VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18

donnybrasco

MF veteraan
16 jan 2003
6.139
0
Amersfoort
Women-2000-Honda-VTR1000-25182kopie.jpg


top_01.gif
VTR SP1&2 MEETING 2009
vtr1000_2001_comp.gif

Wat meer concrete info:

Aansprakelijkheid:
Alle deelnemers rijden voor eigen risico. De organisatie
en/of coördinator(en) kan/kunnen niet aansprakelijk
worden gesteld voor ongevallen danwel incidenten waarbij
personen, motoren en/of voorwerpen zijn betrokken.

PS: Zoals reeds door een enkeling is opgemerkt, het is
inderdaad even handig voor je zelf, om een tour ritje
met een afgetankte motor te beginnen

Het gebouw van de scouts Ulestraten is niet verhuurd waardoor Vince hier een plek voor ons heeft kunnen reserveren.
gebouw leeg is kunnen we eigenlijk doen en laten waar we zin in hebben:Bakje bier, keuken privé douche en last but not least, onze motoren achter slot en grendel dus ook dat is wel ideaal.
Het bier en fris, eten en ontbijt zal later samen met het verblijfsgeld met elkaar gedeeld worden.
Vince zal ook voor een grootscherm en beamer zorgen en kunnen we wellicht nog even een spannende film meepakken s'avonds.


Het is idd mogelijk om ook 1 dag te komen. Afgelopen keer vertrokken we rond een uur of 11 en kwamen we rond 18:00 terug. Tijd genoeg dus om aan te sluiten.

De ritten zelf zijn vooral gericht op verantwoord en veilig rij plezier! Dus geen constant extreem geknal. Maar als er ruimte voor is, gaat het gas gerust even open. We stoppen regelmatig en proberen een leuk extraatje (afgelopen keren was dit bezoek aan Nurburgring of Francorchamps) in te lassen. De route wordt bijna op de avond te voren geplannend. Ga er vanuit dat het vooral door de duitse Eifel gaat, via een omweg kan het zijn dat we Luxemburg en de Ardennen aandoen.

Ik ben het met Don eens, dat we bijv. zaterdag(-morgen of -avond) of zondagmorgen, Stefan van Bitubo Suspention, uitnodigen, voor een vering workshop.
De andere avonden zijn vrije invulling: avondje stappen in Maastricht, films kijken, ouwehoeren... vooral niet te veel plannen.

De slaapplek is in een lokaal scouting gebouw, wat wij voor onszelf dit weekend afhuren. Er komt dat weekend verder niemand bij onze spullen. Er is een grote zaal, een nette doushe en een dames en heren toilet. Verder zijn er verschillende ruimtes om eventuele snurkers te isoleren.

Ha ha ha :z :z :z
Het eten wordt vooraf gekocht,(om kosten te drukken)en zal ter plekke in de keuken worden klaargemaakt.

350px-Chef_svgkopie-1.jpg


Al met al een gezellig weekend voor ong €35,- aan onkosten.(excl. brandstofkosten)
Mochten er vragen of idee zijn: just let us know! en dan maken we er weer een geslaagde meeting van.

Ik kan me voorstellen dat de rit naar het zuiden een beetje afschrikt. Als je uit Grunning moet beginnen met rijden ben je 3 uur verder voordat je in Ulestraten bent.
Maar bekijk het zo: met dat je thuis op de motor stapt begint ook de SP-meeting! Onderweg spreek je enkele verzamelplekken af. Uiteindelijk wordt de hele club gastvriendelijk ontvangen.

Voor de mensen die onder voorbehoud meegaan kunnen we helaas geen slaapspullen garanderen! Zodra je dus beslist om definitief mee te gaan kunnen we een correcte verdeling maken van de beschikbare slaapspullen! Hoop op jullie begrip hiervoor

Home

Langs de Gewannen 19
6235 NV Ulestraten

Deelnemers 2009 meeting

Vincent: Betaald
Don: Betaald
Tim: Betaald
Yrjo: Betaald
JZ : Betaald
Bliksems: Betaald
Tomaaz: Betaald
Hakman: Betaald
Sneedee: Betaald
Raven: Betaald :} Thanks ouwe sponsoraar :}
Sam
Gerjen
silverfang o.v.b.
Akoller o.v.b.
Pepe o.v.b.
2-wheel fanatic o.v.b.
SebastianE o.v.b.
jonesssss o.v.b.
Arlo o.v.b.
Pmugen o.v.b.
Viper_1st o.v.b.
Mihoe o.v.b.
Super-Grover Zondagrit deelnemer
wsx o.v.b. zaterdag en evt. zondagrit deelnemer

735391280_l-1.gif
12793WinCE.jpg



Nog 4 slaapzakken/matten to go ;) Laat a.u.b. even weten als je stemt!
Dit voor de juiste verdeling v/d slaapspullen!



SPtopic14.gif


top_01.gif

vin10.jpg

2580374189_744e06c25d.jpg

overzichtSPs.jpg


notebook3-1.jpg


SP meeting reloaded part 2 2008
donnybrasco in "VTR 1000 SP 1&2 Meeting 2008"
SP Meeting 2007
VTR SP-Meeting/Mergellandroute
vtr meeting zomer 2006
 
Laatst bewerkt:
Don, schrijf mij ook maar ovb op. Ik hoop dat het nu eindelijk eens lukt om mee te gaan...
 
Prima, ik heb er weer zin in! Laat het aftellen maar beginnen!

ps ik heb op 6 en 7 juni gestemd. En volgens mij kunnen we er de 5de ook rustig bijpakken. (of wordt dat te lang?
 
Ik zal mijn papieren er eens bij pakken om te kijken wanneer ik kan. groeten.
als we maar met lekker veel te gelijk die v2 laten horen daar door de bergjes.
Tim
 
Prima, ik heb er weer zin in! Laat het aftellen maar beginnen!

ps ik heb op 6 en 7 juni gestemd. En volgens mij kunnen we er de 5de ook rustig bijpakken. (of wordt dat te lang?


Niet pas vanaf 20:00 uur verzamelen in Headquarters :?
Dan kunnen we misschien Stefan vragen vrijdag ochtend een veringsworkshop te plannen waarbij ik de mijne wel beschikbaar stel voor afstellen & nieuwe olie in de vork!
Kunnen we in de middag misschien nog wel een leuk ritje door het glooiende heuvellandschap maken :9


_O- Damn life sucks sometime's _O-
 
Laatst bewerkt:
3 maal scheepsrecht of is het 4 maal _O-

Zet je erbij ;)
hahaha, nee 3 keer...

dat vind ik juist de pest van zover van te voren plannen... meestal komt er dan iets tussen (lees werk of iets naars)...
Maar ga mijn best doen, rijd je momenteel nog Don? Anders wel binnenkort een keertje een stukkie in het weekend rijden?
 
hahaha, nee 3 keer...

dat vind ik juist de pest van zover van te voren plannen... meestal komt er dan iets tussen (lees werk of iets naars)...
Maar ga mijn best doen, rijd je momenteel nog Don? Anders wel binnenkort een keertje een stukkie in het weekend rijden?


S'goed ik bel wel ff als het schikt :Y
 
voor mij geen probleem ik kom zeker. maar das ver van de belgische kust zeker.
moet gewoon de vaste datum hebben,de plaats waar de meeste afspreken om door te
rijden en wat ik moet mee hebben(moet wel op mijn moto kunnen)
 
Goed plan:

5e('s avonds) 6 en 7 juni 2009 it is
PEA0321~Peanuts-Celebrate-the-Little-Things-Posters.jpg

Weer lekker bij de scouts!
Dit keer wil ik H.Q's officieel inzegenen!
Flesje prosecco/bubbels dus graag inslaan ik organiseer een gedenk SP meubelstuk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan