? :o
 
Wat moet je hier nou voor betalen als ik vragen mag? :o
ligt er aan wat ik wil. als ik bijvoorbeeld ook knipperlichten, groot licht en een claxon wil heeft hij andere kabelbomen nodig en gaat het een paar tientjes meer kosten.
er van uit gaande dat ik al een koplamp en achterlicht heb kan ik voor 225 - 250 euro klaar zijn. dan heb ik dus die spoel (haalt hij mijn ontsteking er uit geloof ik en plaatst eenzelfde met spoel erom, zoiets heb ik begrepen), kabelboom, remlichtschakelaar etc...
voor een eurootje of 300 heb ik alles compleet (groot licht, knippers, claxon). dat is wat hij ongeveer heeft aangegeven, maar wat het werkelijk gaat kosten zal ik posten als ik geweest ben.

als ik eindelijk een keer een karretje geregeld heb :z
 
En hij keurt hem dan ook voor je? Of moet je daar voor naar het RDW?
 
Ja ik weet niet of dat moet, maar kan me voorstellen dat dat wel moet. Was maar een vraag :)

(even een vraag tussendoor, stel dat je een KTM SX uit belgie of duitsland haalt, dan kan hij hem ombouwen, maar dan moet je hem wel invoeren + laten keuren? Iemand daar een idee over?)
 
Nog beter/goedkoper is de motor door hem te laten ombouwen, en klaar te laten maken voor de keuring, vervolgens zelf met je motor naar de keuring gaan... Het kan wel even duren voordat je aan de beurt bent bij de RDW en tijd = geld -O- Maar als je garantie krijgt dat je motortje door de keuring komt..
 
Nog beter/goedkoper is de motor door hem te laten ombouwen, en klaar te laten maken voor de keuring, vervolgens zelf met je motor naar de keuring gaan... Het kan wel even duren voordat je aan de beurt bent bij de RDW en tijd = geld -O- Maar als je garantie krijgt dat je motortje door de keuring komt..
hoezo laten keuren? hij heeft al gewoon een kenteken en staat op mijn naam. verzekering is ook rond. dan mag ik toch gewoon de weg op? ik wil alleen voorkomen dat ik een boete krijg omdat ik geen (rem)verlichting heb.
 
hoezo laten keuren? hij heeft al gewoon een kenteken en staat op mijn naam. verzekering is ook rond. dan mag ik toch gewoon de weg op? ik wil alleen voorkomen dat ik een boete krijg omdat ik geen (rem)verlichting heb.

Remco, als jij al een kenteken op je motor heb denk ik dat jij een omgebouwde enduro heb. hier heeft dus vroeger al licht op gezeten en hebben hem later omgebouwd om te gaan crossen. Da's mooi want dan hoef je hem in iedergeval niet te laten keuren. Of ze hebben ooit een frame met kenteken gekocht en toen de motor omgebouwd.
Als je een echte crosser zonder kenteken koopt betaal je geen BPM. Waneer je hem dan om laat bouwen voor op de weg zou je lekker goedkoop uit zijn. Jammer dus, daarom moet je hem laten keuren. Ten eerste om te kijken of alles er op en aan zit en of het werkt. (Voorschriften staan op de RDW side) Maar te tweede om het resteerende BPM bedrag te betaalen. (ook terug te vinden op de RDW side) Omdat motoren niet zo duur zijn valt het bedrag wel mee, maar je moet ook de keurings kosten betaalen en de leges (kenteken bewijs) Daarom moet je even goed rekenen wat het je ongeveer gaat kosten.

suc6 er mee. gr, Look.
 
Remco, als jij al een kenteken op je motor heb denk ik dat jij een omgebouwde enduro heb. hier heeft dus vroeger al licht op gezeten en hebben hem later omgebouwd om te gaan crossen. Da's mooi want dan hoef je hem in iedergeval niet te laten keuren. Of ze hebben ooit een frame met kenteken gekocht en toen de motor omgebouwd.
Als je een echte crosser zonder kenteken koopt betaal je geen BPM. Waneer je hem dan om laat bouwen voor op de weg zou je lekker goedkoop uit zijn. Jammer dus, daarom moet je hem laten keuren. Ten eerste om te kijken of alles er op en aan zit en of het werkt. (Voorschriften staan op de RDW side) Maar te tweede om het resteerende BPM bedrag te betaalen. (ook terug te vinden op de RDW side) Omdat motoren niet zo duur zijn valt het bedrag wel mee, maar je moet ook de keurings kosten betaalen en de leges (kenteken bewijs) Daarom moet je even goed rekenen wat het je ongeveer gaat kosten.

suc6 er mee. gr, Look.
ik heb me laten vertellen dat het ooit een enduro geweest is. door een mannetje van yamaha nederland is hij omgebouwd tot supermotard. hoef ik me dus niet druk te maken om die keuring.... :)
thnx
 
2 dagen terug ben ik bij hem langs geweest.
toen ik aan kwam rijden, reed er net een bus weg met een stuk of wat blauwe yamaha supermotards op een aanhanger. die bleken van de supermoto school van marcel van drunen te zijn...toevallig :9
er zit een andere lichtspoel in met een kleine kabelboom die voldoende lichtopbrengst geeft voor voor-, achter-, en remlicht. verder nog een gebruikte zijstandaard, spiegeltje en snelheidsmetertjemeegenomen. in totaal was ik toch nog 325 euro kwijt. maar ik kan nu wel de weg op.
deze man kan volgens mij alles met crossers! hij praat wel moeilijk en het is een echte boer die alles op zijn gemakje doet. uiteindelijk was ik er 5 uur lang (er kwam het een en ander tussendoor) en heeft hij één uur arbeidskosten gerekend. netjes vind ik...
als ik problemen heb met mijn yamaha is hij de man waar ik moet zijn.
dikke duim omhoog voor jos van Vught! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan