210 gemeten bij 80-zone

Ai ai dat gaat knaken kosten.

Balen, mij hebben ze ook een keer gehad met 63 te hard.
Doet een keer zeer, daarna let je wel ff op met het gas opendraaien ;)
 
Ik zei toch dat ik uit ervaring spreek....?
dat het een keer lukt geeft geen garantie voor een volgende keer. Al iemand de gok wil wagen kan dat altijd. Onthoud ook dat het rotter uit kan vallen dan de eis in eerste instantie.
 
Dat is niet niks, maar of t werkt.....

Denk dat de enige echte oplossing hiervoor is je racer wegdoen en een traag apparaat aanschaffen of helemaal niet meer rijden.

Als je op je racer blijft karren gaat je gas echt wel weer een keer open.
 
Sorry hoor.....maar ruim 200 waar je 80 mag.....

Ik kan er geen medelijden mee hebben. Van mij mogen ze je motor ook nog in beslag nemen!
 
Sorry hoor.....maar ruim 200 waar je 80 mag.....

Ik kan er geen medelijden mee hebben. Van mij mogen ze je motor ook nog in beslag nemen!

Door dit soort gasten/akties worden wij weer lekker positief in de kijker gezet!
 
Dat het stom is is het zeker!
Maar wie heeft nou niet eens op zijn Racer of wat dan ook eens de 200 gehaald op een 80 km weg :X
Maarjah als ik het doe is het alleen maar op een weg wat ik ken en ook zeker weet dat er geen meneer de politie agent staat :Y

Het kon beter op het laatst van het seizoen gebeuren nu ga je er zeker hard voor boeten maar dat wist je al voordat je het gas opentrok :X
 
Denk dat de enige echte oplossing hiervoor is je racer wegdoen en een traag apparaat aanschaffen of helemaal niet meer rijden.

Als je op je racer blijft karren gaat je gas echt wel weer een keer open.
Wat is dat nou weer voor onzin. Als je je niet kan beheersen hoor je uberhaupt geen rijbewijs te hebben.
 
Rijbewijs kwijt en een EMG erbij.
Maareh wat dacht je eigenlijk op dat moment.
Kan er ook geen medelijden mee hebben, eigen schuld dikke bult zeg maar.
Als ik het zelf zou doen dan is het ook eigen schuld dikke bult.
 
Wat is dat nou weer voor onzin. Als je je niet kan beheersen hoor je uberhaupt geen rijbewijs te hebben.


Elke motorrijder trekt zijn gas wel een keer open tot boven de snelheidsgrens. Wordt je geflitst, accepteer dan de conseguenties.

En het is geen onzin... is maar mijn mening.... niet gelijk in de aanval...
 
Een rijontzegging geldt voor zover ik weet, alleen in NL. Je mag in het buitenland gewoon rijden, je kunt alleen geen rijbewijs laten zien bij controle.
klopt, mijn ervaring is dat ze in Praag meer geïnteresseerd zijn in je portemonnee dan in het rijbewijs
 
klopt, mijn ervaring is dat ze in Praag meer geïnteresseerd zijn in je portemonnee dan in het rijbewijs

In Bosnie is het helemaal achterlijk. Contant aftikken. Reden ooit 50 te hard dacht ik... 100 euro :')

In Tsjechie moet je niet teveel van je portemonnee laten zien. Wat ze zien, vragen ze.
Daar ben je trouwens bij 30 te hard je rijbewijs kwijt, itt nederland, waar je nog 20km harder mag gassen. Oh, en wanneer ze uberhaubt alcohol meten wanneer je blaast, mag je ook mee. Qua alcohol is het daar zero-tolerance.

Qua flits-boetes, parkeerbonnen e.d. is het er erg slecht geregeld. Wanneer je alleen al zegt dat je het niet bent geweest, maar een persoon dichtbij je (familie, kennis), verklaren ze je boete al ongeldig. Je komt er daar erg makkelijk vanaf. Nu zijn ze dan wel bezig om dat te veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Onzin, ze weten niet wie er gereden heeft en EMG krijg je niet voor alleen snelheid. (tenzij het BBK is, dan wel)



Rijbewijs kwijt en een EMG erbij.
Maareh wat dacht je eigenlijk op dat moment.
Kan er ook geen medelijden mee hebben, eigen schuld dikke bult zeg maar.
Als ik het zelf zou doen dan is het ook eigen schuld dikke bult.

Mooi he al die zelfverzekerde adviezen :+
 
Laatst bewerkt:
Ok lieve mensen, nogmaals het ging dus waarschijnlijk om een auto/flitser(geen paal) langs de weg.

Heb vanochtend gebeld met de politie en ze hebben dus wel een foto. Omdat het gaat om een strafzaak mag ik de foto niet persoonlijk krijgen, misschien wel via andere wegen?

Overigens heeft de agente de foto "gecontroleerd" voor mij en ik vroeg ook hoe de bestuurder eruit zag omdat mijn motor te koop staat en dit "een testrijder" zou kunnen zijn.

Ze beschreef iemand met een zwart rood jasje met een bruine tas... Zelf heb ik een zwart/wit/grijs pak en een zwarte rugzak(als ik die al om heb)

Om meteen de discussies weg te nemen, niemand heeft nog een testritje gemaakt.

Maaaar: zal dit nu in mijn voordeel kunnen werken? Dwz, alleen geldboete en geen inbeslagname van het rbw?

Ik ken het nederlandse recht niet echt, maar is het niet zo dat je gewoon RECHT hebt op die foto? Jij moet je verdediging toch kunnen opbouwen en daarvoor zou je toch ook echt het bewijs moeten zien dat ze tegen je willen gebruiken.

Ik zou de bewuste foto schriftelijk (aangetekend) opvragen, als ze de foto niet toezenden, zou je voor de rechter kunnen verklaren dat je geen verdediging hebt kunnen opzetten, daar jou de inzage in het bewijs tegen jou is ontzegt....

Misschien wordt het OM niet ontvankelijk verklaard daardoor en ben je klaar zonder ook maar iets te hoeven betalen....

Het is in ieder geval het probberen waard denk ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor de moraalridderzeikerds, zo is het volgende niet bedoeld :P


Wat ik niet snap aan mensen als TS is: als je zo fucking veel te hard rijdt, heb je dan nooit zoiets van "KKKUUUTTTT als ze maar niet staan te controleren, dan ben ik mijn rijbewijs namelijk kwijt!!"? Dat is namelijk wat mij er ten alle tijde van weerhoud om meer dan 50 op m'n teller te hard te gaan. Ik denk dat ik het in 10 jaar tijd mss max 5x gedaan heb, en dan telkens niet langer dan 3 seconden ofzo. Word er schijtzenuwachtig van, ben erg zuinig op m'n rijbewijs namelijk.

Maar goed, dan heb ik hier in Enschede wel weer makkelijk praten. 10 minuutjes rijden en je zit in Duitsland op de snelweg O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor.....maar ruim 200 waar je 80 mag.....

Ik kan er geen medelijden mee hebben. Van mij mogen ze je motor ook nog in beslag nemen!

Zegt de BWM rijder.

Ik denk dat menig SS rijders vaak wel eens het gas vlink opendraaien waarbij de km overschrijding 100 of zelfs hoger is. Sommige wegen en zelfs 50 wegen zijn verantwoord om daar eens lekker aan het gas te hangen. Je hebt niks voor niks een SS onder de kont. Dingen zijn niet gemaakt om alleen de show pik uit te hangen. Het is gewoon jammer dat ze je op dat moment pakken. Hoop voor je dat je er "goed" vanaf komt.
 
Inmiddels zijn alle varianten van boetes tussen de 1000 en 2000 voorbijgekomen.
Zo ook ,wel of geen EMG.
Wel of niet liegen tegen de rechter.

TS moet maar afwachten hoe 't afloopt.
 
Zegt de BWM rijder.

Ik denk dat menig SS rijders vaak wel eens het gas vlink opendraaien waarbij de km overschrijding 100 of zelfs hoger is. Sommige wegen en zelfs 50 wegen zijn verantwoord om daar eens lekker aan het gas te hangen. Je hebt niks voor niks een SS onder de kont. Dingen zijn niet gemaakt om alleen de show pik uit te hangen. Het is gewoon jammer dat ze je op dat moment pakken. Hoop voor je dat je er "goed" vanaf komt.
misschien gewoon geen motor kopen voor op het circuit om die vervolgens op de weg te gebruiken, denk dat het daar al mis gaat. Dat je zo'n ding gebruikt lijkt me geen probleem, maar doe het verantwoord, op assen ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan