Rossi Tribune TT-Assen

RideRick

MF veteraan
12 aug 2008
63.000
7.678
Hoorn
full



Beste Rossi fans,
De prijzen voor de Rossi-tribune 2010 zijn bekend. De prijs is door het circuit vastgesteld op €57,- per kaartje, de administratiekosten per bestelling zijn € 8,-.

Wij houden exact dezelfde pijzen aan als het circuit. Tevens hebben wij te horen gekregen, dat door het succes van de Rossi-tribune 2009,en het succes van de voorverkoop van de Rossi-tribune 2010, wij in vak E-L, rij 1 t/m 13 mogen verkopen. Dit houdt in dat wij 546 kaarten extra mogen verkopen en dat het totaal van de kaarten op de Rossi-tribune 2010 op 1218 kaarten komt.

De facturen voor de inmiddels bestelde kaarten zullen vanaf zondag 15 november per mail verstuurd worden.

Rossi groet,

Bert van Westrienen en Marijn Wever
Organisatie Rossi-tribune 2010


ROSSI TRIBUNE 2010


foto1.jpg




26222.jpg





aanvragen bij : rossitribune@live.nl

2hqtshh.jpg


24777.jpg

yamaha-m1-cane.jpg



bezoekers van editie 2009:


RideRick 3 personen
drive-vtr ?
suzuki-smeets ?
Marlboro man ?
gp walker 2 personen
Robbert#46 ?
xr blade ?
suzuki-smeets ?
CarlosRS ?
Robbert#46 ?
4real ?
patrick teggelove srad 10 personen
Mr Malagi 2 personen
Miss46 2 personen

minimaal 13 28 personen *O*

25fqc08.jpg



Bezoekers TT-Rossi Tribune 2010

RideRick 5 fans
Miss46 5 fans
AppiePappie 2 fans
patrick teggelove srad 9 fans
creepygirl 7 fans
Robbert#46 ..fans
Manus-3000 4 fans
xr blade 3 fans
Cypher 1 fan
svp46 3 fans
Vip3r 2 fans
gixxergall5246 2 fans

tussenstand MF-Rossi Tribune afdeling MF : 44 fans *O*
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft niet zo te schreeuwen ;)

'ROSSI TRIBUNE TT-ASSEN 2009' > 'Rossi tribune TT-Assen 2009'
 
Misschien ook wel handig om erbij te zetten om welke tribune het gaat :?

Idee is namelijk erg leuk!
 
:o :o

hier de officiele tekst op racesport.nl. Ik zag alleen geen topic op het forum zodoende.

==============================================================

Echte Rossi fans kunnen tijdens de TT van 2009 de MotoGP wedstrijd vanaf de Rossitribune bekijken. De bekende Stekkenwal tribune wordt omgetoverd tot deze tribune.

Valentino Rossi

De Assenaren Bert van Westrienen en Marijn Wever willen graag een "Rossi tribune" in 2009. Beide Rossi fans krijgen van het TT Circuit Assen tot 1 mei 2009 de tijd om de hun gewenste Stekkenwaltribune "geel te kleuren".

"Op meerdere circuits ter wereld zie je al Rossitribunes, maar in Assen waar Rossi notabene Koning is, nog niet. Daar moet verandering in komen", aldus het duo.

Het bijzondere is dat het geen commerciële actie betreft, maar een actie van twee echte liefhebbers. En dat is een reden te meer voor het TT Circuit Assen, het idee van de Assenaren een kans te geven. Meer informatie over de Rossitribune en het reserveren van kaarten voor die tribune, kunt u opvragen bij rossitribune@live.nl

===============================================================


nou, kicken toch?

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ze willen volgensmij de Stekkenwal omtoveren.

Wat betaal je voor die kaarten?
 
Stekkenwal een leuke plek om te zitten dan?

Zit meestal rond/op de GT tribune maar het idee spreekt me wel aan :Y
 
ik zit zoals ieder jaar op de hoofdtribune! kaartjes zijn al besteld, bedrag zal me een rotzorg zijn ;)

wel een heel leuk idee, maar ik maak de hoofdtribune ook gewoon een rossitribune :+
 
wanneer begint de kaartverkoop eigenlijk via het bestelsysteem op de website?
ik heb al wel een brief gehad met de vraag of ik dezelfde kaarten als in 2008 wilde bestellen, maar ik wil graag ergens anders zitten nu.. iemand tips?
 
wanneer begint de kaartverkoop eigenlijk via het bestelsysteem op de website?
ik heb al wel een brief gehad met de vraag of ik dezelfde kaarten als in 2008 wilde bestellen, maar ik wil graag ergens anders zitten nu.. iemand tips?


beste tip?, hou de kaarten die je nu aangeboden krijgt zowiezo.
Mocht het uitverkocht raken en op je andere gewenste plek is geen kaart te krijgen heb je ze in ieder geval.
Tribune kaarten raak je altijd wel kwijt, zeker als je gewoon 1 op 1 door verkoopt zonder winstbejag.
 
hmm ja oke dat kan ik wel doen dan ja.. maar waarom werkt dat bestelsysteem niet op de website dan?

of moet ik m'n wensen gewoon faxen?

en denken jullie dat de hoofdtribune al vol is?
 
hmm ja oke dat kan ik wel doen dan ja.. maar waarom werkt dat bestelsysteem niet op de website dan?

of moet ik m'n wensen gewoon faxen?

en denken jullie dat de hoofdtribune al vol is?

dit heb ik 1 op 1 gekopieerd van de website TT-Assen.com

Tip!
En als we je een tip mogen geven. Bestel, voor zover je dat nog niet gedaan hebt, nu de tribunekaarten want vol is vol. Bestellingen voor de Dutch TT en het WK Superbike kunnen worden gedaan via internet, op de TT-website www.tt-assen.com, per fax (0592) 356911, of stuur een brief naar TT Circuit Assen, Postbus 150, 9400 AD Assen.
 
Laatst bewerkt:
ik zit zoals ieder jaar op de hoofdtribune! kaartjes zijn al besteld, bedrag zal me een rotzorg zijn ;)

wel een heel leuk idee, maar ik maak de hoofdtribune ook gewoon een rossitribune :+


Hoe en waar kan je nu al kaartjes bestellen?

Ik heb trouwens nog geen brief ontvangen voor de optie dezelfde kaartjes weer te bestellen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan