Noordelijke Rijders, Speed topic (door weer en wind)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sijtje

MF veteraan
7 apr 2007
2.676
0
Veendam
Zo, bij deze een combi van de aangedragen titels.

Voor degene die het een en ander nog willen teruglezen. ;)
Noordelijke Rijders
Noordelijke Rijders, Second Edition

Dit is een delegatie van onze posers :W

Banzxr-bas
full

full


BillyR6
full

full


Crazy600
full


Crazywoman
full

full

full


fighter henk
full

full


freek84
full


gerard1000yzr
full


JJ@
full


Joyride
full


Kantelaar
full

full


Kibbe
full


Kofferrek
full


Longneck
full

full


MaaRRten
full


Markoes
full


Onie
full

full


PatrickH
full

full


Pilatus
full

full

full


Sijtje
full


Snijboon
full


Stampertje 1
full

full

full


SV_Wim
full

full


The Doctor off zzr
full

full


Trottletwister
full

full


Tuimelaar
full

full


Wimpiewinger
full


wyb
full


yzf-freak
full



KALENDER 2009

  • JANUARI

    23, 24 en 25 - Noordelijke motorbeurs. MartiniPlaza Groningen
  • FEBRUARI

    27, 28 - Motorbeurs Utrecht
  • MAART

    1 - Motorbeurs Utrecht,
    22 Gixxer meeting IJsselstein
  • APRIL

    26 - WSBK Assen,
    18, 19 Landelijke motordagen TT circuit
  • MEI

    9 - Motorbabesrit (alleen voor vrouwen)
  • JUNI

    13, 14 Int. Dutch superbike meeting

    25, 26 en 27 - TT Assen
  • JULI

  • AUGUSTUS

    9 Rizla Racing Day TT Circuit
  • SEPTEMBER

    20 Race of the Champions TT Circuit
  • OKTOBER

  • NOVEMBER

  • DECEMBER
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk een beetje bij gelezen, te druk met bouwen....


full


fotootje voor de o.p. (ik ben de onderste :+ )
 
Sorry Tuimelaar, was niet de bedoeling. Ehhh, die manier van Pilatus werkt perfect. Kan dat ook als iemand anders een topic opent? Dan kan je misschien ook de tekst kopieeren en via een Pb-tje erop zetten?
 
Laatst bewerkt:
Sorry Tuimelaar, was niet de bedoeling. Ehhh, die manier van Pilatus werkt perfect. Kan dat ook als iemand anders een topic opent? Dan kan je misschien ook de tekst kopieeren en vis een Pb-tje erop zetten?
ja, moet lukken :Y
 
Wat posten jullie veel! :o
Ik heb niet eens de tijd het een beetje bij te houden, maar ik ga het weer eens proberen in dit topic :)


Eindelijk een beetje bij gelezen, te druk met bouwen....


[afbeelding]

fotootje voor de o.p. (ik ben de onderste :+ )
Je bent een motor :?



:+
 
Sorry Tuimelaar, was niet de bedoeling. Ehhh, die manier van Pilatus werkt perfect. Kan dat ook als iemand anders een topic opent? Dan kan je misschien ook de tekst kopieeren en vis een Pb-tje erop zetten?


geeft niks heb al aan de moderator gevraagd om die van mij te verwijderen gewoon lekker posten hiero en dezelfde gein houden als het vorige topic


ps het laatste bericht op het oude topic is echt goed gelukt lees het maar als jullie ff tijd hebben.
 
Laatst bewerkt:
heb wel zin om rondje te rijden op assen moet alleen ff zien wanneer ik aan het werk moet kwa werk en op welke dag jullie willen gaan natuurlijk :p
 
Zo jullie gaan erg snel door topic heen...

Ik laat me even zien.. :W


Het gaat zo te zien prima met deze topic! *O* :} *O*


8-)
 
ik mis in de openings post mijn naam al heb ik maar 2 keer gepostmaar lees vaak mee

Okay, als je even een fotootje aan wilt leveren, dan zet ik je ertussen hoor. En behalve meelezen ook lekker posten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ;)
heb wel zin om rondje te rijden op assen moet alleen ff zien wanneer ik aan het werk moet kwa werk en op welke dag jullie willen gaan natuurlijk :p

Gewoon nu al vrij vragen :9 , je hebt nog tijd zat!!!
Leuk als je ook meegaat, neem jij ook je hanekam mee?
 
Laatst bewerkt:
APRIL26 - WSBK Assen, 18, 19 Landelijke motordagen TT circuit


in de startpost staat beetje verkeerdom.
Of nie dan?
 
@Allen

pfff........ heb heel wat bij te lezen maar.......heb er nog even geen fut voor.......

Zondag morgen kreeg ik een verschrikkelijk bericht.
gelukkig was Gerard er om mij en mijn zoon op te vangen.

Mijn collega, vriend en Jurist Willem de Haard is tijdens zijn hardlooppassie overleden aan een hartstilstand op 48 jarige leeftijd. echtgenoot en vader van twee prachtige dochters van 6 en 9 jaar.

Vanaf 2006 zijn eerste werkdag werken wij heel nauw samen. Eens in de twee/ drie weken ging hij een dag met mij mee om klanten te bezoeken in het hoge Noorden.
Willem stond voor iedereen klaar met een grap en een vrolijk of lief woord. Hij kon relativeren als geen ander. Bij hem kon ik mijzelf zijn en op hem kon ik bouwen.

Zodra hij bij mij thuis binnen stapte ging hij eerst naar"het Beest"
Willem was zelf geen motorrijder maar als we eerder terug waren van onze afspraken dan vroeg hij altijd of ik de motor wilde starten hij was gek op het geluid en wilde dan het gas even opendraaien......een jongensachtige grijns verscheen dan op zijn gezicht.
Hij had beloofd om aankomende zomer achterop te gaan......hihi zag het al voor me.....een goeiige lobbes, een teddybeer ....achterop bij mij.
Ik ben zelfs op zijn verzoek afgelopen zomer een keer op "de Braadpan" naar ons kantoor geweest in Arnhem. Scheet in mijn broek of er niet onverwachts een klant binnen zou komen of onze directeur. Willem had schik voor tien. Nu terugkijkend heb ik er geen spijt van.

Vandaag is Willem begraven met een heleboel mensen om hem heen.
Achterin de Kerk stonden mensen gewoon hutje mutje.......het was een geliefd mens.

Ik ben er stuk van.......voor mij valt er een gat nu in mijn werk ...."mijn Jurist"is niet te vervangen en zonder een goede jurist kan ik niet werken.
Heb de afgelopen week 200 lopende dossiers verdeelt onder 10 juristen en morgen nog 50 en dan 14 dagen vakantie........hoop op mooi weer .......zodat ik op de motor even kan rijden en mijn hoofd leeg kan maken.....weer andere aandacht geven die ze verdienen.......ben de afgelopen week niet echt een goede vriendin en moeder geweest vrees ik.

Zo jullie zijn op de hoogte en tot laterz weer.

weltrusten :W
 
Laatst bewerkt:
@Allen

pfff........ heb heel wat bij te lezen maar.......heb er nog even geen fut voor.......

Zondag morgen kreeg ik een verschrikkelijk bericht.
gelukkig was Gerard er om mij en mijn zoon op te vangen.

Mijn collega, vriend en Jurist Willem de Haard is tijdens zijn hardlooppassie overleden aan een hartstilstand op 48 jarige leeftijd. echtgenoot en vader van twee prachtige dochters van 6 en 9 jaar.

Vanaf 2006 zijn eerste werkdag werken wij heel nauw samen. Eens in de twee/ drie weken ging hij een dag met mij mee om klanten te bezoeken in het hoge Noorden.
Willem stond voor iedereen klaar met een grap en een vrolijk of lief woord. Hij kon relativeren als geen ander. Bij hem kon ik mijzelf zijn en op hem kon ik bouwen.

Zodra hij bij mij thuis binnen stapte ging hij eerst naar"het Beest"
Willem was zelf geen motorrijder maar als we eerder terug waren van onze afspraken dan vroeg hij altijd of ik de motor wilde starten hij was gek op het geluid en wilde dan het gas even opendraaien......een jongensachtige grijns verscheen dan op zijn gezicht.
Hij had beloofd om aankomende zomer achterop te gaan......hihi zag het al voor me.....een goeiige lobbes, een teddybeer ....achterop bij mij.
Ik ben zelfs op zijn verzoek afgelopen zomer een keer op "de Braadpan" naar ons kantoor geweest in Arnhem. Scheet in mijn broek of er niet onverwachts een klant binnen zou komen of onze directeur. Willem had schik voor tien. Nu terugkijkend heb ik er geen spijt van.

Vandaag is Willem begraven met een heleboel mensen om hem heen.
Achterin de Kerk stonden mensen gewoon hutje mutje.......het was een geliefd mens.

Ik ben er stuk van.......voor mij valt er een gat nu in mijn werk ...."mijn Jurist"is niet te vervangen en zonder een goede jurist kan ik niet werken.
Heb de afgelopen week 200 lopende dossiers verdeelt onder 10 juristen en morgen nog 50 en dan 14 dagen vakantie........hoop op mooi weer .......zodat ik op de motor even kan rijden en mijn hoofd leeg kan maken.....weer andere aandacht geven die ze verdienen.......ben de afgelopen week niet echt een goede vriendin en moeder geweest vrees ik.

Zo jullie zijn op de hoogte en tot laterz weer.

weltrusten :W


sterkte meid

we leven met je mee
 
Deel 3 ook weer gevonden ...tgaat super hard hier

lijkt wel Forum van de SNELLE RODE rijders *O* *O* *O*

@ Crazywoman

Nogmaals sterkte met het grote verlies joh ......

In september ook zo'n grote befrafenis meegemaakt met een super goede Yamaha-Maat van me.....wel over de honderd motoren bij zijn begrafenis....brrr....wordt je koud en stil van


@ All

Ook weinig op t Forum geweest

Tja in Transport zijn dit natuurlijk de aller drukste weken van het jaar

Om dit 'redelijk'in goede banen te leiden niet normaal veel uren gewerkt.......

Vd week tot 0100 uur snachts zelfs....................pppfff


Nu klaar>>op naar een biertje thuis.....ben er aan toe :) :) :) :)


Welterusten all :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan