Meiden met SuperSportMotoren *deel 9*

Status
Niet open voor verdere reacties.

xMariekex

MF veteraan
16 okt 2005
7.095
3
Apeldoorn
Meiden met SuperSportMotoren *deel 9*


Welkom in het topic dat gaat over Meiden met supersportmotoren.
Ben je vrouw, heb je een (super)sportmotor en sta je niet in het lijstje en wil je dat wel? Post dan even een foto van de motor met jou erop, dan zet ik je er z.s.m. bij!

Iedereen is welkom om mee te lezen (want dat doet iedereen toch al)
Wil je meepraten moet je toch echt een vrouw zijn, kawa jaap heten, je recent omgebouwd hebben of speciale dispensatie gekregen hebben van de TS. :Y

[Maar dit schijnt niet meer uit te maken, dus post allemaal lekker mee! *O* ]


ssmshirtjeskleinet9.jpg
 
Laatst bewerkt:
In het kader van kattendag (jaja, ik weet dat t gister was, maar ik moest werken en dat soort gedoe, maar ik ben zóóó trots op mijn katjes dat ik ze ook graag wil showen)

Dit is Guus en die komt altijd bij je liggen als je onder de zonnebank gaat, want dat vindtie lekker warm. Erg gezellig, alleen vind hij het zo fijn dattie je begint te 'aaien' met zn nageltjes


T is geen geweldige kwalitatieve foto, maar hij komt van mn mobiel, vandaar
full
 
Marieke: ik zie dat ik nog met mijn oude pak in de OP sta.

Mag deze foto ervoor in de plaats? *D
full
 
Hihi, zie nu net op mijn verzekeringspapieren staan dat mijn bike onder supersport valt, cool toch?


Maareh, moet je eigenlijk iets bij je hebben als je gaat rijden wat betreft verzekeringen?
 
Hihi, zie nu net op mijn verzekeringspapieren staan dat mijn bike onder supersport valt, cool toch?


Maareh, moet je eigenlijk iets bij je hebben als je gaat rijden wat betreft verzekeringen?

Op de weg bedoel je? Je groene kaart voor zover ik weet.
 
Kentekenbewijs en rijbewijs is ook erg handig om bij je te hebben.
Bij een schadeformulier moet je namelijk ook je rijbewijsnummer invullen.
Kentekenbewijs is nuttig bij pech, Wegenwacht vraagt ernaar.

Volgens mij ben je zelfs verplicht je rijbewijs en kentekenbewijs bij je te dragen?

Gewoon op het circuit gaan rijden, hoef je al die meuk niet mee te nemen :+
 
Laatst bewerkt:
Kentekenbewijs en rijbewijs is ook erg handig om bij je te hebben.
Bij een schadeformulier moet je namelijk ook je rijbewijsnummer invullen.
Kentekenbewijs is nuttig bij pech, Wegenwacht vraagt ernaar.

Volgens mij ben je zelfs verplicht je rijbewijs en kentekenbewijs bij je te dragen?

Gewoon op het circuit gaan rijden, hoef je al die meuk niet mee te nemen :+

Uiteraard dien je je kentekenbewijs en je rijbewijs altijd bij je te hebben maar ik ga ervanuit dat iedereen dat wel weet, toch :$

En ook geen kopie (zoals sommige mensen doen) maar het origineel.

Maar qua verzekeringspapieren dus alleen je groene kaart voor zover ik weet.
 
Uiteraard dien je je kentekenbewijs en je rijbewijs altijd bij je te hebben maar ik ga ervanuit dat iedereen dat wel weet, toch :$

En ook geen kopie (zoals sommige mensen doen) maar het origineel.

Maar qua verzekeringspapieren dus alleen je groene kaart voor zover ik weet.
:Y
 
Uiteraard dien je je kentekenbewijs en je rijbewijs altijd bij je te hebben maar ik ga ervanuit dat iedereen dat wel weet, toch :$

En ook geen kopie (zoals sommige mensen doen) maar het origineel.

Maar qua verzekeringspapieren dus alleen je groene kaart voor zover ik weet.


Nou als je soms die programma's zoals 'Wegmisbruikers' ziet... is die wijsheid nog niet tot iedereen doorgedrongen :X
 
Hooi iedereen hier! :W

Meld zich in deel 9!!
Sorry dat hier niet meer bijhoud allemaal, maar dacht post weer is even hier. Iedereen ook zo genoten van het lekkere weer?

Ik wel. *D Ben lekker met de bike naar Renesse geweest. Zalig rijden daar zeg.

Heb ook nog leuke foto s gemaakt bij Scharredijke. Heb echt genoten van me ritje vandaag. *O* *O* *O* Was echt top dagje. :)

En ook nog is gespot. :P

Fijn weekend iedereen! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan