22 augustus Zandvoort (wie gaat er rijden?)

Ik heb afgelopen Zondag met Bananeman de "champagne-cam" getest, en het resultaat was wel aardig voor een Hi8 camera. Waarschijnlijk zet ik 'm a.s. donderdag ook op de buddyseat.

Kunnen we eventueel een kopie van de band ruilen? :)

ps. Champagne cam is dus een Hi8 in een champagne kistje :)
 
Nee, ik ben er niet. :P Moet nog een weekje langer wachten. Op 27-8 doe ik de TOMS cursus. :)
 
Ik ga met nog 3 vriendjes lekker een middag knallen.
Zijn er nog meer van het forum daar ???
He Mark ik zou ook wel eens mijn rondje willen doen op Zantvoort mail me effe prive hoe en wat te informeren of aan te melden!!!
 
Ben net terug.

Was geweldig, lekker weer, goede banden (thx porky) en ik reed (al zeg ik het zelf erg goed 8-) )

Hoorde langs de baan dat ik rond de 1.20 reed maar dat ga ik zo ff checken want we hadden een buddy camera (2 sessies bij mij achterop) dus zo ff met de stopwatch meten haha

tik bog wel een verslaggie
 
Nohh heb net het filmpie gezien errug gaaf hoor. film is 90 minuten en ik zou bij god niet weten hoe ik hem op internet moet zetten sorry.
heb wel een goede video kaart maar niet de software and stuff....

De tijd die ik heb gereden is 1.17-1.18 . 8-) (snelste rondje, de rest reed ik 1.19/1.20)
ben er zelf zeeeeer tevreden mee voor een 3e keer zandvoort.


Nu ga ik lekker dromen van mezelf en over volgend jaar als ik aan de ZAC mee ga doen.
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 22 augustus 2002 23:13 schreef markuses het volgende:
Nohh heb net het filmpie gezien errug gaaf hoor. film is 90 minuten en ik zou bij god niet weten hoe ik hem op internet moet zetten sorry.
heb wel een goede video kaart maar niet de software and stuff....

De tijd die ik heb gereden is 1.17-1.18 . 8-) (snelste rondje, de rest reed ik 1.19/1.20)
ben er zelf zeeeeer tevreden mee voor een 3e keer zandvoort.

Op het moment dat ik de camera op mn buddy had reed mn maatje (636) achter me en die crashte vol in beeld (te plat op een vuil stuk "bos in") gelukkig alleen glijschade aan de motor.

Nu ga ik lekker dromen van mezelf en over volgend jaar als ik aan de ZAC mee ga doen.
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
mmm...porky rijd 1.11 en unstable 1.14 ...dan kan er nog wat af markus??

maarum die zx6r die maat van jou op zijn plaat?
das klote...geen rennsportjes eronder he? ;)

wens m maar sterkte van me...
 
mmm...porky rijd 1.11 en unstable 1.14 ...dan kan er nog wat af markus??
Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar vergeet niet dat mijn motor HELEMAAL std is })
. bovendien wil ik ABSOLUUT niet vallen en hou ik wel een bepaalde marge

ik denk trouwens niet dat ik echt veel harder kan hoor --- respect voor degene die sneller gaan :}

 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:31 schreef NapO het volgende:maarum die zx6r die maat van jou op zijn plaat?
das klote...geen rennsportjes eronder he? ;)

Mijn crash van een tijdje geleden was tussen ons gezegd en gezwegen ook aan de banden gelegen.





OH shit, er lagen BT-10's op.
....




...

maar vooraan nog een MeZ1, mijn reddend excuus :}

|(
 
Was weer een super racedag!!!

Kent iemand diegene die in de tarzanbocht (binnenkant) de hele dag stond te fotograferen?!

Zou graag foto's van hem willen bijbestellen! Ik was diegene met die Kawasaki ZXR 750, die voortduren met zijn uitlaat en stepjes over de grond ging!

Mocht iemand dus foto's hebben, reageer dan a.u.b.

Alvast bedankt,

Frank (fvanzegveld@chello.nl)
 
Was weer een super racedag!!!

Kent iemand diegene die in de tarzanbocht (binnenkant) de hele dag stond te fotograferen?!

Zou graag foto's van hem willen bijbestellen! Ik was diegene met die Kawasaki ZXR 750, die voortduren met zijn uitlaat en stepjes over de grond ging!

Mocht iemand dus foto's hebben, reageer dan a.u.b.

Alvast bedankt,

Frank (fvanzegveld@chello.nl)

He jou ben ik een paar keer tegengekomen op de baan je ging lekker rond !!!. Alleen ik zou wat meer gaan hangen c.q. verzitten dan rijd je ook niet steeds je steppies aan de grond. Bij de tarzan zag je op een gegeven moment allemaal witte strepen op de asfalt staan 8-)

Volgens mij heb ik jou ook op video staan met mn buddy cam. Die jongen die stond te fotograferen was van ons "zeg maar" als de foto's klaar zijn dan zal ik wel ff kijken of jij er ook opstaat.

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Th@nks alvast!!

Van dat hangen heb je gelijk! Alleen ik vind de motor in lange/ snelle bochten veel stabieler wanneer ik niet echt naast mijn motor hang! Maar ik denk dat ik er toch aan moet gaan geloven.... Anders kost het me zo eerdaags een nieuwe uitlaat ;) !

Als ik nou nog op je video voorkom, heb ik misschien ook wel interesse daarin! Trouwens vrienden van mij denk het ook wel (Suzuki GSX 600 R en een Yamaha R6)

gr. Frank
 
Terug
Bovenaan Onderaan