Het grote GS-topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fulleke

MF veteraan
23 apr 2003
5.145
6
Moordrecht
adel verplicht...
dus een nieuw begin van het jaar met een nieuw begin van het o-zo gewaardeerde topic, wat inmiddels is uitgegroeid tot een volwaardige hangplek.
alle, herhaal, alle GS'en zijn hier welkom !

verzoek: stel u even voor met foto van fiets en hoofd. indien u niet weet hoe dat moet, mail me dan de bestanden, dan plaats ik ze hier in de beginpost.

en om het goede voorbeeld te geven:

full
 
Laatst bewerkt:
Rock n' Roll *O*

Daar gaan we weer :Y

Edit: Naar de wensen in het vorige topic en van bovenstaande:

Stokmans, in bezit van deze rode R1100GS uit '94
IMG_0290.jpg


Bijbehorend gezicht:
Stokkie2-1.jpg

(yep, neushoorn transport container 8-) )
 
Laatst bewerkt:
Yes!

Heb alleen geen foto's van mezelf op de GS. Wellicht het nadeel van bij voorkeur alleen op pad gaan :+
 
Feuteu ... voor de openingspagina ... !?

full


Motor; R1200GS/A , uit mei '07
Naam; Jack ... uit juni '65

Mot er nog meer bij !?
 
Laatst bewerkt:
Ik 'lurk' er nog steeds vrolijk op los in dit topic, dus toch ook maar even hello zeggen! :W

't Is hier wat warmer dan in Nederland, dus ook in de winter dagelijks :] over de carpool lane naar m'n werk. Van het weekend moet het hier 18 graden worden. :X

'k Heb een 2008 R1200GS, die ooit nog eens flink onder de modder zal moeten komen...
full
 
Pff ... iets later dan gepland ... kwam al slecht uit m'n bed, moest nog krappen (jaja, ondanks het douchen) en moest hier ook nog eerst even aan de slag, maar ik heb het topic gevonden!!

Ikke:

Martijn uit '74, GS uit '07

Foto is helemaal meer up-to-date, dus meteen ff wat nieuwe gear showen:
images
images


@Kaatje75: Welkom! Nieuw topic, nieuwe gezichten *O*
 
Laatst bewerkt:
Ok dan, ik zal me ook nog een x voorstellen

Naam: Renegade
Motor: momenteel een R1150GS Adventure uit 2005
full
 
Laatst bewerkt:
Even een reaktie zonder foto dan maar..Zal eens kijken of ik die later erbij kan zetten..

Hier onder de nick van " motormaniac".
Zit meestal op het gs forum onder een andere nickname. "dirkipirki"..
Waarom? Die 1e naam is hoe ik mijzelf al heeel lang zie en de 2e naam is mij toebedacht door anderen.... :P

Ik rijd oa op een gepimpte gs1200..
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen,

hier nog zo'n lurker. Ik lees weer lekker mee, topic is weer toegevoegd aan de favorieten.

Ik rijd (nog) geen "echte GS" maar een F650 Funduro uit 1999. Maar wat niet is kan nog komen.

full
 
Ach, geen echte GS, wat maakt het uit. Met de nieuwe topictitel mogen hier ook Suzukies GS500's komen....Dus dan uiteraard ook Funduro's ;)
 
Dat was met de oude topic titel ook al het geval.

En een Funduro, het is gewoon een GSje die nog een snavel moet groeien :+
 
Dankje, dat maakt wel iets goed ja ;)

Maar ... mis nog wat foto's van vaste stamgasten in de Beierse Bierhuis©!!!
 
En eigenlijk weten we toch wel welke foto MA gaat posten, of niet? ;)
 
hallo (bmw)gs-sers, ik ga nog even wachten met posten aangezien ik er voor de eeste dagen toch nog niet zal bijhoren, motor staat nog steeds met TWEE kapotte velgen bij dealer,
(goei excuus om niet met dit weer te moeten (mogen) rijden)
ge hoort nog van me!
 
Blijkbaar ben ik niet de enige die geen foto's van zichzelf op zijn GS heeft. Dus daarom maar deze creatieve oplossing :P
IMG_0019.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan