21 september Rondje Veghel e.o

Op zondag 22 september 2002 21:38 schreef Joris het volgende:Gecrashed, ken je de weg van St. Hubert naar Haps? Vlak voor Haps heb je een behoorlijke scherpe bocht naar links. Daar had die jongen zich enorm op verkeken en zeilde daardoor halverwege de bocht uit (of onderuit geremd, kweetniet precies wat er gebeurd was). Motor is onderuit geschoven en heeft een paaltje geraakt.

Wie zat er eerste rang?


Ik zat helaas op de eerste rang.
Ik was dat onbenul zonder motorkleding.

Het gebeurde allemaal in een flits!
Het zag er inderdaad naar uit dat de bocht gewoon verkeerd ingeschat was.
Om het allemaal nog erger te maken.
Die Jongen op die fireblade was mijn zwager.

De schade was aanzienlijk, maar wel rijdbaar, (zie foto)
Gelukkig was er geen persoonlijke schade.Hij was vrij relaxed.
We zijn samen maar na de eerste stop terug naar huis gereden.

Dit was voor mij de eerste toerrit. Een slecht begin.
De volgende keer beter. Met motorkleren.

De Route was super en zeker voor herhaling vatbaar. Zonder crash dan!!

See you the next time
En ik was die andere onbenul zonder motorkleding die eerste rang zat :) Wat ie dus wel met zijn valpartij voor elkaar krijgt is dat wij beiden nu motorkleding gaan aanschaffen (ik rijd al 13 jaar zonder leer rond, afkloppen)
 
He V4

Werk jij soms bij GWS in Schijndel???
Oeps, mag ik dat wel vragen. Is immers privacy gevoelige informatie haha.
 
Laatst bewerkt:
He V4

Werk jij soms bij GWS in Schijndel???
Oeps, mag ik dat wel vragen. Is immers privacy gevoelige informatie haha.

Nee maar ik werk wel in dezelfde branche. Heb eerst bij HMR gewerkt (zat naast GWS), nu bij MAN Roland Nederland. Een paar collega's van me hebben daar wel gewerkt. Ik ben er wel eens binnengelopen.
 
euhm... ik zat -1e rang met m'n blauw/rode ZZR 600 zonder onderkuip ;( .. (klote opritten..)

oftwel: ik reed voor 'm. Ik zag bij het wisselen van de bocht een stofwolk in m'n spiegeltje en ben toen die andere twee even gaan halen want die hadden het natuurlijk niet gezien.....
Had ik ook meteen gezien dat de flitskast in Haps buiten werking was. :j (en dat terwijl ik goed weet dat ie daar staat...)
 
Op maandag 23 september 2002 07:29 schreef Fastcruiser het volgende:Je hebt prima voorgereden. Hopen dat je het zelf ook naar je zin hebt gehad ... je wachte netjes na de bochten weer op ons dus je hebt toch een beetje door kunnen trekken. En er zaten een hoop lekkere bochten in. Plus dat er weinig andere weggebruikers waren :9

Zeker voor herhaling vatbaar, ook kwa gezelligheid.

Jammer van die gozer op zijn Blade...schade was wel behoorlijk. Ik denk dat hij zichzelf overschat heeft, en de motor onderschat. Had toch behoorlijke glimranden, en als je dan toch ineens hard wilt rijden... Zelf was hij er gelukkig goed vanaf gekomen.

Jazeker, ik heb me prima vermaakt. Heb niet zoveel moeite om me aan te passen aan anderen en een beetje onthaasten op z'n tijd kan geen kwaad. Onderweg dus ook nog een beetje van de omgeving kunnen genieten *D Maar een lekkere bocht laten liggen: NEVER ;)
 
aan de plek te zien waar hij met zijn blade de berm in reed, had hij niet echt een bocht verwacht.


het bordje "u rijdt te hard" staat net na de bocht naar rechts (voor haps).

het dijkje na de waalbrug kende ik nog niet, maar ik weet zeker dat ik er van de zomer wel wat vaker te zien ben. :9~ (ging lekker, achter joris aan rijden).
 
Enne, Tati probeer je ook wel eens zonder Wheelie weg te rijden??.

Klinkt trouwens mooi die TL van je.


Opvallend veel suzuki rijders trouwens. Zijn die dingen zo lekker.....

Misschien iets voor na mijn Kawa.

-ja
-mooi he zo'n v-twin
-gaan wel lekker ja
-laat dat maar niet aan froggy horen.
 
Voor de liefhebbers is hier de route nog een keer:

[*]Veghel
[*]Zijtaart (na bebouwde kom Zijtaart 1ste weg LI)
[*]Keldonk
[*]Erp
[*]Boekel
[*]Venhorst
[*]Landhorst
[*]Wanroij (pas bij voorrangskruising richting Wanroij gaan)
[*]St Hubert
[*]Haps
[*]Oeffelt
[*]Ri Gennep, na brug over de maas meteen LI
[*]Milsbeek
[*]Breedeweg
[*]Groesbeek
[*]Berg en Dal
[*]Beek/Ubbergen
[*]Nijmegen
[*]Lent
[*]Dijk volgen tot Prins Willem Alexanderbrug bij Tiel via Dodewaard, Ochten en IJzerdoorn (PWA-brug is de 2de grote brug) ;)
[*]Einde PWA-brug rechts
[*]Dreumel
[*]Met veerpont oversteken naar Lith
[*]Eindpunt in Lith op de markt
 
Volgende keer beter.
Was te laat thuis s'middags ;(
Het is aardig druk geweest zo te zien.

Wat is er met die fireblade gebeurd :?

hello motor muizen,

na al die vragen en onduidelijkheden wil ik graag hierop reageren.
het was een super gezellige dag geweest ook na het crash tuurlijk...

[crash]
halve wegen de rit was een erg mooie haakse bocht naar links.. ik reed 4de en we hadden wat snelheden. bocht kwam in zicht en ik nam de bocht met 90-100. in de bocht begon mijn voorwiel de grip op de asval te verliezen. ik schrok dus zet mijn motor recht op in de bocht (foutje keuze dus). ging dus met 90-100 rechtdoor. ikke dus vol op de rem maar ja in die boeren gat was veel gras en zand en naartuurlijk lantaren paal. ik kon dus niet op tijd remmen dus reed in de gras. ik zag die paal en begon harder te knijpen. mijn achterwiel gleed weg en ik vloog eraf. ik ging met geluk langs de lantaren paal maar jammer genoeg nam mijn fiets de paal ;( . ik probeerde mijn motor recht te zetten maar da luktte me niet vooral na die val. gelukkig waren de rest van de motor gang in de beurt en hielp me mijn blade op zijn pootje. motor voorkap was kapot en aan de linker kant de kap gebroken en veel krassen op de tank dus.
ik heb gelukkig niks allen mijn bank rekening doet een beetje pijn als ik alles mot maken.

ik heb gelukkig niks alleen mijn pak en ego is beschadig.
[/crash]

ik ga mijn fiets niet laten maken . gebruik nu als cross motor om wheellie en stoppy te oefen.

ps : volgende keer beter de bocht nemen

grtzz evl one
 
Terug
Bovenaan Onderaan