21 juli - vrij rijden Assen

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Ben maar even zo vrij geweest om een nieuw topic te openen voor het circuitrijden op Assen op 21 juli. Kunnen we alles even centraal houden.

Post even als je meedoet en voor welke groep je ingeschreven hebt. Dan probeer ik het onderstaande lijstje up-to-date te houden. (Foto) achter je naam betekent dat je mee wilt delen in de kosten van een (semi?)-professionele fotograaf. Ronald Voncken heeft een fotograaf op het oog.

[*]JasperGrootveld
[*]TommyFumi
[*]Duuderuud

Minder snel :+
[*]Superfrog (foto)
[*]Mike B (foto)

Beginners
[*]Gasterix (foto)

Gevorderden
[*]Joris (foto)
[*]R1Maniac (foto)
[*]rrr1 (foto)
[*]Kawaroen (foto)
[*]Midstar (foto)
[*]Mosselman (foto)

Ervaren
[*]HELLdesker (foto)
[*]Frank Coppens (foto)
[*]Ronald Voncken (foto)
[*]FastForward (foto)
[*]R1 Beest (foto)
[*]Mar1tin (foto)
[*]DutchChili (foto)
[*]Erik van Dam
[*]Extreme-Red (foto)
[*]Ed (r/w R1) (foto)
 
Laatst bewerkt:
He Joris, wat is da nou?

Zo\'n motor en dan niet bij de ervaren groep *D

Zoals ik al had laten weten in het topic over circuitrijden kan ik wel een mailtje sturen naar Peter den Heijer om iedereen van \'t MF in de verschillende groepen bij elkaar te laten indelen. Hiervoor heb ik natuurlijk wel je naam nodig waarmee je je hebt ingeschreven voor die dag. Dit geldt dus ook voor vrij rijden op Zolder 05 mei.
 
Wat gaat me zo\'n dag ongeveer kosten? En is het alleen voor MF-ers? hebben jullie het circuit afgehuurd ofzo?
 
He Joris, wat is da nou?

Zo\'n motor en dan niet bij de ervaren groep *D

Zoals ik al had laten weten in het topic over circuitrijden kan ik wel een mailtje sturen naar Peter den Heijer om iedereen van \'t MF in de verschillende groepen bij elkaar te laten indelen. Hiervoor heb ik natuurlijk wel je naam nodig waarmee je je hebt ingeschreven voor die dag. Dit geldt dus ook voor vrij rijden op Zolder 05 mei.

Jaja, ik weet het. Aan de motor zal het niet liggen :P

Op vrijdag 24 januari 2003 19:35 schreef Marco-RS250 het volgende:
Wat gaat me zo\'n dag ongeveer kosten? En is het alleen voor MF-ers? hebben jullie het circuit afgehuurd ofzo?

En deze is voor jou: *D
Circuitrijden 2003, het overzicht

Daar staat alles wat je moet weten...
 
Edward en ik hebben ons bij de ervaren groep ingeschreven.
Volgens mij R1Beest ook.
Frank: ik begrijp het ff niet wil je bijvoorbeeld iedereen van het MF bij de gevorderden in laten schrijven als daar genoeg animo voor is :?
 
Gevorderden
[*]Joris
[*]R1Maniac
[*]rrr1
[*]Kawaroen

Ervaren
[*]HellDesker
[*]Frank Coppens
[*]Ronald Voncken
[*]FastForward
[*]Edward
[*]R1 Beest
[me]HELLdesker vind het jammer dat zijn nickname weer eens verkeerd geschreven is ;(
[/me]


Ohw ennuh Mar1tin zit ook in de ervaren groep.

Trouwens Ettienne, Kawaroen, rrr1 en Joris laat jullie eens gauw bij de ervaren zetten :P
 
[me]HELLdesker vind het jammer dat zijn nickname weer eens verkeerd geschreven is ;(
[/me]


Ohw ennuh Mar1tin zit ook in de ervaren groep.

Trouwens Ettienne, Kawaroen, rrr1 en Joris laat jullie eens gauw bij de ervaren zetten :P
Ik zie wel of ik op de dag zelf na de eerste sessie nog ruil, laat voorlopig maar staan zo. :)
 
Ik zie Dutch Chili er niet bij staan voor die 21ste juli,mijn cameraman ;) .........ook hij is erbij.

Bij de ervaren groep.
 
Ik kan niet vinden wat dat nou moet kosten. Als het goed is ben ik dan al van de tweede minibiker bevallen, dus dan gaan we lekker met z\'n vieren. Pa schrijven we in bij... nou dat moet ie zelf maar weten, ik bij beginners, JJ bij gevorderden en de vierde die zetten we nog maar even in de reiswieg naast het circuit.
Dare Devillin
 
Ik kan niet vinden wat dat nou moet kosten. Als het goed is ben ik dan al van de tweede minibiker bevallen, dus dan gaan we lekker met z\'n vieren. Pa schrijven we in bij... nou dat moet ie zelf maar weten, ik bij beginners, JJ bij gevorderden en de vierde die zetten we nog maar even in de reiswieg naast het circuit.
Dare Devillin


Als je een babysit nodig heb ... roep maar.
Ik heb te horen gekregen dat ik mee moet! En niet bij beginners of gevorderden of wat dan ook, maar heel leuk als \'paraplu-meissie\'. Heb dus toch wel wat tijd over tussen de bedrijven door.
 
Stond nog bij geen groep ingedeeld, zag ik.
Bij deze
Kheb ingeschreven via I-net, op snel.
Neem aan dat ik bij de ervaren terecht kom.
Maar zeker weten doe ik het nie na zo\'n inschrijving.
 
Ik heb me ingeschreven bij \"minder snel\" dus ik weet niet of dat gevorderden of beginner is...... :)


:^

\'k zie op de dag zelf wel of het te langzaam is...
Denk dat ut wel mee valt, je mag nog schuiven dacht ik.
Met een top van 210 voel ik me toch al niet zo op m\'n gemak op de veenslang tussen de gixxer 1000\'s.
 
Terug
Bovenaan Onderaan