22 April TOMS - Wie doet nog meer mee?

Nog steeds de sprint oefening.
Ging alleen om de start. Na 100 meter moest je alweer op de rem.
Hier 6gear:

full

 
Nou hieronder ff een piccie, laatste check voor de motoren en nog ff wat naar binnen schransen voor dat de dag gaat beginnen.
Heb niet veel photos kunnen maken aangezien ik niet zo handig ben met photos nemen tijdens een kneedown in de Tarzanbocht, sorry :+

20189
 
zozo, was een leuk dagje!!!!

ik zat in de blauwe groep, niet bij de meeste van julie dus..... alleen 1 rode ducati met MF-sticker gezien in mijn groep.

De oefeningen waren erg leuk, alleen erg moeilijk met de GSX-R750. Vooral omdat ik mijn eigen KTMetje gewend ben...

Het rijden in je eentje samen met de Marshall was nog het leukste!!! het komt wel goed met mij, zeiden die marshalls! 8-)

De GSXR liep echt weer als een kanonskogel! en stuurt erg lekker! (die gele streep die steeds langsraasde, dat was ik! :+

echt een TOPdag!!!!! :}


(nu eens nadenken over de ZAC)
 
Laatst bewerkt:
WOEI :) een te gekke dag gisteren ,heb nog steeds een grijns van oor tot oor en die zal ook nog wel een tijdje blijven.Superfrog en ikke gingen vroeg van huis met de auto en de kar (de voorpret was iig al super :P ). Dus om een uur of half 7 vanuit heerenveen richting Zandvoort met een gangetje van +/- 90 schiet niet echt op maar is wel relaxt,wij daar aangekomen om 09:00 uur.Eerst ff naar binnen daar ,brommer afladen en wachten op de rest (die pas om 10:30 aankwamen,dit keer geen kapote gixxer :X :P gelukkig maar ).Ik vondt het een zeer geslaagde dag en ik denk de rest ook wel en alles heel gehouden.Alleen ik vindt ook dat er wat meer gereden had mogen worden en de certificaat uitreiking had wel iets sneller gemogen zonder die blablabla eromheen.


Voor de mensen die gevallen/gecrasht zijn .....sterkte
 
En dan de laatste, maar tevens één van de leukere, oefening: Sprinten met 5 personen tegelijk vanaf het rechte stuk richting de tarzan... })

Dat begint met 'in de rij staan'.. Jammer dat je die angstige koppies niet kunt zien :+

full
 
Op woensdag 23 april 2003 22:10 schreef 6Gear het volgende:
WOEI :) een te gekke dag gisteren...... Alleen ik vindt ook dat er wat meer gereden had mogen worden en de certificaat uitreiking had wel iets sneller gemogen zonder die blablabla eromheen.

Als het nog steeds die ouwe Huub Vermeulen is die een praatje houdt en de prijzen uitrijkt; dan weet ik wel waarom het gisteren zo laat is geworden....wat ken die vent lullen :X
 
En gear weer aan het werk:

Ga je lekker, met je foto's dwars door de mijne ? :+

full


Morgen meer foto's van de 'hugo-bocht' :)
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 23 april 2003 20:56 schreef Midstar het volgende:
Nou hieronder ff een piccie, laatste check voor de motoren en nog ff wat naar binnen schransen voor dat de dag gaat beginnen.
Heb niet veel photos kunnen maken aangezien ik niet zo handig ben met photos nemen tijdens een kneedown in de Tarzanbocht, sorry :+

(Afbeelding)


niet zo handig :? ...........godallemachtig ......een blinde zonder handen kan het nog beter })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan