brentspar
MF'er
Na lang wikken en wegen bied ik mijn ThunderAce te koop aan. Een echte reden heb ik niet…meer zoiets van “je-wil-eens-wat-anders” ondanks het lage aantal kilometers dat je rijdt. En dat anders is een wat zwaardere toermotor. Bijvoorbeeld een CBF1000/Bandit1200. We zien wel, haast is er niet bij maar wel handig om eerst de YZF te verkopen.
De Yamaha. De YZF (bouwjaar 1997) heb ik in de zomer van 2004 bij een dealer gekocht. Hier heeft hij bij 11.500 km nog een grote beurt gehad. Ik heb zelf nu ruim 10.000 probleemloze kilometers gereden, maakt een kilometerstand van 22.xxx km.
De motor verkeert in goede staat en ziet er netjes uit. Het blok is ongelofelijk krachtig (145pk) maar ik durf te beweren dat ik die nog nooit aangesproken heb. Ooit de 200kmph even aangeraakt maar dat vond ik wel best. En inderdaad, de vrij nieuwe banden (18.000km) bevatten chicken lines. Oftewel, ik heb hem niet om de power gekocht maar meer omdat ik het een ongelofelijk mooie machine vind om te zien.
Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen een jaartje terug het schijfremslot vergeten te hebben. Gelukkig ging dit “stapvoets” achteruit, maar helaas wel een barst in mijn voorspatbord. Aangezien deze zwart van kleur is en nu gelijmd zie je er niet veel van.
Verder heeft die pas geleden een grote beurt gehad (Vink Motoren in Asperen) en staat die op vrijwel nieuwe banden.
Oh ja, mijn vraagprijs is...TEAB.
De Yamaha. De YZF (bouwjaar 1997) heb ik in de zomer van 2004 bij een dealer gekocht. Hier heeft hij bij 11.500 km nog een grote beurt gehad. Ik heb zelf nu ruim 10.000 probleemloze kilometers gereden, maakt een kilometerstand van 22.xxx km.
De motor verkeert in goede staat en ziet er netjes uit. Het blok is ongelofelijk krachtig (145pk) maar ik durf te beweren dat ik die nog nooit aangesproken heb. Ooit de 200kmph even aangeraakt maar dat vond ik wel best. En inderdaad, de vrij nieuwe banden (18.000km) bevatten chicken lines. Oftewel, ik heb hem niet om de power gekocht maar meer omdat ik het een ongelofelijk mooie machine vind om te zien.
Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen een jaartje terug het schijfremslot vergeten te hebben. Gelukkig ging dit “stapvoets” achteruit, maar helaas wel een barst in mijn voorspatbord. Aangezien deze zwart van kleur is en nu gelijmd zie je er niet veel van.
Verder heeft die pas geleden een grote beurt gehad (Vink Motoren in Asperen) en staat die op vrijwel nieuwe banden.
Oh ja, mijn vraagprijs is...TEAB.
Laatst bewerkt: