Eindelijk ga ik een motor kopen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximus

Rookie
24 mrt 2003
14
0
Duiven
Hallo allemaal,

Ik heb al ongeveer 4 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald maar ik heb nog nooit op iets anders gereden dan de lesmotor destijds.... '(

Maar het grote moment is nabij, ik ga een motor kopen!! welke, tja, waarschijnlijk de Yamaha FZR600. Waarom, puur omdat ik deze mooi vind, echt vrouwekwaaltje wellicht?? Mijn vriend heeft al ongeveer 10 jaar een motor, op dit moment een Suzuki GSX 750 R, ik heb hier nooit op gestuurd, wel achterop gezeten maar dat wil ik niet meer :(

Ik ben dus op zoek naar een mooie FZR600 van ongeveer bouwjaar 1995. Wat denken jullie? een goede motor om op te beginnen?? Of weten jullie wellicht een mooie te koop?? Ook ben ik op zoek naar een site waar ik gewoonweg alles kan vinden qua technische gegevens e.d. over deze motor. Eneh, wellicht niet onbelangrijk, maar goede tips voor het kopen van een motor bij een particulier?? :?

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes, Maximus
 
Waarom heb je in de tussnetijd nooit op de gixxer van je vriend gereden?
Nu moet je bijna weer overnieuw beginnen!
 
Spider, mijn vriend vind dat zijn motor geen goede fiets is om op te rijden als je geen ervaring hebt, hij is zuinig op me....en op zijn motor.
 
Daar heb je gelijk in, zit er ook aan te denken om weer even een les te nemen, om alles weer naar boven te halen. Echter, velen zeggen dat het net is als fietsen, je verleerd het niet. Ik kan echter niet oordelen of dit klopt.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan