22 t/m 25 september Mega Motor Markt 2022 bij Goedhart Motoren (Bodegraven)

Ik was er vanmiddag even met een maat. Potverdikkie wat heb ik weer heerlijk staan kwijlen met zo veel mooie motoren (en geluiden). Het was echt ontzettend druk, echt tof.
 
Is weer eens wat anders.
Mooie Brembo monoblok voor.
Maar helaas valt de praktijk mij verder tegen.
De prijs vlakbij de Ninja 400, maar kwaliteit straalt het helaas niet uit.
En een instelbare voorvork is wel mijn absolute minimum.
De schokbreker (hier model fietspomp) kan je makkelijk vervangen.

Op een occasion in de showroom van €10.290 kreeg ik naar mijn idee :+ €200,00 te weinig korting, anders had ik die meegenomen.

Bij een Ninja 400 is de voorvork ook niet instelbaar, dan moet je toch echt in het hogere segment zitten.
Wat met zo'n CF Moto 450 SR kosten? Ik zie dat ie in de Filipijnen 5275 Eur kost, dat is serieus geld daar.

Ben zelf dit jaar niet geweest, was te druk thuis met een testverslag afkrijgen en klussen in de nieuwe verdieping op het huis.
 
Bij een Ninja 400 is de voorvork ook niet instelbaar, dan moet je toch echt in het hogere segment zitten.
Wat met zo'n CF Moto 450 SR kosten? Ik zie dat ie in de Filipijnen 5275 Eur kost, dat is serieus geld daar.

Ben zelf dit jaar niet geweest, was te druk thuis met een testverslag afkrijgen en klussen in de nieuwe verdieping op het huis.
Ja, maar de afstelling van de Kwaak is dan wel op een veel hoger niveau.
Misschien dat die wat meer met een afstelling voor de Europese markt is ontwikkeld / apart.
Hier is het meer 'wie haalt hem naar Europa' denk ik.

Na de niet instelbare voorvork op mijn G310GS is dit dan een gepasseerd station.
Hyperpro olie en voorveren bieden ook dan geen bevredigend resultaat.

Ik heb nog even kort naar de CBR650R gekeken met de big piston voorvork.
Ook niet instelbaar, maar wel goed en alom bekend materiaal.

De importeur van CFMoto overschat de markt ietwat.
Ze denken dat hij 1:1 de strijd aankan met de Ninja 400.
Hij gaat €7.299,00 kosten.

Ik dacht in China een prijs van €4.695,00 gezien te hebben.
Maar goed, maak dan voor Europa een model met de juiste vering.
Een Brembo monoblok kunnen ze wel monteren .

Op de CFMoto 700X Sport binnen zitten zelfs Brembo Stylema klauwen. 8-)
Wat er verder sport aan is, dat is voor mij een raadsel.
Wel sportief prijsje.. laag in de acht mille dacht ik.
 
Ja, maar de afstelling van de Kwaak is dan wel op een veel hoger niveau.
Misschien dat die wat meer met een afstelling voor de Europese markt is ontwikkeld / apart.
Hier is het meer 'wie haalt hem naar Europa' denk ik.

Na de niet instelbare voorvork op mijn G310GS is dit dan een gepasseerd station.
Hyperpro olie en voorveren bieden ook dan geen bevredigend resultaat.

Ik heb nog even kort naar de CBR650R gekeken met de big piston voorvork.
Ook niet instelbaar, maar wel goed en alom bekend materiaal.

De importeur van CFMoto overschat de markt ietwat.
Ze denken dat hij 1:1 de strijd aankan met de Ninja 400.
Hij gaat €7.299,00 kosten.

Ik dacht in China een prijs van €4.695,00 gezien te hebben.
Maar goed, maak dan voor Europa een model met de juiste vering.
Een Brembo monoblok kunnen ze wel monteren .

Op de CFMoto 700X Sport binnen zitten zelfs Brembo Stylema klauwen. 8-)
Wat er verder sport aan is, dat is voor mij een raadsel.
Wel sportief prijsje.. laag in de acht mille dacht ik.

De vering is inderdaad over het algemeen goed van het Japanse spul.
150 euro goedkoper dan de Ninja 400. Ze durven wel. :)
Onderhoudsintervallen zijn vaak ook slechter dan bij Japanners, dus het kan dan wel ietsje goedkoper zijn, maar dat verschil ben je zo weer kwijt na bezoekjes aan de dealer voor standaard onderhoud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan