21 juni 's avonds nog rijden idb van Alkmaar

randy

Die hard MF'er
14 okt 2001
585
1
zandvoort
Gaan er vanavond nog mensen rijden in de buurt van Alkmaar. Vorige keer heb ik daar gereden met Nappie en Rene en nog iemand (sorry dat ik je naam vergeten ben. Daar hebben we oa de Rabobank bocht gedaan. Deze bocht kan ik alleen nooit meer terugvinden, dus als er mensen zijn zie deze bocht kennen en hier vanavond willen gaan rijden dan hoor ik het graag. Naast deze bocht hebben we toen ook een leuk stuk gereden op/af de A9. Mocht er interesse zijn dan hoor ik het wel.
 
Hoi,

Hoe laat gaan jullie en waar vandaan? Afhankelijk daarvan wil ik wel mee even een rondje maken.
Ben tot +/- 17:00 op M/F...
 
Hoi,

Hoe laat gaan jullie en waar vandaan? Afhankelijk daarvan wil ik wel mee even een rondje maken.
Ben tot +/- 17:00 op M/F...

Ik heb (nog) geen idee wie er gaan en hoe laat. Als er iid gereden wordt zal het wel rond een uur of 20:00 zijn.
 
20;00 is wat mij betreft prima.
Waarvandaan beginnen jullie meestal?
Ik moet uit A'dam komen...

mac donalds..... aan de ring weg.
Als je van A9 komt is het rotonde 1/4 richting heerhugowaard en dan zie je na km. mac donalds rechts.

Denk dat ik ook kom weet niet zeker.

Rene
 
Op vrijdag 21 juni 2002 12:26 schreef randy het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen rijden in de buurt van Alkmaar. Vorige keer heb ik daar gereden met Nappie en Rene en nog iemand (sorry dat ik je naam vergeten ben. Daar hebben we oa de Rabobank bocht gedaan. Deze bocht kan ik alleen nooit meer terugvinden, dus als er mensen zijn zie deze bocht kennen en hier vanavond willen gaan rijden dan hoor ik het graag. Naast deze bocht hebben we toen ook een leuk stuk gereden op/af de A9. Mocht er interesse zijn dan hoor ik het wel.

Die iemand is jan de maijer (nee geen familie gelukkig :) )

Mooi fototje randy als icoon.... was afgelopen maandag zeker :)
 
Op vrijdag 21 juni 2002 15:32 schreef Rene de Maaijer het volgende:Die iemand is jan de maijer (nee geen familie gelukkig :) )
ok THANKS. Sorry Jan dat ik je naam niet direct onthouden had |(

Ja, foto is van afgelopen maandag. Nappie heeft hem voor me resized en klaargezet.
 
Laatst bewerkt:
mac donalds..... aan de ring weg.
Als je van A9 komt is het rotonde 1/4 richting heerhugowaard en dan zie je na km. mac donalds rechts.

Thx, ik check nog wel ff voor 5en hoe het er voor staat. 't lijkt erop dat het weer meewerkt *D
 
sorry dudez..voor de laate reactie...
ik weet het nog niet...moet ik ff kijken..

vriendin wil ook graag wat tijd hebben enzo :)

als je me ziet..dan rij ik mee...en anders gaat het over... :)

ik hoop het....
 
Waren jullie toevallig die gasten die vet hard van de eh.. snelweg (a8 :? ) kwamen, richting Zaanse Schans?
 
Terug
Bovenaan Onderaan