21e LANDELIJKE MOTORDAGEN Dag1 Wie gaat..

bij het sterrijden heb je geen marshall toch? zijn mn banden weer ijskoud als je eindelijk gas mag geven....

mag hopen van niet..

ik ga misschien ook ff een sessie testen als er nog plek is en er niet teveel olie op de baan ligt van alle kamikaze rijders.. :/ is weer 8 maanden geleden en de 26e mn eerste wedstrijd duss...
Ik doe ook mee op zaterdag op een oude fzr400rr ben benieuwd wat voor tijden ik daar mij kan halen? Ik ga voor 2:00 maar of dat lukt?
ik ga ook proberen onder de 2 minuten te komen op zaterdag. :]

rijd je toch al daar neem ik aan?

ik ga voor de <1:55 :]
 
Maar vers uit de warmers niet echt nodig, toch? Ze zouden het facultatief moeten maken :]

neuh alleen als je echt voor een goede tijd wil gaan dan kan het van nut zijn maar wat TZ250 al zei, je koelt vanzelf af in parc fermé
maar ik betwijfel of men voor een supergoede tijd moet gaan willen rijden zo'n dag.
er zijn veel mensen die voor t eerst de baan op komen met slecht afgeveerde motoren
die wel is in de weg kunnen rijden,

maar ik rij dit jaar alleen toer, en je wil niet weten waarop _O-
tijdens een crt dag komend jaar ga ik weer voor het serieuze .
 
Laatst bewerkt:
mag hopen van niet..

ik ga misschien ook ff een sessie testen als er nog plek is en er niet teveel olie op de baan ligt van alle kamikaze rijders.. :/ is weer 8 maanden geleden en de 26e mn eerste wedstrijd duss...rijd je toch al daar neem ik aan?

ik ga voor de <1:55 :]


met de 125 nog niet echt gereden daar.
 
neuh alleen als je echt voor een goede tijd wil gaan dan kan het van nut zijn maar wat TZ250 al zei, je koelt vanzelf af in parc fermé
maar ik betwijfel of men voor een supergoede tijd moet gaan willen rijden zo'n dag.
er zijn veel mensen die voor t eerst de baan op komen met slecht afgeveerde motoren
die wel is in de weg kunnen rijden,

maar ik rij dit jaar alleen toer, en je wil niet weten waarop _O-
tijdens een crt dag komend jaar ga ik weer voor het serieuze .


en je rijd de oude ruskenhoek helaas.
 
niks mee te maken, geen smoesjes :+

we bellen nog wel eff maandag, spreek ik jou ook weer es ouwe 2taktstinkert :P

hahahaha, ik heb altijd smoesjes, dat weet je toch.
ik ben er vrijdag avond en ga zaterdag avond weer weg.
lekker bbq-en met bier op vrijdag avond *O*
 
hahahaha, ik heb altijd smoesjes, dat weet je toch.
ik ben er vrijdag avond en ga zaterdag avond weer weg.
lekker bbq-en met bier op vrijdag avond *O*

oh da's jammer '(

ikke maandag op tijd daar, misschien 1 sessie rijden dus en dan ook lekker bbq-en en volgende dag knallen :] })
ik heb de nieuwe nog niet mogen meemaken , met crt ook niet .

ik heb gehoord dat de nieuwe ruskenhoek alleen met sportevenementen word gebruikt helaas.

ga em de 26e proberen :Y :)
 
ik heb gehoord dat de nieuwe ruskenhoek alleen met sportevenementen word gebruikt helaas.


dat is jammer ,

edit , ik zie net dat zac hem wel al rijd , beter !
hebben de zac mannen ook een indicatie wat het verschil is in rondetijden in vergelijking met andere klasses ,
 
Laatst bewerkt:
dat is jammer ,

edit , ik zie net dat zac hem wel al rijd , beter !
hebben de zac mannen ook een indicatie wat het verschil is in rondetijden in vergelijking met andere klasses ,

bij opgaaf van rondetijden bij de RSZ zeggen ze 2 seconden eraf halen..
oh da's jammer '(

ikke maandag op tijd daar, misschien 1 sessie rijden dus en dan ook lekker bbq-en en volgende dag knallen :] })ga em de 26e proberen :Y :)

ZAC-en zeker....

:Y :)
 
neuh alleen als je echt voor een goede tijd wil gaan dan kan het van nut zijn maar wat TZ250 al zei, je koelt vanzelf af in parc fermé
maar ik betwijfel of men voor een supergoede tijd moet gaan willen rijden zo'n dag.
er zijn veel mensen die voor t eerst de baan op komen met slecht afgeveerde motoren
die wel is in de weg kunnen rijden,

maar ik rij dit jaar alleen toer, en je wil niet weten waarop _O-
tijdens een crt dag komend jaar ga ik weer voor het serieuze .

Als je vooraan start heb je iig 1 of een paar ronden vrij spel om een leuke tijd te zetten. Daarna is het oefenen met inhalen 8-). (Niet dat ik extreem snel ben, maar gezien jullie reacties wel sneller dan de meesten dus :P)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan