MFMM Vanuit Rotterdam e.o

Status
Niet open voor verdere reacties.

oehTie

MF veteraan
24 okt 2006
7.447
1
Capelle a/d IJssel
Nog geen topic voor motorforum megameeting vanuit Rotterdam en omstreken dus bij deze.

Zoals altijd vertrekpunt de BP op de A20 vlak na afrit Capelle/Alexander.
Google Maps

1e MF MegaMeeting 2009: wanneer? 3 of 10 mei 2009

Wie rijden er allemaal mee vanuit deze regio??

Datum: 03 Mei of 10 Mei 2009
Verzameltijd: 09.15 uur uur (pre meeting)
Vertrektijd: 09.45 uur.

Bij tankstation De Andel in Gouda zal een tussenstop gemaakt worden in de hoop dat meerdere groepen zich aansluiten! De groep uit Den Haag doet dit ook dus die zien we sowieso.

Aankomsttijd De Andel (Gouda): +- 10.00 uur
Vertrektijd De Andel (Gouda): +- 10.15 uur :P

Aankomsttijd Veenendaal: 11.00 uur - 11.15 uur

Wie rijden er mee?

01 oehTie
02 fluxburn3r
03 srad-99 :(
04 YamahaBiker + mensen
05 Kid750 + maat :)
06 Geert-26
07 RoonFZ1 + mensen :]
08 Beverenboy + maten
09 SuperSV650S
10 cb400brik
11 Spector
12 Joshi76
13 Ulbeh
14 Crazy Chris
15 Special K + aanhang
16 Wingman + aanhang
17 riesie (belooft niets maar komt wel, weet hij zelf nog niet...
18 Leon !!!
19 Veccie
20 Dennis-600RR
21 DennyzfR6
22 BennoR6 (Weet hij niet maar komt wel :))
23 MV967
24 Yamah-Arie
25 Meisjepeer
26 sv650s 2001 +1
26b lmario (staat stiekum op de lijst maar meldt zich niet aan.)
27 Homzie
28 Caakie
29 lynx84
30 Alferinkie
31 TnecniV
32 MooMoo (mogelijk met aanhang)
33 Fazer 600R
34 Snoepie + maat
35 Jailbird1970
36 Mausje
37



BELANGRIJK:

- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht
- Rij altijd in baksteenformatie oftewel dakpansgewijs!!! De voorrijder rijdt ALTIJD op 2/3 van de rechterkant van zijn rijstrook. De tweede op 1/3, de derde rijder terug op 2/3, etc. De voordelen zijn legio. Meer en verdere kijk op het verkeer voor elke rijder, meer reactietijd, meer remafstand, meer uitwijkmogelijkheid, meer frisse lucht. Houd hierbij wel voldoende afstand van elkaar!!! Zowel op de rijder die schuin voor je rijdt, als de rijder die recht voor je rijdt. De voorrijder moet steeds op 2/3 van de rechterkant van het rijvak rijden omdat hij dan duidelijk zichtbaar is voor zowel de tegenliggers (met eventuele inhalers) als automobilisten die de groep inhalen (alhoewel dit bij een erg grote groep niet snel zal gebeuren). Indien de voorrijder slechts op 1/3 zou rijden, dan is de kans heel groot dat een inhalende autobestuurder hem over het hoofd zou zien.
- Een kruispunt of rotonde nemen en naar rechts en links afslaan;
Indien de groep niet in één keer voorbij deze kritieke punten geraakt, dan zijn er twee opties.
Ofwel de groep die er wel voorbij geraakte stopt net voorbij dit kritieke punt. Dit is een goede optie als de groep niet te groot is en als er voldoende veilige parkeerruimte is. Bij een grote groep is dit meestal geen optie, omdat je zelden voldoende parkeerruimte vindt voor een groep van bijv. 30 motorrijders en het wegrijden kan gevaarlijke situaties opleveren alsmede een tweede breuk.
Ofwel deze groep rijdt gewoon verder maar laat bij elk punt waar afgeslagen wordt iemand achter. Zo kan de achtervolgende groep weten waar afgeslagen moet worden. Zolang er dus rechtdoor gereden wordt of de doorgaande weg gevolgd wordt (ook al gaat deze links of rechts moet uiteraard wel echt goed duidelijk zijn dat dit doorgaande weg is), blijft er niemand achter. De achteropkomende groep weet dat er nergens afgeslagen hoeft te worden en rijdt gewoon rechtdoor en zal vanzelf weer aanhaken aan de eerste groep.
- In het laatste geval is het dus van heel groot belang dat je goed spiegelt voordat je het kritieke punt gaat nemen en nadien om te kijken of je achterrijder je nog steeds volgt.
- Motor-Forum.nl of topicstarter zijn in de ruimste zin van het woord geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.



SAFETY GUIDELINES AND DISCLAIMER:

- Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er geen automobieltjes staan. Zorg ervoor dat je motor niet te veel ruimte inneemt, zodat we proberen iedereen op die parkeerplaats een plek kunnen geven.
- Ruim rommel op waar het hoort, zodat we volgend jaar misschien ook zonder problemen terug mogen komen.
- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan.
- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme is minder.
 
Laatst bewerkt:
Ik en ook van de partij!! *O*

alleen ff uitzoeken hoe ik daar kom maar dat komt wel goed! ;)

:W
 
als je de A20 richting utrecht opgaat is het het eerste tankstation na afrit capelle. Als je afrit nieuwerkerk ziet ben je te ver :)
 
COUNT ME IN!

3 mei kan ik 99% zeker, 10 mei is nog twijfelachtig. Zit dan in m'n afstudeerperiode en aangezien de 15e m'n scriptie ingeleverd moet worden kan het zijn dat ik op 10 mei met vierkante ogen achter m'n laptop zit te typen als een idioot. 3 mei moet wel lukken, though :+
 
startpost ge update... Geert, ik kan interneppen via mn telefoon dus als je je laptop meeneemt mocht het de tiende worden kan je toch werken:) overigens ziet het er naar uit dt het de 3e gaat zijn.. voor mij een grote pre :)
 
Er komen er toch altijd wel meer.
Ik had de MFMM vanuit rotterdam 2 jaar geleden beetje opgezet: er hadden 12 mensen gezegd dat ze zouden komen maar er kwamen er 30 ofzo.
 
ik heb je er bijgezet ulbeh :)

wat supersv650s zegt klopt volledig. Het is voor de statistieken dat mensen zich aanmelden maar met 500 aanmeldingen zijn er rustig 750 man of zelfs meer.

Als je vanuit nieuwerkerk de A20 richting rotterdam neemt, bij capelle keren en terug de snelweg op dan gelijk bij het tankstation er af. Daar is het :)
 
ik heb je er bijgezet ulbeh :)

wat supersv650s zegt klopt volledig. Het is voor de statistieken dat mensen zich aanmelden maar met 500 aanmeldingen zijn er rustig 750 man of zelfs meer.

Als je vanuit nieuwerkerk de A20 richting rotterdam neemt, bij capelle keren en terug de snelweg op dan gelijk bij het tankstation er af. Daar is het :)

Ulbeh kan natuurlijk ook gewoon via de europa weg op de hoofdlaan en daar de snelweg op :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan