21 september Rondje Veghel e.o

OOOO, Ik zou wel errug graag mee willen, maar het is wel wat ver, helaas, mijn financieel adviseurs raden mij aan om een keer mee te gaan als een rit meer in de buurt is......Maar heel veel plezier
 
Wat voor vering heb jij onder je fiets :? Boven de 130 kph stuiter ik daar zowat van m'n fiets af. Fucking klinkers :( Lag er maar een strakke asfaltweg als tussen Lieshout en Son en Breugel :9~

Rijd mee en ik laat je veel :9~ stukken weg zien...

Ik weet ook nog wel mooie andere weggetjes hier in Brabant. Mijn FJ gaat daar goed strak overheen. Beter dan de meeste 900 waar ik het altijd tegen op moet nemen. Vandaar ;)
Vering? Voor WP progressief :}

Boxtel-Best is ook een mooi stuk Boxtel-Oirschot :} en ga zo maar door.

Als jullie het laatste weekend gaan, dan ga ik graag mee. Als het op de 21e blijft staan dan moet ik helaas passen ;(

Ik lees het wel.
 
Ik heb wel zin in dat rondje Veghel.

Alleen het volgende: als ik jullie verhalen lees lijkt het wel of jullie Valentino Rossi het ligt uit de ogen zouden kunnen rijden.

Ik hou van doorrijden en een knietje hier en daar is ook leuk, maar maar ik heb geen behoefte om in situaties te komen waarbij ik de hemelpoort al in zicht zie komen............

Nou ik hoor het wel.

Doei,

Marcel
 
Terugkomend op mijn vorige bericht:

Laat me effe weten of het de 21 of 28 wordt.

ps: vorige berichtje van mij: inderdaad "ligt" is met "ch" voor de wijsneuzen onder ons.....

Enkele weken terug een stukje opgereden met iemand op een nieuwe wit/blauwe GSXR600. Bochtje A2-A58 Den Bosch - Waalwijk genomen: Knietjes geoefend.
Hij informeerde mij over deze site. Bekende van jullie???

See you on the road.
 
Ik heb wel zin in dat rondje Veghel.

Alleen het volgende: als ik jullie verhalen lees lijkt het wel of jullie Valentino Rossi het ligt uit de ogen zouden kunnen rijden.

Ik hou van doorrijden en een knietje hier en daar is ook leuk, maar maar ik heb geen behoefte om in situaties te komen waarbij ik de hemelpoort al in zicht zie komen............

Nou ik hoor het wel.

Doei,

Marcel

Ok, tot ziens op 21 september. En wat het tempo betreft, relatief rustig op de rechte stukken en lekker bochtjes pikken :]

Die bekende zou Fabian kunnen zijn: GSX-R600 met een high mount demper?
 
dankjewel voor de uitnodiging

ik probeer aanwezig te zijn op de 21 ste!!

moet erwel bijzeggen dat ik nog maar 1 week mijn fietsje heb, dus ik kweet nie of ik jullie bij kan houden :]

op het rechte stuk in ieder geval wel })

see you the 21 th
 
Terugkomend op mijn vorige bericht:

Laat me effe weten of het de 21 of 28 wordt.

ps: vorige berichtje van mij: inderdaad "ligt" is met "ch" voor de wijsneuzen onder ons.....

Enkele weken terug een stukje opgereden met iemand op een nieuwe wit/blauwe GSXR600. Bochtje A2-A58 Den Bosch - Waalwijk genomen: Knietjes geoefend.
Hij informeerde mij over deze site. Bekende van jullie???

See you on the road.

Yep, that was me! :} lukt t al een beetje :?

We rijden niet als maloten hoor, gewoon lekker gassen maar niet te :) moet wel leuk blijven he!
 
wat nou kut klinkers tussen son en breugel en lieshout als je de goeie weg pakt van de A2 richting lieshout ( weey ff niet meer welke geloof de 2e als je van de A58 af komt) dan is het alleen maar asfalt met lekkere bochten en een kei lang recht stuk }) (pas op voor laserguns daar :r :r ) dus..... :]
p.s. voor mensen uit veldhoven die van daar net in wintelre waren kom aub over 2 weken terug dan werken we het ff alleen af he ivo?? :j :j
 
wat nou kut klinkers tussen son en breugel en lieshout als je de goeie weg pakt van de A2 richting lieshout ( weey ff niet meer welke geloof de 2e als je van de A58 af komt) dan is het alleen maar asfalt met lekkere bochten en een kei lang recht stuk }) (pas op voor laserguns daar :r :r ) dus..... :]
p.s. voor mensen uit veldhoven die van daar net in wintelre waren kom aub over 2 weken terug dan werken we het ff alleen af he ivo?? :j :j

:z

Ook welkom

Op maandag 09 september 2002 21:25 schreef Joris het volgende:Wat voor vering heb jij onder je fiets :? Boven de 130 kph stuiter ik daar zowat van m'n fiets af. Fucking klinkers :( Lag er maar een strakke asfaltweg als tussen Lieshout en Son en Breugel :9~

Rijd mee en ik laat je veel :9~ stukken weg zien...

Hij had het over de weg van Heeswijk-Dinter naar Veghel. Moeilijk hè, begrijpend lezen. :P
 
Het was inderdaad een gezellig dagje! Voor de mensen die ik gisteren heb leren kennen, aangenaam!! Fabian en Joris, bedankt voor de nice route, helaas konden Eric en ik hem wegens verplichtingen elders niet helemaal mee afrijden, maar OK, het was een mooi stukje!!

En dan ga ik nu even Plastic zijn foto's kijken....

Grtzz HagaSan.
 
T was een lekkere ronde! :) Voorrijden ging me niet helemaal vlekkeloos af helaas |( Kende de route niet uit mn bolle kop en de beschrijving van Joris was super, maar net niet goed genoeg voor mij kennelijk :+

Niet te hard gereden, paar lekkere bochtjes genomen...helaas in de groep achter ons ging er toch eentje onderuit ;( Had toch wel veel schade aan zn Fireblade....zelf gelukkig helemaal niets :)

Voor herhaling vatbaar? JAZEZKER! *D
 
T was een lekkere ronde! :) Voorrijden ging me niet helemaal vlekkeloos af helaas |( Kende de route niet uit mn bolle kop en de beschrijving van Joris was super, maar net niet goed genoeg voor mij kennelijk :+

Niet te hard gereden, paar lekkere bochtjes genomen...helaas in de groep achter ons ging er toch eentje onderuit ;( Had toch wel veel schade aan zn Fireblade....zelf gelukkig helemaal niets :)

Voor herhaling vatbaar? JAZEZKER! *D

Wat mij betreft heb je perfect voorgereden. Je hebt in ieder geval minder verkeerd gereden dan ik om de mc Donald te vinden :+

Was een perfect ritje, wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Dus hulde aan de organisatoren.

B.t.w. heeft iemand voor mij de route digitaal ?

Ik heb iets eerder af moeten haken i.v.m. verplichtingen elders, maar zoals gezegd, het was super.
 
Zeker voor herhaling vatbaar, Fabian! Ik zal eens kijken wat ik kan doen, voor een leuk tochtje over een paar weekjes hier in de regio, voor de liefhebbers.

Overigens, ik heb nog een beetje moeite met de namen van de deelnemers... wie was die uitstekend sturende dame op de rood/witte R1? En de Duc 998, wie wasda??
Verder waren er een hoop deelnemers die niet op deze lijst stonden aangemeld, laat jullie eens horen, dan zie ik welke nick bij welke kop/motor hoort!.....

Grtzz HagaSan.
 
Goed plan Haga,
Dit ben ik dus.

full
 
Mensen het was erg gezellig. De opkomst was grandioos al zeg ik het zelf, helaas waren Froggy en Bananeman (dit ritje was eigenlijk het idee van Bananeman, voor hem alle credits) er niet bij. ook leuk dat de Plastic Powers naar het zuiden af kwamen zakken. Fastcruiser, Spider en Saimonie hebben ook serieus wat kilometers gereden om er te komen :} Enne Spider de meeste bochten die we gereden hebben ken ik als m'n broekzak, vandaar dat jullie me af en toe even niet meer zagen. :)

Jammer van die valpartij. Maar het is ook een erg veraderlijke bocht, die jongen (naam ben ik vergeten |( ) is niet de eerste en zeker niet de laatste die zich daar verkijkt. Gelukkig ging hij er zelf wel redelijk relaxed mee om.

Fabian, de volgende keer zullen we de route van te voren verkennen. Helaas heb je nu het laatste stuk van die :9~ waaldijk moeten missen. ;)

Tot de volgende keer

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan