Yamaha XJ900F, 1989, 171.000km, teab

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.720
753
full


Omdat deze toch wat minder begon te worden heb ik besloten een andere pekelfiets te kopen. Vandaar te koop:

Yamaha XJ900F
Bouwjaar: 1989
Kmstand: 171.000
Met Givi rek plus topkoffer. Eventueel ook met Givi zijkoffers.
Wilbers veren voor
Ikon (ex Koni) veren achter
Motor loopt perfect en gebruikt weinig olie
Minpunten: uitlaat lekt en de tank ook -O-

T.e.a.b. *O*
 
laat maar mensen, een fiets met meer dan 40.000km is schroot :+
 
Wie maakt me los? Ik heb de ruimte nodig in mijn garage voor mijn 'nieuwe' pekelfiets :P
 
Ik zit er niet om verlegen.

Maar dat type XJ 900 kan 400.000 km mee.
Net als een FJ 1100 (de 1200 niet)

Misschien een foto van het lek ik de tank? Misschien durf ik dat lek wel te lassen, ben TIG lasser en kan 0,5 mm dik spul lassen.
 
Laatst bewerkt:
Met Tank Cure moet dat lekje ook wel snel te fixen zijn. Misschien moest ik dat maar doen. Dan het ding oppoetsen en er big bucks voor vangen :P
Maar iig bedankt voor het aanbod :Y
 
Nou doen!

Kost weinig, is alleen even heteraf sloopwerk en spoelen en drogen.

Veel mensen schrikken van een lekke tank.

Als ut gat van de uitlaat redelijk is, dus niet de hele omgeving verrot, las ik die ook gratis
Ik las vaker iiets wat voor een ander reeds schroot is

Now you're tokking :}
Heb het gat nog niet met eigen ogen kunnen aanschouwen, maar de herrie valt op zich nog wel mee. Dus zo groot zal het nog niet zijn. Ik neem aan dat je dan een kale balanspot aangeleverd wil hebben?
 
Ja, gewoon het te lassen deel kaal idd, dan kan ik alles dichtlassen wat ooit open was.

In die fotoserie was het een balanspot van een BMW, maar het kan ook in de eind demper of het voorstuk zitten.
 
Laatst bewerkt:
hoe veel vraag je er dan voor?? is de ideale motor voor mij maar zit met een ophaalprobleem.
heb opzich wel kopers voor mijn motor, miss kan ik die jou motor laten kopen en ruil ik dan met hun...
 
hoe veel vraag je er dan voor?? is de ideale motor voor mij maar zit met een ophaalprobleem.
heb opzich wel kopers voor mijn motor, miss kan ik die jou motor laten kopen en ruil ik dan met hun...

Ach, voor 300 doe ik 'm wel weg. Als dat teveel is dan knap ik 'm tzt zelf op en vraag er het dubbele voor :Y
 
Ach, voor 300 doe ik 'm wel weg.
Geen geld voor deze motor.
Tanklekkage is eenvoudig op te lossen voor een paar tientjes. :Y
Uitlaat lijkt me ook neit een probleem om deze profisories of meteen goed op te lossen :N
Als dat teveel is dan knap ik 'm tzt zelf op en vraag er het dubbele voor :Y
:Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan