22,23,24 Augustus Kawasaki / Eliminator dagen

metalant

MF'er
30 sep 2001
235
0
22,23 en 24 Augustus.
Kawasaki dag / Eliminator dag.
Nol Bikker Motoren
Grotewaard 8 te Noordeloos.
De volgende clubs/organisaties hebben toegezegd te zullen komen, t.w.

Z1300 club, Vulcan Owners Club NL, de MAG, Maxx Events (van Street or Track), K.E.O.G.G. (Eliminatorclub Duitsland), Safety Lights, en de KLR / KLE clubs.
Laatstgenoemden zullen nog wat wedstrijden laten zien op zaterdag.

Verder zijn (inter)nationaal uitgenodigd de Engelse
Kwaksownersclub, de Duitse Zephyr, ZRX1100/1200, ZX-en en tal van andere ZED Owners uitgenodigd.

Kortom alles wat Kawasaki rijdt en -minded is is van harte welkom op dit groene treffen.

Op zaterdagmiddag volgt er een toerrit voor degenen die niet stil kunnen zitten.
Tussendoor de gebruikelijke burn-outs, wheelies en stoppies.

De muzikale omlijsting wordt door een dj verzorgd waarbij bovendien een aantal lieftallige dames de bezoekers een heuse motocross wedstrijd zullen voorschotelen. (Charlie's Angels of zo???)
 
Laatst bewerkt:
Heee ik wil ook!!! :]
dus als meer mf ers vanuit deze regio gaan, misschien een idee om samen te gaan!!
 
Zie ook:

Augustmeeting03.JPG


Entree voor Kawa club leden is trouwens gratis :)
 
Wie gaat er morgen hier naar toe?
Daarna nog even over het klaverblad bij Gorinchem, dat is maar een eindje er vand aan!
 
Wij kwamen op 11:00 aan op zondag en toen was het inderdaad al allemaal opgeruimd. Het was er supergezellig geweest op zaterdag. Dus toen maar een rondje Gorinchem gedaan en weer terug naar Zeeland over de A58. Daar heb je ook een heleboel op- en afritten.
 
Wij kwamen op 11:00 aan op zondag en toen was het inderdaad al allemaal opgeruimd. Het was er supergezellig geweest op zaterdag. Dus toen maar een rondje Gorinchem gedaan en weer terug naar Zeeland over de A58. Daar heb je ook een heleboel op- en afritten.

Ik was er omstreeks 11:30 op zondag (ik zag behoorlijk wat Kawa's ri het noorden gaan) en er stonden dus slechts 4 kawa's vervolgens via rondje Gorinchem -> A58 ook Zeeland in gegaan. Hoe bedoel je toevallig :?
 
Dat is inderdaad toevallig. Ik heb u niet gezien.
Toen ik er was stonden er nog een aantal Eli's en een Z1000 special (heeft ook in 't clubblad gestaan).

Ook kwamen nog een Yamaha en CBR600 aanrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan