22 juni Jumbo Run

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Morgen is het weer zover. De dag waar ruim 230 gehandicapte kinderen naar toe leven: De Nederlandse Jumborun. De stoet met 230 zijspannen vertrekt vanuit Arnhem/Nijmegen en heeft een middagprogramma in Groesbeek.

www.jumborun.nl

Helaas kan mijn vader wegens een lichamelijk ongemak (ironisch hè?) niet meerijden. Daarom neem ik de honeurs waar. Dus als je morgen in de buurt van Nijmegen een 4 km lange stoet met zijspannen ziet, kijk dan uit naar een zwarte FJR 1300 met EML zijspan.
 
Hebbie voor mij ook nog een plekkie
up-men-00307.jpg
 
Voor jou altijd :+

Hebbie een kraantje, kweetniet of ik je in de bak getild kan krijgen :?
 
Laatst bewerkt:
Het was super vandaag. Ik heb ECHT genoten. Moet zeggen dat ik toch ff een brok in m'n keel kreeg toen de directeur van de school waar die kinderen op zitten zijn dankwoordje deed. Hij vertelde dat van alle activiteiten op school de Jumbo Run het absolute hoogtepunt is. Ieder jaar opnieuw. Zelfs hun schoolkamp kan daar niet aan tippen. Die kinderen liggen weken van te voren al af te tellen. Alsof het hun verjaardag is, je kent het gevoel vast nog wel van toen je nog klein was. Die lachende koppies, daar doe je het voor.
 
Geweldig hoor...zag op weg naar Arnhem nog een paar zijspannen en moest eraan denken...

Die blije koppies...ik zie het helemaal voor me...Goed hoor!!!
Kunnen ze weer ff op teren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan