Samenvatting onderaan.
Allereerst, de motor: Een yamaha R6 uit 2003, injectie, dus geen carb-icing.
Koud starten is geen probleem, hij loopt dan even op verhoogd toerental en na een tijdje zakt hij weer naar normaal-stationair. Wat ongeveer 1150 rpm is.
In het begin wanneer de motor nog niet goed op temperatuur is, leveren stoplichten geen enkel probleem op. Echter, na een 15-tal kilometer (toen ik weer stoplichten tegenkwam), wanneer hij lekker warm is, weigert hij stationair te lopen. Slaat gewoon af, starten zonder gas is er ook niet bij.
Koppeling in, pats, hij slaat meteen af.
Vorige keer dat hij dat deed was het erg mistig, dus ik had zoiets van: "nohh, 't zal wel aan de luchtvochtigheid of whatever liggen."
Dan, wanneer hij een paar minuten (1 of 2) gestaan heeft kan ik hem wel weer gewoon starten, en loopt hij ook weer mooi stationair.
Iemand ideeën?
Samenvatting:
Zo'n lang verhaal is 't niet, gewoon lezen luie donder
Allereerst, de motor: Een yamaha R6 uit 2003, injectie, dus geen carb-icing.
Koud starten is geen probleem, hij loopt dan even op verhoogd toerental en na een tijdje zakt hij weer naar normaal-stationair. Wat ongeveer 1150 rpm is.
In het begin wanneer de motor nog niet goed op temperatuur is, leveren stoplichten geen enkel probleem op. Echter, na een 15-tal kilometer (toen ik weer stoplichten tegenkwam), wanneer hij lekker warm is, weigert hij stationair te lopen. Slaat gewoon af, starten zonder gas is er ook niet bij.
Koppeling in, pats, hij slaat meteen af.
Vorige keer dat hij dat deed was het erg mistig, dus ik had zoiets van: "nohh, 't zal wel aan de luchtvochtigheid of whatever liggen."
Dan, wanneer hij een paar minuten (1 of 2) gestaan heeft kan ik hem wel weer gewoon starten, en loopt hij ook weer mooi stationair.
Iemand ideeën?
Samenvatting:
Zo'n lang verhaal is 't niet, gewoon lezen luie donder