2005 Honda VFR800 VTEC ABS. Slechts 3.400km en 100% nieuw!

HondaMike

MF'er
30 sep 2006
125
0
Roosendaal
Logo%202.jpg


===================================
>>>>> LET OP! VRAAGPRIJS IS AANGEPAST! <<<<<
===================================


Hoi allemaal,

Sinds april 2007 ben ik in het bezit van een prachtige, knalrode VFR uit 2005. Een schitterende motor, waar ik in de praktijk echter veel te weinig op rijd; gemiddeld 1x per maand een paar uren.. Ik denk er dan ook sterk over om hem te verkopen aan iemand die er mee gaat doen waar hij voor gemaakt is: kilometers vreten!

Via deze advertentie wil ik nagaan hoeveel animo er bestaat voor mijn 2005 VFR800 VTEC-ABS met de volgende opties:

  • 3-delige kofferset (origineel Honda) in kleur. 1x gemonteerd geweest, maar niet gebruikt. De set is onbeschadigd.
  • Dragers voor top- en zijkoffers (origineel Honda). 100% als nieuw.
  • Spyball 6527 alarm, door Honda-dealer gemonteerd, inclusief 2 handzenders
  • Handvatverwarming (origineel Honda), door Honda-dealer gemonteerd
Uiteraard zijn alle boekjes aanwezig, evenals het standaard ‘boordgereedschap’ en de handvaten voor de duo-passagier (ik heb momenteel de afdekkapjes gemonteerd). De motor is ongeval- en schadevrij en verkeert in absolute nieuwstaat. De huidige tellerstand (16-02-2009) is iets minder dan 3.800 kilometer. Nog niet 100% ingereden dus!

De prijs van al dit moois is een scherpe EUR 8.900. Wanneer je geen behoefte hebt aan de kofferset (inclusief dragers) is de VFR van jou voor EUR 8.400. De nieuwprijs van de totale set bedroeg meer dan EUR 17.000! Inruil is helaas niet mogelijk.

Wil jij die nieuwe eigenaar van deze prachtige motor zijn of heb je vragen? Reageer dan via dit forum of via mail (maykelotten-kringeltje-home.nl). Foto’s heb ik ooit al gepubliceerd via deze link.

Vriendelijke groet,
Maykel (Roosendaal)
 
Laatst bewerkt:
Zo...


DSC_1533.JPG


DSC_1540_1.JPG


DSC_1548.JPG


En zonder koffers..

DSC_1544.JPG


Mooi ding. :9
Helaas zittie net 100% boven mijn budget... '(
 
Laatst bewerkt:
Shit wat een bruut ding :9~ , zeker zonder de koffers!! :+
Jammer dat je hem weg doet! :Y :W
Succes met de verkoop!!! :W
 
Bedankt voor de complimenten.. het is een heel fijne tourmotor, maar je kunt er ook prima een sportief bochtje mee nemen :]
 
Wow Maykel.... toch verkopen :? ....begrijp het wel.....

Even ter info voor iedereen deze motor ziet er uit of hij nog nooit buiten is geweest :9~
Ken maar weinig mensen die zo goed hun motor hebben onderhouden :Y

AANRADER hoor :Y *O*

weet best dat je stiekum naar een Corsaro ben wezen kijken hoor O-)


Succes he :)
 
Hee Mys,

Hij hoeft niet perse weg hoor.. en zeker niet tegen elke prijs. Ik vind echter wel dat ik er OF meer mee moet gaan rijden, OF hem beter aan een nieuw baasje over kan dragen. Zo weinig rijden is een beetje zonde.. '(

En wat betreft een Corsaro: lijkt me een supermooi ding :} ..maar eer ik 16.000 euro uitgeef aan een nieuwe motor moet ik toch echt eerst wel héél veel meer gaan rijden dan ik nu doe hoor.. ;)
 
waarom geen inruil, houd je een motortje en wat centen :-)

blijft gewoon moeilijk motor v zoveel geld te verkopen ondanks dat het een zeer nette prijs is
 
Hee Reneke,

Dat zou op zich wel een idee zijn, maar ik vind dat ik maar gewoon meer moet rijden als ik een eigen motor wil hebben. Met de frequentie waarmee ik er nu op zit kan ik beter af en toe een motor huren lijkt me.. B| Scheelt meteen een hoop ruimte in mijn garage.. Op dit moment is het OF deze houden (dan weet ik wat ik heb) en meer rijden, of gewoon voorlopig afscheid nemen van het motorrijden... :Y
 
Deze fiets is (namens me vader) kickwaardig...

Hij loopt al jaren dat hij eigenlijk wel een nieuwe fiets wilt en dan een VFR met ABS.
Ik zal deze is uitprinten en aan hem laten zien!
 
Dank je wel! Een keer in het echt bewonderen kan natuurlijk ook altijd. Dat trekt hem gegarandeerd over de streep..
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel! Een keer in het echt bewonderen kan natuurlijk ook altijd. Dat trekt hem gegarandeerd over de streep..


Zeg... heb jij gewacht tot het tijd was om de klok terug te zetten :? ;)


Even deze brommert weer onder aandacht brengen...super mooie bike :Y
 
Bedankt voor de schopjes.. :)

Gisteren nog een paar uur lekker gaan rijden.. Ik moest erg lachen toen ik een paar jaar geleden ooit eens hoorde dat er handvatverwarming bestond voor motoren, maar ik moet eerlijk zeggen dat het toch wel lekker is als het er op zit en het buiten maar een graad of 5 is.. :]

Hij is zojuist even in bad geweest.. geen strepen, geen krasjes, gewoon erg rood.. *O*

DSC_4554.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de schopjes.. :)

Gisteren nog een paar uur lekker gaan rijden.. Ik moest erg lachen toen ik een paar jaar geleden ooit eens hoorde dat er handvatverwarming bestond voor motoren, maar ik moet eerlijk zeggen dat het toch wel lekker is als het er op zit en het buiten maar een graad of 5 is.. :]

Hij is zojuist even in bad geweest.. geen strepen, geen krasjes, gewoon erg rood.. *O*

[afbeelding]
Er word naar een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd voor je homedrive...?

Tevens Kickje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan