22 augustus Zandvoort (wie gaat er rijden?)

Th@nks alvast!!

Van dat hangen heb je gelijk! Alleen ik vind de motor in lange/ snelle bochten veel stabieler wanneer ik niet echt naast mijn motor hang! Maar ik denk dat ik er toch aan moet gaan geloven.... Anders kost het me zo eerdaags een nieuwe uitlaat ;) !

Als ik nou nog op je video voorkom, heb ik misschien ook wel interesse daarin! Trouwens vrienden van mij denk het ook wel (Suzuki GSX 600 R en een Yamaha R6)

gr. Frank

Hele video heb je niks aan want je staat er maar ff op. Die GSX-R600 (ik neem aan die 2001) die staat er maar heel ff op (helaas had ik toen niet de camera anders had ik hem wel wat langer gefilmd denk ik) ik ben hem zelf niet tegengekomen met film hij haalde mij niet in en vice versa. ik heb wel een stukkie van een blauwe R6 maar die was ik ook zo kwijt :+ .

Ik ga samen met Bul een keertje de band rippen en dan zet ik ze op internet
 
Kawaroen hoe vondt jij het op het circuit??

Het was mijn 1e keer op Zandvoort en vond het wel een mooie baan. In de 1e sessie nog een kneedown kunnen maken, maar daarna ging het echt minder. Ik was dan ook half verkouden, maar ben toch blij dat ik er dit jaar nog gereden heb.

Markus, mijn complimenten trouwens! Je ging echt heel hard rond :}
 
Het was mijn 1e keer op Zandvoort en vond het wel een mooie baan. In de 1e sessie nog een kneedown kunnen maken, maar daarna ging het echt minder. Ik was dan ook half verkouden, maar ben toch blij dat ik er dit jaar nog gereden heb.

Markus, mijn complimenten trouwens! Je ging echt heel hard rond :}

zo eindelijk een reactie van je "ik denk die is dood aan het gaan" :+

zag op je site de foto's kewl hoor (ik sta er niet op hoe kan dat ??? :+ )

ps: "thx voor het compliment"
 
Stuur me effe een email zodat ik je emailadres heb! Mail ik je dan de foto's die ik heb waar jij en je maten op de GSXR1000 en R1 op staan!
 
deze vink wel kewl


full
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad die GSX600 van 2001 (verleden jaar onderuit gegaan, kappen gerepareerd met alleen "Suzuki" sticker erop) en die R6 was een rode ook uit 2001. (volgens mij ook de enige rode die dag?!?!)

Overigens die ging in de 4e sessie veel sneller als zijn broer!

Werd over het algemeen wel hard gereden! Ik was geklokt door een fotograaf op 1,20- 1,21 En dat voor mijn 10 jaar oude machine :) :)
 
Inderdaad die GSX600 van 2001 (verleden jaar onderuit gegaan, kappen gerepareerd met alleen "Suzuki" sticker erop) en die R6 was een rode ook uit 2001. (volgens mij ook de enige rode die dag?!?!)

Overigens die ging in de 4e sessie veel sneller als zijn broer!

Werd over het algemeen wel hard gereden! Ik was geklokt door een fotograaf op 1,20- 1,21 En dat voor mijn 10 jaar oude machine :) :)

ik heb jou nog een paar bochten in beeld. :+

Ik haal je in op het rechte stuk en tot de chicane ben je in beeld daar haal ik die BMW boxer in en hokus pokus jij bent weg :+ .

Jij zal idd wel iets van 1.22 hebben gereden want in die ronde rij ik 1.19-1.20 (werd opgehouden door die BMW)

Heb gisteren al mijn rondes getimed en ik rij er een stuk of wat in de 1.19 en 2 rondes laag in de 1.17 - 1.18

de rest reed ik met mijn maten om ze te fimen e.d.
 
Inderdaad die GSX600 van 2001 (verleden jaar onderuit gegaan, kappen gerepareerd met alleen "Suzuki" sticker erop) en die R6 was een rode ook uit 2001. (volgens mij ook de enige rode die dag?!?!)

Overigens die ging in de 4e sessie veel sneller als zijn broer!

Werd over het algemeen wel hard gereden! Ik was geklokt door een fotograaf op 1,20- 1,21 En dat voor mijn 10 jaar oude machine :) :)


Jullie staan erop ik heb de foto's dus gezien erg mooie al zeg ik het zelf. Ik zal even met de fotograaf overleggen over het hoe en wat.


Mail me maar prive ...
mschuttenhelm@planet.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan