21/08/2001: het nieuwe forum

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Het was net 1 seconde 21 augustus en ons aller ruud met ze trouwe sysadmin hebben het voor elkaar.
Ook al staat alles nog niet perfect gesorteert, voortaan zullen nieuwe posts fatsoenlijk gesorteerd worden.. dus gewon posten en over paar dagen is alles perfect.

Nu dat is wat we hopen. Mocht iemand nog bugs tegenkomen of andere dingen te melden hebben over dit forum dat kan dan in \'vragen en opmerkingen\'.

Mocht er iemand nog problemen hebben met inloggen dan kan deze persoon mailen naar duderuud@motor-forum.nl en we zullen je dan zo snel mogelijk weer aan je verslaving helpen.. mits die verslaving dit forum is natuurlijk.

Noujah.. ik ga me muil dichthouden voor iemand er een prop in stopt.

Happy posting!!
 
Gelikt hoor, Lijkt me ook sneller, maar dat moet ik nog via het modem testen.

Hulde!

(Hee ik wilde een smiley toevoegen...gaat niet)
 
:)

Wel hoor....

Pfff...gisteren tot 02.00 bezig geweest..ben ECHT nog niet wakker...

Hulde aan Jeroen voor het fixen van de sortering!!
THX JEROEN!
 
Laatst bewerkt:
Beter! Zelfs de smilies doen het... toch niet... en het is SNEL!

Nu is alleen de reageren knop in dit topic niet helemaal okee... NAG NAG NAG!

Mijn fout... zat nog in de cache... :}
 
Laatst bewerkt:
ziet er mooi uit, en het werkt sneller, altijd fijn als je met een hoogst geavanceerde 33k6 modem werkt.. *D

tís ook wel wat beter als disneyland moet ik eerlijk zeggen, die mickey mouse begon echt m\'n strot uit te hangen :r
 
Op Dinsdag 21 augustus 2001 14:09 schreef Silver Dax Racer het volgende:
tís ook wel wat beter als disneyland moet ik eerlijk zeggen, die mickey mouse begon echt m\\\'n strot uit te hangen :r
wheheeh, ik ging effe naar m-f toe gisteren maar was ondertussen naar Hercules aan\'t kijken (=disneyfilm) kijk ik effe terug zie\'k daar disney staan.. vaag! :)
 
hehe toevallig, misschien zat duderuud daarvoor wel hercules te kijken en dacht ie \"dat hou ik niet voor mezelf\"
wie geeft hem ongelijk 8-)
 
Hellup! ik wil reageren!

Ik mag mijn instellingen niet veranderen.
Dan zegt ie dat ik niet ingelogd ben.
Mijn Profiel mag ik wel veranderen.

Nu kan ik echter niet in Vragen en Opmerkingen posten! pha!

Nu ja, nieuw forum he :)
 
Vraagje: Gaan de links in je onderschrift weer werken?

Dit dus:

<a href=\"http://www.avk.tmfweb.nl\" target=\"_blank\">Auke\'s page</a> voor ach tja, muziek, cdcovers, motoren enzo.

Zo niet dan verander is het efkes
 
auke: wacht gewoon paar dagjes af.. dan werkt hopelijk 1 en ander zoals het mot :)
 
Wat doe ik dan fout (zie bovenstaande) Ik kan met mijn zeer beperkte kennis van HTML geen fout ontdekken.
 
Laat maar ik heb bij instellingen alleen even de knop wijzigen ingedrukt en het is klaar. (bugje forum??)
 
Laat maar ik heb bij instellingen alleen even de knop wijzigen ingedrukt en het is klaar. (bugje forum??)

Geen bugje denk ik, Bij het wijzigen gaat hij waarschijnlijk de html omzetten naar wat hij gebruikt ofzo.
 
En dat als je op zo\'n emoticon of zoiets klikt dat ie er gelijk instaat komt dat ook nog? Was handig...

[edit]
ik zie al dat dit ergens anders hoort... foutje lezen is niet mijn sterkste kant...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Pooh, precies!

Deamon, is haast niet te doen....heb ik al naar gekeken, is ERG lastig om dat in dit forum te bouwen!! Ik probeer het nog wel hoor!!

Bernie...thx!
 
Wordt er ook weer een Personal Message functie ingebouwd? Van mij mag het.

Die actieve onderwerpen knop is trouwens ideaal
 
PMMM\'s zitten er denk ik voorlopig niet in.

Zal het wel aan Jeroen vragen...maar ga er voorlopig in ieder geval niet vanuit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan