Het grote CRF topic deel II

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
Deeltje 2 alweer :)

Wat vooraf ging:

Het Grote CRF topic Deel I

full


Have Fun! 8-)
 
Laatst bewerkt:
*O* Lange leve CRF! *O*

Red bull knock out laatste ronde gehele terugweg stationair teruggereden zonder KVS.
Ik moest en zou de red bull uitrijden en mij niet op zo;n lullig stukje laten pakken.

Normaal gesproken loopt een motor dan direct vast door hitte. Maar gelukkig heeft een 4takt nog olie koeling ;). Alhoewel je daar ook niet te lang op moet vertrouwen.

Hier op heb ik echter wel 5min vertrouwd en dit is goed gegaan
(Cilinder/kop laten controlleren op schade).
Dus geen schade, Lange leve CRF :).
 
Laatst bewerkt:
*O* Lange leve 4takt *O*

Red bull knock out laatste ronde gehele terugweg stationair teruggereden zonder KVS.
Ik moest en zou de red bull uitrijden en mij niet op zo;n lullig stukje laten pakken.

Normaal gesproken loopt een motor dan direct vast door hitte. Maar gelukkig heeft een 4takt nog olie koeling ;). Alhoewel je daar ook niet te lang op moet vertrouwen.

Hier op heb ik echter wel 5min vertrouwd en dit is goed gegaan
(Cilinder/kop laten controlleren op schade).
Dus geen schade, Lange leve 4takt :).
Neenee, lang leve de CRF ;)
 
Over schade gesproken: Weet iemand welke problemen de toppers met de RBKO precies hadden? (Potisek, de Reuver)

Ik was zaterdag even in Duinkerke, en sprak daar met iemand die regelmatig met Potisek trainde (de Reuver, Demeester etc zijn daar ook regelmatig te vinden trouwens). Maar zelfs hij wist niet wat het probleem precies geweest was; ze houden daar netjes hun mond over...
 
bij de reuver was er olie bijgevuld
en toen is de vuldop niet goed terug erop gedraaid
waardoor hij die dop onder het rijden is verloren....

dat is mij teminste verteld :)
 
:?

Mark zei zelf op TV dat z'n monteur vergeten was de oliedop vast te draaien.

Dat is het punt toch juist, het is geen reclame als Marc zegt dat zijn honda kapot is gelopen doordat de crf het niet vol hield... Daarom worden hem misschien woorden in de mond gelegd...? Dat zegt conan...
 
Laatst bewerkt:
Dat is het punt toch juist, het is geen reclame als Marc zegt dat zijn honda kapot is gelopen doordat de crf het niet vol hield... Daarom worden hem misschien woorden in de mond gelegd...? Dat zegt conan...
Geloof ik niet, je zag op TV duidelijk rook van het blok afkomen, en het stonk ook nog. olie wat op zn uitlaat verbrandde lijkt. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij dat niet zal mogen zeggen, zo officieel is de RBKO niet en bij GP's krijg je ook altijd te horen of het de rijder is of een mechanisch probleem.
 
Geloof ik niet, je zag op TV duidelijk rook van het blok afkomen, en het stonk ook nog. olie wat op zn uitlaat verbrandde lijkt. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij dat niet zal mogen zeggen, zo officieel is de RBKO niet en bij GP's krijg je ook altijd te horen of het de rijder is of een mechanisch probleem.

Is ook niet mijn theorie.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan