21 Mei 2005 Motorrace in Rockanje met Supermotards

Mybikes

Rookie
31 mrt 2003
13
0
Brielle
Op zaterdag 21 mei 2005 wordt weer het klassiekmotor evenement gehouden, De Rockanje Classic. Dit keer komen er ook (weer!) Supermoto's of Supermotards aan de start over 2 manches. Het weer en de sfeer is altijd goed aan het Duincircuit in het mooie Rockanje dus.. kom langs zeker een keer langs.
 
Oké dan, het is wat vroeg maar het staat in ieder geval alvast in me agenda ben er nog nooit geweest wou vorig jaar gaan maar toen kwam er wat tussen.
dit jaar probeeren om er dus wel heen te gaan lijkt me wel leuk
 
Onwijs kicken. :} Ik ben er zeker bij. 8-) Onwijs kicken. :} Ik ben er zeker bij. 8-) Onwijs kicken. :} Ik ben er zeker bij. 8-) Onwijs kicken. :} Ik ben er zeker bij. 8-)

Ik ben enthousiast. ;) Goed topic dit. :+
 
hou }) j :) ij van :+ smil :} ies? :9
Normaal niet zo.
nosmile.gif
:+
 
wie gaat er allemaal heen dit jaar.
Ik denk dat ik er wel heen ga wou vorig jaar al gaan maar toen waren de kaartjes uitverkocht.
:]
 
:) Ik kwam in de loop van de ochtend, en er stond een kleine rij bij de kassa.
Er waren ook mensen die niet wilden betalen en weer weg gingen. :?

Fantastisch evenement. :}

Maar bij Motoport hoef je dus in principe geen kaartjes te halen. ;)
 
Ik ga er zeker heen, ben 2 jaar geleden in Alphen geweest, en vond het echt :9
 
Op zaterdag 21 mei 2005 wordt weer het klassiekmotor evenement gehouden, De Rockanje Classic. Dit keer komen er ook (weer!) Supermoto's of Supermotards aan de start over 2 manches. Het weer en de sfeer is altijd goed aan het Duincircuit in het mooie Rockanje dus.. kom langs zeker een keer langs.
Helaas :( ik ben wederom alweer op deze datum met 8-) motor 8-) vakantie :] :] :] :] :] :] :] worldBeather wel leuk die smileys :+
 
Het kleine kind in je spreekt. :P :P

Damn, alweer op vakantie :9~ , ik ga ook in de volcontinu diensten werken. :X
Ze betalen veel teveel daaro, en wij maar betalen voor die producten. O-)
 
Ik heb 'n vraag over de motorrace zaterdag 21 mei in Rockanje


Kan je je motor daar een beetje veilig parkeren, ik ben altijd een beetje voorzichtig met grote evenementen waar veel motoren staan, en dus ook regelmatig wel eens eentje wordt weggehaald.

Groetjes Kokkie
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 'n vraag over de motorrace zaterdag 21 mei in Rockanje


Kan je je motor daar een beetje veilig parkeren, ik ben altijd een beetje voorzichtig met grote evenementen waar veel motoren staan, en dus ook regelmatig wel eens eentje wordt weggehaald.

Groetjes Kokkie
Als je er heel vroeg naar toe gaat (voor achten)kun je op het rennerskwartier je motor kwijt, het nadeel is dat je niet eerder naar huis kan voor dat de wedstrijden zijn afgelopen.
En anders staan er borden die je naar een parkeerplaats verwijzen en dat kost dacht ik 2.50 euro en daar lopen mensen die een oogje in het zeil houden, zo was het vorig jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan