Spike's Suzuki GSX1100ET "Wolverine"

Spikesgixxer

MF veteraan
19 jun 2001
1.855
108
Sinds kort zijn we verhuist en er moet nog flink wat aan gedaan worden, waaronder een nieuwe schuur. Maar aangezien ik sinds kort er ook een garagebox bij heb met voldoende ruimte voor alle motoren, heeft het hart het weer eens gewonnen van het verstand (als ik dat al heb). Dus hebben we sinds kort weer gezinsuitbreiding gehad. Niet ons gezinnetje, maar mijn “Suzuki-familie”. Oorzaak is dat “The Wraith” klaar is (gaat dan ook binnenkort in de verkoop) en er niet meer aan gesleuteld hoeft te worden en er, net als in de GS, in de “CarbonKat” nog heel veel werk zit. Het begon dus te kriebelen om er een motor bij te zetten die niet zoveel werk nodig heeft. Een simpel trapfietsje dus.
Nu zijn er niet veel SF’s/specials die voor mij de “WAUW-factor” hebben. De special van Greg Skett die in de Streetfighters nummer 137 stond dus wel. De nieuwe telg in de familie is dus een Suzuki GSX1100ET van 1980 geworden. Afgezien van de koplamp in originele staat en herbergt dus alle mogelijkheden om de aanpassingen door te voeren die ik in gedachten heb. Enige minpuntjes is een iets zwetende kop en een missend kapje aan de rechterzijde.
De bedoeling is dus de creatie van Greg te evenaren, maar dan met het rijwielgedeelte van een GSX-R en zwart/oranje i.p.v. zwart/wit.

Hieronder het artikel over de GSX1100ET van Greg Skatt uit de SF137, inclusief tieten voor vage kennissen...

SF137_ET_1.jpg


SF137_ET_2.jpg


SF137_ET_3.jpg
 
Ik heb het volgende waarschijnlijk nog nodig:
- koppelingshandel en rempomp
- aluminium bevestigingspunt van een GSX-R750 oliekoeler voor de bovenkant van de achterveer
- rem-/schakelsetje
- offset-voortandwiel
- vierkante koplamp met behuizing
- digitaal tellertje
- voortandwieldeksel GSX
- uitlaatbochten GSX-R
- voorspatbord GSX-R
- staalomvlochten remleidingen voorkant (enkel vanaf de splitter onder het T-stuk
- 530-ketting
- zijkapje rechts GSX
- wordt ongetwijfeld aangevuld...

Dus mocht iemand nog wat hebben of wat weten... :W
 
dit gaat weer een mooi projectje worden om te volgen, succes!
 
Welkom hier kerel, oeps welkom terug bedoel ik :X

Mooi project gaat dit worden

Thema en basis zijn super blijf het volgen *O*
 
Laatst bewerkt:
Hmm, die Marzocchi's achterop, doe je die misschien weg?

Gais ........... http://motoren.marktplaats.nl/onderdelen-suzuki/199135915-gs1000-onderdelen.html?return=eJwtzNsKwjAMBuB3EfTO9aCodAyZb1LW6sp6oklRJr67KXqV7%2F9DopVQb6d4D0pyoTZgdZnmfkbMirElZRu7oMuC2WuN0EXPQsJUbGQpGluM9Tbuoa51cWySXB67GYO%2FvvwgdgYGTNvDKLaHW64ETvCUxtP50iiJ7YZsHLl1SHN1mQh3A78y4%2F84UD%2FGGmxxE8XlSfEBgvO2TNB%2ByF3OdeCb%2FvMFa5dDRg%3D%3D&df=1&fta=eNpF0F1uwyAMB%2FC78NBnQ%2FgItnqFXiFCJevQaIJC0kaLcvdBt3QvCH76Y8t22OKWy8GWKXYPFzOj8jTI1njmJ5%2FP84ic0oJAkaM2LUWBAoQkH5DijN8hUf7wGSnNJXRPOCz3fgpX%2BnriLXMAoDEHFKeUljPU8hJZcreeUSilMzbIgi99HVrcQqmRy4Vxa5VRCuwR%2BzWptQJZTfybVFY01Zq38UZZrqrJw9rGaLCimjpMQckBr6bfZmzp%2B8qZt4m25epl7WGysdxqw2jPyMsQ85icz13sh9v8WZN1Eg7Irss0dWHw%2FXpo%2BX93a1e3UAb3r%2FkEMvdkdPm7PupCALd9%2FwFxInOn&fta_ind=4&fs=1
 
Daar gaat die weer!Succes met het project!Dat blok bijft lekker,de tank e.d. wat minder ;)
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan