metalganz

metalganz

Die hard MF'er
18 jan 2009
752
2
zwolle
Hallo ik ben bezig met het verbouwen van een bol dor 900 tot een bike met een andere uitstraling,ik vind het blok erg mooi trouwens een 6 cilinder is ook wel aardig.
Ik heb een up side down vork ingebouwd van een gsxr en een achterbrug van een cbr 1100xx opgescharreld met wat draai en boorwerk viel dit eigenlijk best mee nadeel is dat je twee keer zo lang bezig bent met het uitdenken van iets dus kost het toch veel tijd.
Frame is aangepast op de monoveer en het zitje is ingekort,wielen zijn van kawa zxr en cbr 1000.
Lakwerk wordt metallic zwart en op de tank en zijschilden komt wat striping in rood met zilveren rand die heb ik laten maken als sticker.
Verder alle moeren etc opnieuw verzinken en blok heb laten ijsstralen en daarna met enginepaint gespoten.
Wil als deze bike klaar is een blokrevisie doen op een blok wat ik heb staan en wie weet misschien ook nog wel een orginele bol oppoetsen.
Vandaag een reaktieplaat laten snijden uit rvs 3mm het past gelukkig ook nog dus polijsten maar.
Bijgaand een plaatje van projekt :) :)

:( :( :( foto`s krijg ik nog niet voor elkaar :?
 
Ga naar:
http://www.uploadhouse.com/

Dan druk je op MULTI UPLOAD (click here)
Je krijgt dan een scherm vol met 'kies bestand' knopjes.
Daar kun je 1 voor 1 alle foto's kiezen.
Als je dat gedaan hebt, druk je op UPLOAD IMAGES NOW!
Na een paar tellen krijg je een ander scherm, de links die je vervolgens moet hebben zijn:
(Direct link for layouts)


Deze links kopier je dus gewoon op Motor-Forum en dan verschijnen alle foto's hier!
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de foto, zo te lezen klink het er gaaf! :Y
Hoop dat het lukt op een foto erop te zetten. succes
 
Dat ijsstralen ging dat goed en waar heb je het laten doen? :]
Bij Murk en Groothuis in Coevorden 0643982267 www.murkengroothuis.nl,dat gaat prima er wordt geen materiaal afgestraald maar het wordt door het droogijs 100% schoon daarna met ontvetter inspuiten en dan paint erop.
Dit bedrijf werkt mobiel dus kunnen ze ook op lokatie werken
 
Bij Murk en Groothuis in Coevorden 0643982267 www.murkengroothuis.nl,dat gaat prima er wordt geen materiaal afgestraald maar het wordt door het droogijs 100% schoon daarna met ontvetter inspuiten en dan paint erop.
Dit bedrijf werkt mobiel dus kunnen ze ook op lokatie werken


Goeie tip! Staat genoteerd!
 
Hallo ik ben bezig met het verbouwen van een bol dor 900 tot een bike met een andere uitstraling,ik vind het blok erg mooi trouwens een 6 cilinder is ook wel aardig.
Ik heb een up side down vork ingebouwd van een gsxr en een achterbrug van een cbr 1100xx opgescharreld met wat draai en boorwerk viel dit eigenlijk best mee nadeel is dat je twee keer zo lang bezig bent met het uitdenken van iets dus kost het toch veel tijd.
Frame is aangepast op de monoveer en het zitje is ingekort,wielen zijn van kawa zxr en cbr 1000.
Lakwerk wordt metallic zwart en op de tank en zijschilden komt wat striping in rood met zilveren rand die heb ik laten maken als sticker.
Verder alle moeren etc opnieuw verzinken en blok heb laten ijsstralen en daarna met enginepaint gespoten.
Wil als deze bike klaar is een blokrevisie doen op een blok wat ik heb staan en wie weet misschien ook nog wel een orginele bol oppoetsen.
Vandaag een reaktieplaat laten snijden uit rvs 3mm het past gelukkig ook nog dus polijsten maar.
Bijgaand een plaatje van projekt :) :)

:( :( :( foto`s krijg ik nog niet voor elkaar :?
Klinkt gaaf dus foto graag !

Foto mag niet groter als 150 kb zijn geloof ik ..

Als [imgatt] intikt en je selecteerd dan een foto uit je afbeeldingen ,twee keer drukken dan post je hem zo mee hier naar toe,it's simple ;)

Ben toch wel heel benieuwd!
 
ik weet niet wat er mis is maar het lukt me niet om foto te transporten :X blijf proberen dus. |(
 
ziet er super uit. vind de kleur nu ook al goed.herkenbaar.
Ik zoek een offset voortandwiel voor mijn vf project. is hetzelfde als de bol dor. Heb jij er al een gevonden of heb je hem zelf gemaakt?
 
Dat je van een oudere motor zo'n brute fighter kan maken.
echt heel mooi.

en wat ben je ongeveer kwijt om een blok te laten ijsstralen?
 
cbr wiel rvs pasbussen op wielas remklauw moet ik nog parelen en goud spuiten,komen uiteraard stalen remleidingen op.achterbrug iets smaller gemaakt en een pasbus op een as van 16mm.frame opgeboord.
full
 
een blok ijsstralen heb ik toen 50,= voor betaald dat was wel beetje matswerk,ikdenk maar je moet het gewoon vragen dat ca 75,=welreel is
full
 
ziet er super uit. vind de kleur nu ook al goed.herkenbaar.
Ik zoek een offset voortandwiel voor mijn vf project. is hetzelfde als de bol dor. Heb jij er al een gevonden of heb je hem zelf gemaakt?
die maak ik zelf moet nog wel gebeuren
 
Terug
Bovenaan Onderaan