MFMM 2 Vanuit Arnhem!

MrOi

MF veteraan
20 sep 2006
3.645
2
Arnhem
Aangezien er nog geen topic was, bij deze:

Wat: MF MegaMeeting September 2008

Waar: Esso, velperbroekcircuti

Tijd: 10:00

Vertrek: 10:30

Lijkt me gezellig om met een groepje richting de MM te rijden, alleen is ook maar zo alleen. Aanmelden kan via dit topic, gewoon posten :)

We zitten eventueel aan een binnendoor route te denken, meer informatie daarover volgt nog ;)


Deelnemers:

1. Vip3r

2. Alextreem

3. droopyfret

4. murf

5. high_octane

6. TAZZIE83 +3

7. Kala

8. Chestermuis

9. Drakie

10. Reptielenfreak +1
 
Laatst bewerkt:
Ik doe met je mee Oi ...

Vorig jaar zijn we via de dijk naar Opheusden en toen via Rhenen en door Veenendaal binnendoor naar de Mac gereden. was goeie route....
Misschien een idee
 
Ik doe met je mee Oi ...

Vorig jaar zijn we via de dijk naar Opheusden en toen via Rhenen en door Veenendaal binnendoor naar de Mac gereden. was goeie route....
Misschien een idee

Klinkt goed, weet je nog wie die route had geplanned?
 
ff niet uit mn hoofd, maar ik ken die route goed en nog wel een paar van t topic dus neem aan dat dat goed komt...

nu ff reklame maken in ons topic..
 
ff niet uit mn hoofd, maar ik ken die route goed en nog wel een paar van t topic dus neem aan dat dat goed komt...

nu ff reklame maken in ons topic..

Ok, dan zal ik wss niet degene zijn die voorrijd, komt wel goed :)
 
Of we veranderen het verzamelpunt naar de Esso? Gelredome leek me het centraalst, maar esso is voor mij ook makkelijker :P

Alleen als we met een echt grote groep komen te staan, is er dan wel ruimte daar?
 
Of we veranderen het verzamelpunt naar de Esso? Gelredome leek me het centraalst, maar esso is voor mij ook makkelijker :P

Alleen als we met een echt grote groep komen te staan, is er dan wel ruimte daar?
Het heeft altijd nog gepast met ruimte zat over.
Het is tevens een fijn punt waar er meerdere zich aan kunnen sluiten.
 
Was vorige keer ook daar. Stonden er ook een hele rij te wachten. Is ook makkelijk voor mensen die eventueel nog moeten tanken. Maar ik ben er dan ook zeker weer bij. Ga met mijn broer en bij allebei nog iemand achterop waarschijnlijk.

Groeten Michel
 
Ik wil ook graag mee!

(lijkt me wel beter om slechts één verzamelpunt af te spreken. Dus òf Esso òf Gelredome)
 
Ik wil ook graag mee!

(lijkt me wel beter om slechts één verzamelpunt af te spreken. Dus òf Esso òf Gelredome)

Ofcourse! Moeten alleen nog kijken welke het wordt. Ook even kijken wie er voor gaat rijden, aangezien ik de route (nog) niet ken. We gaan waarschijnlijk dijkrijden *D
 
Of we veranderen het verzamelpunt naar de Esso? Gelredome leek me het centraalst, maar esso is voor mij ook makkelijker :P

Alleen als we met een echt grote groep komen te staan, is er dan wel ruimte daar?

Achter de Esso is een parkeerterrein waar genoeg motoren kunnen staan om een megameeting op zich te kunnen houden ;)


*groot ziekenhuis dat vroeger erg druk was maar nu behoorlijk leeg staat *



Esso Velperbroek ligt ook voor bv de aanluitende achterhoekers veel beter op de lijn.
 
Achter de Esso is een parkeerterrein waar genoeg motoren kunnen staan om een megameeting op zich te kunnen houden ;)


*groot ziekenhuis dat vroeger erg druk was maar nu behoorlijk leeg staat *



Esso Velperbroek ligt ook voor bv de aanluitende achterhoekers veel beter op de lijn.

Ok dan wordt het de Esso! *O*
 
Zag vanavond dat r ook een ander topic was van een dezelfde groep als vorige keer die in Doetinchem verzameld en dan ook om 10.00 uur bij de Esso is. Dus daar joinen de groepen elkaar.

Maakt eigenlijk dus niks uit. maar goed, weten jullie r van
 
Wat rijden er nog maar weinig mee van het Arnhem topic. Er gaan er toch wel meer mee...?

Maar Esso it is! Wel zo gezellig idd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan