21 mei 2009 RWP show motorday Zandvoort

Ik ben er ook bij, helaas met het koekblik want ben nog lessende maar dat mag de pret niet drukken.. zal genoeg te zien/doen zijn! Iemand enig idee waar ik mijn auto het best kwijt kan en wat het ongeveer kost?


Dat van die auto weet ik niet, maar de entree is € 16 en € 14 als je via het internet bestelt. Ik had 4 kaartjes nodig, dus lekker via internet gekocht.
 
Zo vanavond mn motor klaar gemaakt voor morgen :) .
Vanavond ga ik een zonnendansje *O* want volgens vele word het morgen niet al te
best weer. Als het takke weer is dan is het jammer van mn centen.
 
Zo vanavond mn motor klaar gemaakt voor morgen :) .
Vanavond ga ik een zonnendansje *O* want volgens vele word het morgen niet al te
best weer. Als het takke weer is dan is het jammer van mn centen.


Niks regen :N Prachtig weer langs de kust! Wij gaan zo rijden. Even alles inpakken, kids uit bed plukken en rijden maar :]
 
hier is het aardig bewolkt, maar de zon doet ze best er door heen te komen. Dus ga gewoon met de motor naar cpz pas vanmiddag is de kans op regen.
 
Toffe foto's *O*

Die motor in de Hugenholtz is goed aan gort zeg... :X Ik reed zelf in dezelfde sessie en had hem zien liggen toen de boel afgevlagd werd, maar toen niet gezien dat het zo erg was... Enig idee of de bestuurder nog wel heel is?
 
Laatst bewerkt:
Kom ook net terug van de motorday. Was wel een erg leuke dag alhoewel ik meer van de stands verwacht had. Ik had niet heel erg veel Mfers gezien. Volgend jaar toch ook maar even mee knallen op het circuit.
 
Toffe foto's *O*

Die motor in de Hugenholtz is goed aan gort zeg... :X Ik reed zelf in dezelfde sessie en had hem zien liggen toen de boel afgevlagd werd, maar toen niet gezien dat het zo erg was... Enig idee of de bestuurder nog wel heel is?

als je in de hugenholtz gaat heb je meestal idd een beste bak schade
 
Erg leuke dag! Wel 2 mensen flink hard op hun plaat zien gaan op het circuit. Verder was die rit achterop bij Barry wel grappig of niet? Mensen stapten er met knikkende knietjes vanaf :P

Mijn bijdrage:
SNC00237.jpg

SNC00236.jpg

SNC00235.jpg

WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
 
Laatst bewerkt:
Erg leuke dag! Wel 2 mensen flink hard op hun plaat zien gaan op het circuit. Verder was die rit achterop bij Barry wel grappig of niet? Mensen stapten er met knikkende knietjes vanaf :P

Mijn bijdrage:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library
WHOCARES BOEIEND's Library

Op die eerste foto sta ik *O* *O*
 
Toffe foto's *O*

Die motor in de Hugenholtz is goed aan gort zeg... :X Ik reed zelf in dezelfde sessie en had hem zien liggen toen de boel afgevlagd werd, maar toen niet gezien dat het zo erg was... Enig idee of de bestuurder nog wel heel is?

Ja ik heb de crash gezien 's ochtends. Volgens mij ging het gas er te vroeg op. Het achterwiel gleed weg. Rijder was gewoon bezig met een beetje bijkomen van de crash. Hij liep gewoon rond dus volgens mij is hij ok. Is ook niet meegegaan met ambulance geloof ik.
 
Die motor in de Hugenholtz is goed aan gort zeg... :X Ik reed zelf in dezelfde sessie en had hem zien liggen toen de boel afgevlagd werd, maar toen niet gezien dat het zo erg was... Enig idee of de bestuurder nog wel heel is?

Nou, ik zie niemand op de baan liggen en er is op die foto ook nog maar 1 marshall bij. Dus ik denk dat het wel meeviel met de rijder. Volgens mij die kerel die helemaal rechts zijn jas aan het opendoen is.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog filmpjes of foto's van die crash in de tarzanbocht? Dat was een maat van me...

Gaat goed met hem, hoor. Hij is gewoon op zijn rug de grindbak in gegleden. Ok, dat pak, dat kan nu wel weg :). De motor was wat minder fortuinlijk, maar dat is allemaal wel weer te repareren. Maar we zouden graag een filmpje hebben om te zien wat er nou eigenlijk mis ging. Hij was de grip voor zo ineens kwijt.
 
@ RetepV : Heb er geen film van, heb het wel gezien, hij ging voor zover ik kon zien te vroeg op het gas want hij hing nog erg schuin en zijn achterwiel brak uit.. ging behoorlijk hard en schrok er ook wel van gelukkig stond je maar snel weer op! Wat voor motor reed je maat eigelijk? Die zag er inderdaad niet best meer uit..

http://www.youtube.com/watch?v=NC10VbvE2i8

Filmpje gemaakt met mijn fotocamera van een Yama R6 op de Dyno @ Zandvoort, leuk geluidje toch nog.. Kijk in HD.. ook nog filmpje van het stuntteam @ de rijbaan

http://www.youtube.com/watch?v=xewZ8WWZ4nk
 
Laatst bewerkt:
@ RetepV : Heb er geen film van, heb het wel gezien, hij ging denk ik te vroeg op het gas en zijn achterwiel brak uit.. ging behoorlijk hard en schrok er ook wel van gelukkig stond je maar snel weer op! Wat voor motor reed je maat eigelijk? Die zag er inderdaad niet best meer uit..

Honda CBR900RR Fireblade 929, 2002 ofzo. De schade had erger kunnen zijn. Krassen op de kappen, tank en het frame (helaas) van de glijpartij en het grind. Tja, kuipwerk natuurlijk volledig aan stukken, topkuip en de rechtkant. En rechts is ook de clipon afgebroken. De koplamp is wonderwel nog volledig heel :). Achterkantje is ook kapot, samen met het achterlicht. De uitlaat heeft ook veel van de klap opgevangen. Het blok is nog dicht en lijkt nog goed te zijn. Hij is niet op de schakelpook gevallen, dus het zal wel meevallen.

Kan allemaal vast wel opgeknapt worden. Behalve misschien die schaafplekken op het frame.
 
Laatst bewerkt:
Het was een leuk daagje zo op zandvoort. Ik zat bij de sessie om 16:00uur groep 1 maar na 3rondjes kregen we de rode vlag. Binnenkort ga ik het nog maar eens proberen want het was nu mn 1e keer en ben gelijk verkocht.
 
Zijn er dan 3 gegaan? De persoon die einde rechte stuk onderuit ging had een blokkerend achterwiel volgens mij... ik denk dat hij te vroeg terug schakelde waardoor zn achterkant flink ging kwispelen... ging zeker met 150+ onderuit :( motor is volgens mij ook niet veel meer van over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan