SBK Brands Hatch 2003

Paul17

MF veteraan
23 aug 2002
1.585
1
Groessen
Ik ga dit jaar voor t eerst naar Engeland voor de SBK in Brands Hatch. Omdat ik weinig zin heb om 8 uur met de auto naar Calais te rijden om daar de boot te pakken naar Dover heb ik besloten om met t vliegtuig te gaan. Voor 70 euro kan je met Easy Jet van Amsterdam--> Londen maar dan komt t...hoe kom ik in Brands Hatch...Kan ik de trein pakken (trein is toch een ramp in Engeland!?) of zijn er andere mogelijkheden. Als ik een tentje meeneem, ben ik dan zeker van een camping plaats of moet ik reserveren? Wat kost een toegangskaart voor zaterdag en zondag?
Allemaal vragen dus maar kan er amper iets over vinden op internet, zelfs de site van Brands Hatch kan me deze info niet geven.
Als er mensen zijn met ervaring in deze reis, wilt u zo vriendelijk zijn deze met mij te delen :9

Bij voorbaat dank :]
 
Echt een aanrader :} ik ben in 2000, 2001 en 2002 ook in Brands Hatch geweest. Dit jaar zal ik er echter niet zijn omdat het met de MotoGP op de Sachsenring samenvalt '(

Kaartjes kosten ongeveer 30 pond voor een heel weekend. Neem je tentje mee en ga op de camping (op 5 minuten lopen van het circuit en de gezelligheid) liggen. Kaartjes en/of camping reserveren is niet nodig. Het is wel druk, maar niet zo druk dat je er niet bij kunt. Er zijn heel veel mooie staanplaatsen (prachtig kijkcircuit), dus tribunekaarten zijn ook niet nodig.

Dichtsbijzijnde grote plaats is Swanley (ca 10 mls), weet echter niet of ze daar een station hebben. De spoorlijn richting Dover ligt volgens mij wel langs de M20 (waaraan het circuit ook ligt).

WSB Brands Hatch
 
Jaaa, ik ga er ook naar toe!! 'K zit in de eerste bocht(paddock hill bend). Overnachten doe ik bij m'n broer in Londen....lekker goedkoop hotel :) :) :) Tribune plaats heb ik ook aan hem te danken :} Thanx man!!
Heb er zin in :9 :)
Ciao!
 
Op woensdag 26 maart 2003 17:52 schreef Joris het volgende:
blablabla .... Dit jaar zal ik er echter niet zijn omdat het met de MotoGP op de Sachsenring samenvalt '(

blablabla
En je dit jaar lekker met ons mee naar de Sachsenring gaat ipv naar Brands Hatch *D

Maar ook ik is inderdaad meerdere malen op BH geweest en vind het nog altijd zeker de moeite waard. Je gaat je vast en zonder twijfel goed vermaken daar. Maar idd ... camperen op de nabijgelegen camping is n echte aanrader! Have fun :)
 
Als inwoner van het dorpje Londen kan ik je vertellen dat het vrij makkelijk is om bij Brands Hatch te komen. Vanaf het vliegveld moet je eerst bij het trein station London Victoria zien te komen. Vanaf Victoria zijn er meerdere treinen die naar Swanley gaan. Dit is een treinreis van ongeveer 30 tot 45 minuten. Er is mij verteld dat er taxis van Swanley naar het circuit rijden. Veel plezier, C Ya in Paddock Hill bend...
 
:} :} :} :} :}
Dank u allemaal zeer voor de info, dit word de mooiste zomervakantie van me leven. Eerst naar de 24 uurs van Spa en daarna naar de SBK in Brand Hatch :P om een week later voor 22 weken Engeland onveilig te maken :9 .
 
Zijn er nog anderen die via het 'Sports travel' arrangement naar Brands Hatch
gaan? Ben benieuwd hoeveel MF lezers er wel niet gaan :P

Ed
 
Terug
Bovenaan Onderaan