MFMM vertrekpunt Brabant

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Motor-Forum Mega Meeting Veenendaal!
mfmmnp9.jpg


Wie gaat er 14 september naar de MF-MM en vertrekt vanuit Brabant? Ik stel voor om weer op 'de Lucht' te verzamelen (groot tankstation tussen Den Bosch en Zaltbommel A2/E25) rond 9:00 verzamelen, 10:00 aanrijden. Dan heeft iedereen zeker tijd zat!

verzamelpunt: De Lucht Tankstations

Wie rijdt er mee:
1. Johnnn (BK) :9
2. Ejayt B|
3. Falierke
4. Gixxer.com
5. Aardappel
6. Johnyyy (BK) :9
7. blackburn
8. Sophie (MM Breda) :+
9. SubZeRo666 (MM Breda) :+
10. moto73
11. stokvis (BK) :9
12. Ronald73
13. ivovanrooij (BK) :9
14. Verreijt
15. biglift (BK) :9
16. Drum&Bass
17. Jessica33
18. Cyber--
19. Bobby19 + maten
20. Gerwinus46
21. miss martini (BK) :9
22. Gewoon Snel (BK) :9
23. Drinkyoghurt (BK) :9
24. HenkieH
25. Nephew
26. BB-kinkie
27. karazz + maat (BK) :9
28. Barretje (MM Breda) :+
29. dgr (MM Breda) :+
30. CB400Nico (BK) :9
31. jorikkie (MM Breda) :+
32. maat Jaap (MM Breda) :+
33. meylie-style (MM Breda) :+ :?
34. Mauricevaneeuwijk (MM Breda) :+

BK = vertrekt vanaf de Burger King op Ekkersrijt :9
MM Breda = vertrekt vanaf de Media Markt in Breda :+
 
Laatst bewerkt:
Hee Johnnn,

Ik zat al te wachten tot iemand deze topic zou openen ;-). Ik kom vanuit Vlijmen en zal er ook bij zijn bij de lucht. Ik ben wel een mooi weer rijder, maar ga ervan uit dat het allemaal goed zal komen de 14e.

Groeten Falierke
 
Ik moet vanaf someren komen, 10km van helmond af.
Dus ik denk dat ik ook wel met jullie mee rij, als dat mag _O-
Zou dan eigelijk wel graag een straatnaam willen weten, ivb mijn tom tom.
Anders kom ik er nie uit :X

Zet mij ermaar bij!! :)
 
Someren.. daar rij ik ook regelmatig een rondje.

De betreffende snelweg heb ik al genoemd. ;) Als je die volgt en een beetje op de borden kijkt dan vind je het zeker.

Anders kun je waarschijnlijk ook wel met de eerste 2 op de lijst meerijden ( ik kom vanaf Eindhoven) :P
 
mooi, dan zorg ik da ik wel dat ik van te voren naar jou toe kom :P
maar dan stuur ik tegen die tijd wel ffe een berichje.
Komt dat wel goed *D
 
Hee Johnnn,

Misschien is het handig een linkje te laten plaatsen naar dit bericht in het MFMM topic. Andere vertrekplaatsen hebben inmiddels een link. Misschien dat we zo meer brabanders kunnen strikken ;-)

Groeten Falierke
 
HEy John zet mij en subzero er ook maar bij bij jullie lijstje we komen uit de richting van breda naar de Lucht...vind ik fijne plaats om te verzamelen.
was er afgelopen mei ook, hopen op net zo mooi weer...
 
ik ben er dan pas rond kwart voor tien.... want wij proberen vanuit west brabant zoveel mogelijk man naar de lucht te krijgen ....en wij vertrekken rond 9 uur...
misschien iets eerder.
 
En weer bijgewerkt. :)

Ik was er vorig jaar in het najaar ook bij. En toen stonden we daar met ongeveer 80 motoren. Het vertrek verloopt dan toch altijd wat chaotisch. Pas wanneer de eerste groep van 5 man opstijgt, springt opeens iedereen op de motor. Meestal wordt het wel iets na 10.00uur, en anders maak je maar een 'stop en go' als je net te laat bent :P

De snelle jongens knallen toch meteen de baan op. Een paar km's verder staat de hele stoet bij een tankstation (waarbij er maar 10man hoeft te tanken) en dan verloopt het vertrek weer precies hetzelfde _O-

maare, dit lijstje mag dus nog wel 8x zolang worden :]
 
hahah ga mijn best doen... we zijn vanuit Bergen op zoom en roosendaal en breda mensen aant winnen ahha....word vast leuk zoals gewoonlijk...

mij zie je vanzelf heb een gele duc....en een meisje dus valt op

sophie-22.hyves.nl

reacties zijn van harte welkom haha
 
Heb btw nog niet veel vrouwe op een motor gezien.
Zou wille da ik later zon vriendin had *D
 
Laatst bewerkt:
ben nog niet naar een meeting geweest van het motorforum, heb mijn motor ook nog niet zo lang, dus ik ben er ook rond 10.00 uur (moet het niet regenen)
 
ik ga ook graag mee met degene die vanuit eindhoven vertrekken, mits droog weer. Word mijn eerste meeting, lijkt me wel lachuhhhhhhhhhhhh
 
Terug
Bovenaan Onderaan