Wat is de meest vreemde of aparte motor die je hebt gezien?

SubZeRo666

Die hard MF'er
29 jul 2008
417
0
Sint Willebrord
Hallo allemaal! :W

Ik zag vandaag een nogal aparte motor rijden. Een motor van het schoonmaakbedrijf saver (www.saver.nl). De bereidster gaf me zelfs voorrang toen ik de weg wilde over steken. Het leek op een honda goldwing, maar er hingen slangen en al aan alsof er rioleringen mee schoongemaakt konden worden ofzo :9

Er zat gek genoeg (nog) geen M-F sticker op *D

Ik vroeg me af wat jullie voor vreemde of aparte motoren gezien hebben? Graag met foto :+
Ik heb nog op internet gezocht naar een foto van die saver motor, maar die heb ik helaas niet kunnen vinden... Wil de bereidster zich hier anders melden? :P

Dennis
 
lijkt gewoon een motorscooter met een poepzuiger:

0067-svr-banner-9.jpg
 
haha, raar :D. maar eigenlijk is dat een normale motorscooter met een stofzuiger. het is niet het voertuig zelf wat heel raar is. de nieuwe honda dn1 vond ik appart (niet alleen qua ontwerp, maar ook techniek) en de b-king, maar dat is intussen helemaal "opgelost" :).
 
full


200cc ergens in porec kroatie. Niet op het merk gelet.

let even op het toetertje _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat is een Piaggio driewielertje :+ weet zo de exacte naam niet maar zal het zo even opzoeken:)

Edit:

Het is de Piaggio MP3

modcolor_model1_35_1_NL.jpg


Best een raar model :P maar lijkt me wel leuk om eens op te rijden , ben wel benieuwd hoe die rijd :$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan