21 juni endurance toeren voor KIKA

grigio

Die hard MF'er
18 aug 2003
998
1
haarlem
even een oproepje..

Op vrijdag 21 juni, de langste dag van het jaar, organisert de aprilia club alweer voor de 10e maal de Rubberbutt Ride. Een endurance toertocht van 1000 km op 1 dag verreden over voornamelijk binnendoor wegen. Er is een alternatieve route van 660 als je onderweg denkt het niet te gaan halen. :)

Het is ( behalve de meest bochtige toertocht die je ooit gereden hebt) een sponsortocht waarbij dit jaar Kika terug is als goed doel. Daar kan iedereen sympathie voor opbrengen en sommige werkgevers sponsoren nog wel ns met een vrije dag

opgeven kan hier : http://www.aprilia-riders.nl/subpages/rubberbutt/rubberbutt_2013.htm

vragen als:
- waarom op vrijdag verreden?
- waarom mogen alle merken meedoen?
- waarom MOET je dit een keer gedaan hebben
etc etc kun je stellen hier of op het aprilia forum

doe eens gek, doe mee! :]

alle merken welkom, de route wordt verreden in eiffel en omstreken
 
Laatst bewerkt:
We kunnen best nog een paar inschrijvers gebruiken hoor! En als er getwijfeld wordt over het weer, geen nood.... Hoe langer het koud en nat blijft hoe meer kans op mooi weer tijdens de RubberButt.... Toch? :+
 
We kunnen best nog een paar inschrijvers gebruiken hoor! En als er getwijfeld wordt over het weer, geen nood.... Hoe langer het koud en nat blijft hoe meer kans op mooi weer tijdens de RubberButt.... Toch? :+

hey andy! jij ook hier? ach over het weer hebben we de laatste jaren niet te klagen... we hebben nog n maand moet je maar denken!
 
Ik moet helaas die vrijdag op zaterdag werken en heb zomaar een vermoeden dat ik daar niet onderuit kan komen. Zodra dit wel gaat lukken heb ik wel heel veel zin om hier aan mee te gaan doen.
 
Is er een einde inschrijvingsdatum?


Officieel niet, maar in de praktijk blijkt het handig om toch uiterlijk een weekje vooraf duidelijkheid te hebben zodat we zeker weten dat iedereen die los inschrijft in een groepje komt wat bij hem/haar past. Ook is het belangrijk dat er nog bedjes zijn..... anders moeten we een tent of caravan neerzetten ofzo. Volgens mij heeft IndenHof ca 60-70 bedden maar vol=vol.

Waar hangt je beslissing van af?
 
Ik moet helaas die vrijdag op zaterdag werken en heb zomaar een vermoeden dat ik daar niet onderuit kan komen. Zodra dit wel gaat lukken heb ik wel heel veel zin om hier aan mee te gaan doen.

Ik ken zelfs mensen die de dag gesponsord krijgen door hun baas.... :) uiteindelijk is het een doel dat veel mensen aanspreekt

De tocht zelf wordt op vrijdag verreden omdat het dan relatief rustig is op de weg. Veiliger en je kunt beter opschieten.
 
1000 km toertocht, dat klinkt als een serieuze uitdaging.
ff kijken hoe ik uitkom met de tijd enzo, maar voel er zeker wel wat voor :)

maar ff in de favorieten stoppen
 
Laatst bewerkt:
1000 km toertocht, dat klinkt als een serieuze uitdaging.
ff kijken hoe ik uitkom met de tijd enzo, maar voel er zeker wel wat voor :)

maar ff in de favorieten stoppen


dat is het ook... *D

maar wel super om eens te doen!! "dingetje" :]
 
*D Volgens mij hangt er ergens een toets vast op je pc ;)

alles voor het goede doel! ;)

we zitten inmiddels op 35 aanmeldingen, benieuwd hoeveel er dit jaar de 1000km halen, vorig jaar maar 2 , de rest nam de shortcut........ maar ach zo,n ramp is dat ook weer niet, ook zij hebben dan nog altijd 660km bochtig achter de rug 8-)
 
hoor net van een van de proefrijders dat het fris is in de eiffel...

dan weet je alvast n beetje welke kant t opgaat... ;)
 
alles voor het goede doel! ;)

we zitten inmiddels op 35 aanmeldingen, benieuwd hoeveel er dit jaar de 1000km halen, vorig jaar maar 2 , de rest nam de shortcut........ maar ach zo,n ramp is dat ook weer niet, ook zij hebben dan nog altijd 660km bochtig achter de rug 8-)

ahha, goed om te weten.
Maar er wordt toch in groepen gereden? met voorrijder en alles.
Wat ik ook lees is dat er een aantal stops gepland zijn, als je dat doet schiet t natuurlijk wel snel op met de tijd.

Ik hou me aanbevolgen voor de volgende editie. Voor de motor klaar is voor zo'n tocht moet er wat onderhoud gepleegd worden, maar hoogste prioriteit ligt nu even bij het inichten van m'n eerste eigen huis ;)
 
Laatst bewerkt:
ahha, goed om te weten.
Maar er wordt toch in groepen gereden? met voorrijder en alles.
Wat ik ook lees is dat er een aantal stops gepland zijn, als je dat doet schiet t natuurlijk wel snel op met de tijd.

Ik hou me aanbevolgen voor de volgende editie. Voor de motor klaar is voor zo'n tocht moet er wat onderhoud gepleegd worden, maar hoogste prioriteit ligt nu even bij het inichten van m'n eerste eigen huis ;)

groepen idd van 3-5 man. voor de 1000km liever 3 dan 5. als je voor die afstand gaat zijn je enige stops de tankstops..... :)

gecombineerde plas/rook/tank/eetpauze zegmaar.....
 
je kan ook voor de houten kont gaan
500km
heb je nog wat tijd om te genieten

ik heb nieuws voor je... de 500km is uit het programma, was niet echt in de geest van de 1000km. Sommigen rijden wel vaker 500 binnendoor, het is niks speciaals.. sorry. alhoewel er ook n freak rallye bestaat die zo lang is. rubberbutt is gewoon 1000km ( superfreak) maar er is een ingekorte lus van 660 als je denkt het niet te gaan halen...
 
Je zou het je bijna gaan afvragen.... weer is best in de war...

maarre 21 juni wordt het mooi weer hoor ;) we zoeken nog een paar bikkels die niet bang zijn voor 1000 KM

zie het als een soort Opkicktoertocht zo heette dat toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan