MFMM mei09 vertrek vanuit Breda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophie

MF'er
30 mei 2007
39
0
Standdaarbuiten
Aangezien de animo in september best leuk was om met een aantal vanuit breda naar de mega meeting te rijden

DOEN WE NU DUS WEER


VERTREK VANUIT BREDA, MEDIAMARKT, WOONBOULEVARD :P

3 mei 2009 vertrek rond 8.45u

aanmelden via forum of via mijn hyves sophie-22.hyves.nl


Route : Vanuit de media markt in Breda langs evt oosterhout, de A59 naar Den Bosch en dan naar MCD Rosmalen waar we dan om ongv 10 uur met nog grotere groep vertrekken. Fijn als iedereen van tevoren getankt heeft.


gezellig tot dan


deelnemers:

Sophie
JohnT
SubZeRo666
Eric-B
JMG +compagnon
Jorik
Barry
Victor
Markske-GSX-R600
Jaapie
stefan
richard
serge
J koopmans
Ivarpiet
Marc
Sjoerdtjuh
The Fatal ??
WOUTER sv
eric cornelissen
chrisjemol,
kleinelars1,
syndicatestudios,
gt550mad
whiteboylars
Antera+2
Eric erocs
 
Laatst bewerkt:
Whahahaha....

Jij ook hier dat wist ik helemmal niet..
Weet niet of ik mee ga naar de MMFM , maar waarom meld je het niet in het Breda topic?

Daar krijg je meer reacties denk ik.
xxx
 
Je kan ook via de A58 en dan aanschuiven bij de club die vanaf Eindhoven (McD Best) vertrekt. Is niet zo heel ver om, km of 20. Kunnen jullie vast de bandjes warmen :]
 
dat is misschien ook wel een strak plan....jullie eindigen ook bij pomp de Lucht ??? want daar heb ik afgesproken met nog een paar...is traditie om daar te verzamelen... maar kunnen tussendoor daar ook wel langs komen... bij de lucht moeten we om kwart voor tien zijn dus word vroeg thuis weg :] :z
 
Het hele spul in Eindhoven vertrekt om half 10. Vermoed dat we dus rond 10:00 uur bij de lucht zijn, kwartiertje later dan jullie planning.

Edit: Ik zal even een postje doen naar Jochie, zodat ie jullie topic ook in de beginpost van de MM opneemt.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien zowel Breda als Eindhoven voor mij geen ideale plekken zijn om te verzamelen, maar toch graag in een groep die kant op wil, kan ik me dus het beste gewoon om kwart voor 10 bij de lucht bij de groep voegen?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben d'r zekerteweten bij!

Heb er weer zin in, vorig jaar kon ik helaas niet mee door motor-pech..
 
Hoi Sophie! :)

Zet mij er maar bij *D
Zet even in je openingstopic wie er allemaal mee gaat?
Wie rijdt er voorop? :] Jij weet net als vorig jaar? Of zal ik dit keer voorop rijden? :+
Zo ja, geef dan ff de adressen van de routepunten door? :Y

Greetz *O*

Dennis
 
Heyhey,

Deze jongeman is (waarschijnlijk met een compagnon) ook van de partij! Altijd leuk om met een hoop mensen richting MFMM te rijden ipv in je eentje ;)

Vraag ik me wel af, jullie gaan via de lucht? is daar (zoals vorig jaar) ook op een bepaalde tijd afgesproken? (kan zo snel geen topic vinden) Of rijden jullie meteen door?? Anders is het voor met net zo makkelijk om bij de lucht aan te haken ;)

Ik hoor `t wel!

:W Zjeraaar
 
heyyy sophie ,
Aangezien ik toch met die gasten van Roosendaal ga zal ik ze wel proberen over te halen naar Breda te komen.
Zal dezelfde groep zijn als met wie we vorige keer langs jou kwamen in breda..
Jaapie , victor , stefan , barry, rein , richard en een jonge de er niet bij was serge...
Maar nog niks is zeker hej ;)

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
heyyy sophie ,
Aangezien ik toch met die gasten van Roosendaal ga zal ik ze wel proberen over te halen naar Breda te komen.
Zal dezelfde groep zijn als met wie we vorige keer langs jou kwamen in breda..
Jaapie , victor , stefan , barry, rein , richard en een jonge de er niet bij was serge...
Maar nog niks is zeker hej ;)

Groetjes

Je vergeet mij '(
 
Aangezien zowel Breda als Eindhoven voor mij geen ideale plekken zijn om te verzamelen, maar toch graag in een groep die kant op wil, kan ik me dus het beste gewoon om kwart voor 10 bij de lucht bij de groep voegen?

Hoi Bram,

Ik kom uit Roosendaal en sluit me bij de Breda groep aan. Als je wilt kun je ook eerst naar Roosendaal komen, hebben we vorig jaar ook gedaan, toen gingen we met een groepje van 5 vanuit Roosendaal (ANWB tankstation bij de Mac in Roosendaal om precies te zijn) naar Breda MediaMarkt.

Dennis
 
T was pijnlijk maar zeker de moeite waard... we lagen er weer fris, fruitig en onbehaard bij op t strand!

Rein is er dus ook bij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan