Onk supermoto wedstrijden 2009

baartje@

Die hard MF'er
10 jun 2007
631
0
wilnis
Ik zal hem maar openen voor het nieuwe seizoen.
16 wedstrijden dat is een druk jaartje maar wel gezellig.
Gr 233.
 
Ik heb er ook al weer zin an..

Ga jij nog naar het feest Baartje?
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben er ook weer veel zin in *D

Zwolle staat al weer voor de deur en voor we het weten rijden we weer op het circuit in Lelystad :Y Ik ben vorige week nog 3 x wezen trainen op de crossbaan en het was heel goed te doen met die harde ondergrond dus......we hoeven hem niet in het vet te zetten :) van mij mag het nog wel even onder 0 blijven O-)
 
Wij hebben er ook weer veel zin in *D

Zwolle staat al weer voor de deur en voor we het weten rijden we weer op het circuit in Lelystad :Y Ik ben vorige week nog 3 x wezen trainen op de crossbaan en het was heel goed te doen met die harde ondergrond dus......we hoeven hem niet in het vet te zetten :) van mij mag het nog wel even onder 0 blijven O-)
Nog 3 weken,ben nu al zenuwachtig man.

Trouwens super dat Kyle op een 250 gaat rijden.(die wordt kampioen)!!!!!!!!!!!!!
 
Nog 3 weken,ben nu al zenuwachtig man.

Trouwens super dat Kyle op een 250 gaat rijden.(die wordt kampioen)!!!!!!!!!!!!!

haha zenuwachtig :) niet nodig hoor!

We zullen zien hoever hij het schopt ,we doen er alles aan om hem beter te laten worden en of het er in zit zien we aan het eind van het seizoen wel ;) zou leuk zijn volgend jaar in de Euro's
 
Missschien wel leuk als iedereen ze racemotor+nr post voor t starttopic ofzo :)

Wie gaat er btw allemaal naar het naar de indoor motocross in zwolle?
 
Ik post mijn motor wel als mijn stickerset binnen is, of wil je hem kaal zien.
 
Zwolle zat helaas al vol dus daar ben ik niet bij -O- Stickers ben ik mee bezig dus zal ze binnenkort wel posten er zitten inmiddels al wel andere kappen op en er is een suter ingezet. Ben nou weer bezig om lichaamlijk in orde te komen (voor zover dat kan :P ) O jah startnummer is net als vorig jaar het magische 240.
 
Zwolle zat helaas al vol dus daar ben ik niet bij -O- Stickers ben ik mee bezig dus zal ze binnenkort wel posten er zitten inmiddels al wel andere kappen op en er is een suter ingezet. Ben nou weer bezig om lichaamlijk in orde te komen (voor zover dat kan :P ) O jah startnummer is net als vorig jaar het magische 240.
Lichamelijk in orde komen??????
 
Wil je hem kaal zien,hahaaaaaaaaaa.
Valt me alles mee dat Harry hier gelijk niet boven op zit, die houd wel van een kale .........Zie onderschrift van 323............
En de ouwe vertrouwde 242 begint alweer op een motor te lijken,balhoofdlagers zijn weer schoon de voorpoten hangen er al weer in-motorblok hangt weer op z'n plaats-en de achterbrug werkt ook weer......
ja heren zelfs de natte dakbedekking van Lelystad zit tusssen de balhoofdlagers, is en bljft een mooi cicuit .maar niet met nat weer........
Is ook weer wel een lekker genot hoor, als alles weer ingevet en lekker soepel draait.........
Nu de rest nog -stickersetje( van WRDisigh.......DENK ????).......En dan gaan we weer.......Gr: 242
 
Alle deelnemers zijn bekend voor zwolle!!!!!!!!!!!!!!!


Nee kaal is ie niet mooi hoor.
Maar wel koud zeg.
233.
 
Vies mannetje die Baartje....

In het ene topic heeft ie het over een kale en het volgende weer over een k*t.

Bah.....

O-)
 
Dat zijn goeie berichten Frans.
Zo te lezen ga jij niet meer met regen rijden op Lelystad! O-) hahaha

Heb je je (oude) gewrichten ook hier en daar wel ingevet? :X
 
Laatst bewerkt:
Hi Hi HI HI Lekker he.

Jij pakt het wel goed aan zeg Harry vrijdag zaterdag en zondag rijden.
Dan heb je zeker maandag dinsdag vrij genomen om bij te komen.
 
Hi Hi HI HI Lekker he.

Jij pakt het wel goed aan zeg Harry vrijdag zaterdag en zondag rijden.
Dan heb je zeker maandag dinsdag vrij genomen om bij te komen.

Tja...op veler verzoek (zelfs vanuit andere continenten) ben ik vrijdag uitgenodigd om de demo te rijden. ;)
Wheelies / stoppies noem maar op! Ze zeggen dat ik een echte publiekstrekker ben.
Ze hebben zelfs zo'n springschans ala Maddison voor me klaar gezet.
Maar dan nog twee meter hoger...ben beniewd!
Zelfs Franske 242 komt naar mij kijken. Helemaal vanuit Bergen op Zoom!

Dan ben ik alvast een beetje opgewarmd voor de zaterdag en de zondag.
Ach...ik rij die wedstrijden met twee vingers in mijn neus. Maandag gewoon weer op werk. ;)
 
Laatst bewerkt:
Tering heey Ik kom vrijdag zeker naar je kijken.
Neem jij ook een caravan mee?
Er is een deel binnen en een deel buiten (rennerskwartier)
Als ik nu vrijdag er ben kan ik misschien binnen staan.
 
Hier de lay out van Zwolle
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan