Te koop UNIEKE Aprilia SL 1000 Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falkje1000

Rookie
22 aug 2006
9
0
hellevoetsluis
Deze Aprilia SL 1000 Falco heeft als duurtestmotor gereden bij Moto73 !

Eerste toelating 22 november 1999. Opgehaald bij de fabriek in Italie en super netjes ingereden.
Meeste kilometers door Motor73 en door mij (o.a. rondreis Zweden) op snelweg gereden.

Alle dokumentatie, Moto73 tijdschriften, instructieboekje, foldermateriaal en origineel gereedschapsetje aanwezig. Uit de duurtest kwam motor en motorblok na 49.000km overtuigend uit de test zonder noemenswaardige slijtage.

Bij ca. 49.000km bij Aprilia Nederland daarna geheel gereviseerd met o.a. nieuwe oliepompen en pakkingen. Ook nieuwe Aprilia racing Eprom/chip, K&N sportfilter met carbon dempers van Aprilia laten monteren, voor meer vermogen en koppel. Loopt hierdoor zelfs weg bij bv een standaard RSV..
Originele uitlaten en epron overigens ook nog in doos aanwezig !
Zowel zitje voor passagier als afdekkapje.

Overige aanpassingen/extra's over de tijd toen uitgevoerd o.a.:
Compleet gepolijste uitlaatbochten, onderkuip en extra achterspatbord in kleur meegespoten, aangepaste knipperlichten, RSV nummerplaathouder, goudkleurige ketting, Bridgestone banden met 'red-liners'.
Ingebouwde accudruppelaar en paddock-stand als extra erbij.
Eventueel ook schakelslot en schijfremslot.

Heb hem als eerste officiele eigenaar nu 7 1/2 jaar in mijn bezit en na revisie ca. 17.000km erbij gereden.

Geheel dealeronderhouden (Moto2000) en binnen gestald. Mooi weer rijder.. 8-)
In mei 2007 voorzien van nieuwe accu. Goeie voor- en achterbanden en goudkleurige ketting.
Olie en remvloeistof net nog vervangen !

Na 7 1/2 probleemloze jaren met deze motor in de mooiste kleur met unieke historie mag deze weg i.v.m. andere hobby.

Prijs verlaagd naar EUR 3.995,- omdat er nu een paar kleine/lichte krasjes op het rechteronder kuipdeel zitten... :N
Niks ergs maar zou je tzt kunnen laten spuiten voor ca. € 250-300,-

Meer foto's op Marktplaats !
 
Laatst bewerkt:
Yep, dat klopt.
Twijfelde toen om hem te verkopen. Genoeg animo gehad maar uiteindelijk toch maar weer van Marktplaats gehaald. In de tussentijd weeer veels te weinig kilometers gereden..
Heb nu mijn 63er kever verkocht en we gaan voor een oude VW camper maar daar moet wat geld bij... Luxe problemen.
 
Waarom geheel gereviseerd als er geen noemswaardige slijtage was?

Zet er ook een foto op met een schuin-voor-aanzicht
 
Waarom geheel gereviseerd als er geen noemswaardige slijtage was?
Ding had een flinke indicatie op de cylinder.
Maar buiten dat halen ze hem zo ver uitelkaar.
Een paar nieuwe onderdelen er in is zo gedaan. :Y

Verder een gebruikerstest gezien waarbij de Falco al een ton had.
En die was ook nog in topstaat. :Y :9~
 
Wel een beetje jammer dat dit een foto is die je 2 aar geleden ook hebt gebruikt!
 
Yep, dat klopt.
Twijfelde toen om hem te verkopen. Genoeg animo gehad maar uiteindelijk toch maar weer van Marktplaats gehaald. In de tussentijd weeer veels te weinig kilometers gereden..
Heb nu mijn 63er kever verkocht en we gaan voor een oude VW camper maar daar moet wat geld bij... Luxe problemen.
Wellicht is het dan wel zo netjes, de moderators te vragen Unieke Aprilia SL1000 ! te sluiten. Dat kan met dit knopje
topic-report.gif
(rechts bovenaan dat topic).

Wel een beetje jammer dat dit een foto is die je 2 aar geleden ook hebt gebruikt!
Deze foto is dus ook nog (steeds :+) zonder het meegespoten achterspatbordje, toch. :?


Succes met de verkoop! :Y
 
Bedankt mannen.
Het is echt een topding en heeft me maar 1x laten staan, ik heb toen die japanse accu vernieuwd en opgelost !
Meer foto's op Marktplaats.
 
Wel een beetje jammer dat dit een foto is die je 2 aar geleden ook hebt gebruikt!

Ook jammer dat 'ie er ook nog dezelfde prijs voor wil hebben als destijds })

En in de Openings-Post van dat topic is sinds 22 augustus 2006 16:27 niks meer gewijzigd

Falkje1000 wijzigde dit bericht op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 (100%)

 
Ook jammer dat 'ie er ook nog dezelfde prijs voor wil hebben als destijds })

En in de Openings-Post van dat topic is sinds 22 augustus 2006 16:27 niks meer gewijzigd

O o _O- , denk dat er nu al een slotje op kan!
Misschien over 2 jaar maar weer is proberen en dan met een recente foto en prijs ;) .
 
Laatst bewerkt:
Bedankt mannen.
Het is echt een topding en heeft me maar 1x laten staan, ik heb toen die japanse accu vernieuwd en opgelost !
Meer foto's op Marktplaats.

Voor de mensen die niet zelf willen zoeken: klik!

't ZIet er zeker uit als een topding! En met zo'n geschiedenis en zo'n prijs is 't een uitstekende koop. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan