Ducati street fighter

desmoDuc

MF veteraan
9 jun 2003
1.620
0
ergens
Zijn er SF Rijders die hun Streetfighter van extra accessoires hebben voorzien (bv andere uitlaat etc etc)Groet Fons :P
 
Laatst bewerkt:
Ben ook nog nie uitgekeken op me S4R :W

miss ooit erbij kopen als ik een loterijtje win :X O-) 8-)
 
Ik ben ook nog niet uitgekeken op mijn S4R maar vooral die zwarte streetfighter ziet er heftig uit.
Maar ik heb de streetfighter nog niet in het echt gezien misschien valt het wel tegen.
Zou die op de motorbeurs komen??

Groet
Fons
 
Zijn er al lezers van dit forum die de ducati streetfighter hebben besteld?
En zo ja ook de eventuele opties erbij hebben besteld (bv andere uitlaten etc etc)

groet
Fons
Ik heb hem besteld , op gereden (reed best aardig) en weer kwijt geraakt toen ik vanmorgen wakker werd :Z

Gelijk ff mijn rekening gechecked......stond er gelukkig nog op :P
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig idd, smaken verschillen..... de foto's die ik tot nu toe gezien heb van die duc..... so dan, doe mij die maar.
Vind alleen die 2 uitlaten niet mooi maar ach daar zal ook wel wat voor komen lijkt mij.
 
net een m1100s gekocht dat kan bruintje niet meer trekken ;)
vind trouwens de koplamp niet mooi voor de rest vind ik hem wel cool :W
 
Klopt je hebt helemaal gelijk; is zo voorspelbaar en lelijk het had een H :r nda kunnen zijn!
hoppa }) daar gaan we weer
vind hem mooi maar ook weer lelijk niet alles is mooi aan dat ding normaal heb je eenn klik met een motor maar die had ik niet met de street fighter

trouwens jou bike nog steeds niet verkocht :?
 
Laatst bewerkt:
Ha JP heb je jouw 1100 S al opgehaald?

Ik twijvel nog steeds maar ik ben nog bezig met de verbouwing waar wat euri's in gaan zitten.
De Streetfighter vind ik in het zwart erg mooi (jawel na jaren ducs in het rood zou het nu wel eens een zwarte kunnen worden) maar de prijs van deze fiets is behoorlijk aan de hoge kant en ik denk , weet eigenlijk wel zeker die fiets is voor normaal gebruik wel overpowered

Groet
Fons
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan