chrisscross
MF veteraan
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JehhhhhhEn weer open...
Ja, als je eenmaal een crf hebt gehad blijft hij altijd een plekje in je hart houden
lees stiekem nog wel een beetje mee hor
Neenee, lang leve de CRFLange leve 4takt
Red bull knock out laatste ronde gehele terugweg stationair teruggereden zonder KVS.
Ik moest en zou de red bull uitrijden en mij niet op zo;n lullig stukje laten pakken.
Normaal gesproken loopt een motor dan direct vast door hitte. Maar gelukkig heeft een 4takt nog olie koeling . Alhoewel je daar ook niet te lang op moet vertrouwen.
Hier op heb ik echter wel 5min vertrouwd en dit is goed gegaan
(Cilinder/kop laten controlleren op schade).
Dus geen schade, Lange leve 4takt .
Klopt, lekkere monteur ben je danbij de reuver was er olie bijgevuld
en toen is de vuldop niet goed terug erop gedraaid
waardoor hij die dop onder het rijden is verloren....
dat is mij teminste verteld
de reuver kan natuurlijk op tv niet vertellen dat zijn crf kapotgelopen is,dus dan heeft de monteur het maar gedaan?
Mark zei zelf op TV dat z'n monteur vergeten was de oliedop vast te draaien.
Geloof ik niet, je zag op TV duidelijk rook van het blok afkomen, en het stonk ook nog. olie wat op zn uitlaat verbrandde lijkt. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij dat niet zal mogen zeggen, zo officieel is de RBKO niet en bij GP's krijg je ook altijd te horen of het de rijder is of een mechanisch probleem.Dat is het punt toch juist, het is geen reclame als Marc zegt dat zijn honda kapot is gelopen doordat de crf het niet vol hield... Daarom worden hem misschien woorden in de mond gelegd...? Dat zegt conan...
Geloof ik niet, je zag op TV duidelijk rook van het blok afkomen, en het stonk ook nog. olie wat op zn uitlaat verbrandde lijkt. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij dat niet zal mogen zeggen, zo officieel is de RBKO niet en bij GP's krijg je ook altijd te horen of het de rijder is of een mechanisch probleem.