Falkje1000
Rookie
Deze Aprilia SL 1000 Falco heeft als duurtestmotor gereden bij Moto73 !
Eerste toelating 22 november 1999. Opgehaald bij de fabriek in Italie en super netjes ingereden.
Meeste kilometers door Motor73 en door mij (o.a. rondreis Zweden) op snelweg gereden.
Alle dokumentatie, Moto73 tijdschriften, instructieboekje, foldermateriaal en origineel gereedschapsetje aanwezig. Uit de duurtest kwam motor en motorblok na 49.000km overtuigend uit de test zonder noemenswaardige slijtage.
Bij ca. 49.000km bij Aprilia Nederland daarna geheel gereviseerd met o.a. nieuwe oliepompen en pakkingen. Ook nieuwe Aprilia racing Eprom/chip, K&N sportfilter met carbon dempers van Aprilia laten monteren, voor meer vermogen en koppel. Loopt hierdoor zelfs weg bij bv een standaard RSV..
Originele uitlaten en epron overigens ook nog in doos aanwezig !
Zowel zitje voor passagier als afdekkapje.
Overige aanpassingen/extra's over de tijd toen uitgevoerd o.a.:
Compleet gepolijste uitlaatbochten, onderkuip en extra achterspatbord in kleur meegespoten, aangepaste knipperlichten, RSV nummerplaathouder, goudkleurige ketting, Bridgestone banden met 'red-liners'.
Ingebouwde accudruppelaar en paddock-stand als extra erbij.
Eventueel ook schakelslot en schijfremslot.
Heb hem als eerste officiele eigenaar nu 7 1/2 jaar in mijn bezit en na revisie ca. 17.000km erbij gereden.
Geheel dealeronderhouden (Moto2000) en binnen gestald. Mooi weer rijder..
In mei 2007 voorzien van nieuwe accu. Goeie voor- en achterbanden en goudkleurige ketting.
Olie en remvloeistof net nog vervangen !
Na 7 1/2 probleemloze jaren met deze motor in de mooiste kleur met unieke historie mag deze weg i.v.m. andere hobby.
Prijs verlaagd naar EUR 3.995,- omdat er nu een paar kleine/lichte krasjes op het rechteronder kuipdeel zitten...
Niks ergs maar zou je tzt kunnen laten spuiten voor ca. € 250-300,-
Meer foto's op Marktplaats !
Eerste toelating 22 november 1999. Opgehaald bij de fabriek in Italie en super netjes ingereden.
Meeste kilometers door Motor73 en door mij (o.a. rondreis Zweden) op snelweg gereden.
Alle dokumentatie, Moto73 tijdschriften, instructieboekje, foldermateriaal en origineel gereedschapsetje aanwezig. Uit de duurtest kwam motor en motorblok na 49.000km overtuigend uit de test zonder noemenswaardige slijtage.
Bij ca. 49.000km bij Aprilia Nederland daarna geheel gereviseerd met o.a. nieuwe oliepompen en pakkingen. Ook nieuwe Aprilia racing Eprom/chip, K&N sportfilter met carbon dempers van Aprilia laten monteren, voor meer vermogen en koppel. Loopt hierdoor zelfs weg bij bv een standaard RSV..
Originele uitlaten en epron overigens ook nog in doos aanwezig !
Zowel zitje voor passagier als afdekkapje.
Overige aanpassingen/extra's over de tijd toen uitgevoerd o.a.:
Compleet gepolijste uitlaatbochten, onderkuip en extra achterspatbord in kleur meegespoten, aangepaste knipperlichten, RSV nummerplaathouder, goudkleurige ketting, Bridgestone banden met 'red-liners'.
Ingebouwde accudruppelaar en paddock-stand als extra erbij.
Eventueel ook schakelslot en schijfremslot.
Heb hem als eerste officiele eigenaar nu 7 1/2 jaar in mijn bezit en na revisie ca. 17.000km erbij gereden.
Geheel dealeronderhouden (Moto2000) en binnen gestald. Mooi weer rijder..
In mei 2007 voorzien van nieuwe accu. Goeie voor- en achterbanden en goudkleurige ketting.
Olie en remvloeistof net nog vervangen !
Na 7 1/2 probleemloze jaren met deze motor in de mooiste kleur met unieke historie mag deze weg i.v.m. andere hobby.
Prijs verlaagd naar EUR 3.995,- omdat er nu een paar kleine/lichte krasjes op het rechteronder kuipdeel zitten...
Niks ergs maar zou je tzt kunnen laten spuiten voor ca. € 250-300,-
Meer foto's op Marktplaats !
Laatst bewerkt: