Vertrekpunt Nijmegen en omgeving Megameeting 3 Mei 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

wsx

MF veteraan
13 jun 2007
2.741
150
UPDATE!

ik weet misschien wel een route
ff gekeken op googel aarde

vanaf de anac de energieweg op richting de tunnel van nijmegen (ff leuk voor de uitlaatjes te laten janken) dan keizer karel op en over de waalbrug.
dan bij lent eraf en de griftdijk op richting elst
dan de A15 op en bij kesteren, rhenen eraf de N233 op
dan bij 2e rotonde de rondweg-west op (3e afslag)
je zit nog steeds dan op de N233 en blijft die volgen
je komt later de A12 tegen daaronderdoor rijden en je ziet aan rechterkant al hoopjes motoren staan en je bent bij de Mac


Dit word de route wel een stukje snelweg maargoed met deze route is de kans groot dat we allemaal aankomen en mocht er onderweg wat zijn dat kan iedereen deze route wel onthouden. Aangezien het gewoon de N233 is die we afrijden.

Aangezien we met een flinke groep zijn hieronder nog even de regels op een rijtje.

1. Niet inhalen.
2. We rijden baksteensgewijs.
3. De rustigere en/of onervaren rijders rijden vooraan, de vlotte/ervaren rijders achteraan. Dit vanwege het feit dat de snelheid achterin nu eenmaal hoger ligt. Iedereen moet voor zichzelf beslissen waar in de groep hij thuishoort.
4. Om 13:00 vertrekken we vanuit Veenendaal naar Amersfoort degene die mee willen moeten dus ervoor zorgen dat ze dan klaarstaan om te vertrekken. Dit om onnodig wachten te voorkomen aangezien we niet allemaal van elkaar weten wie er wel of niet naar Amersfoort gaat.
5. Let goed om degene achter je mocht er wat zijn stop dan bij de belangrijke punten zodat de groep bij elkaar blijft.



Zoals gezegd hierbij het Vertrektopic voor de Megameet op 3 Mei 2009! *O*

1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei


Vertrekpunt: Anac Tankstation Energieweg 102
Verzamelen: 09:30
Vertrekken: 10:00

Zorg ervoor dat je er op tijd bent want wie wil deze geweldige dag nou missen. :]

Aangezien het de vorige keer nogal eens mis ging tijdens de rit heb ik de volgende regels bedacht;

1. We rijden baksteensgewijs.
2. Houd je achterligger in de gaten zodat we elkaar onderweg niet kwijtraken.
3. Mocht de groep erg groot zijn ga elkaar dan ook niet onnodig inhalen dat heeft dan toch geen zin.(met uitzondering van: koekblikken,schildpadden, invalide wagentjes,traktoren,fietsers,wandelaars, bejaarden, en al het andere gespuis wat ons tegenhoud!) }) :+ :]

Route is in overleg mochten er mensen goede ideeeen hebben dan horen we het graag!

Topicstarter is niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze rit. Iedereen is er op eigen gelegenheid en verantwoording.

Wie gaan er mee?

1. WSX
2. Marcelm ovb
3. Thomas 9745
4. Aaron ovb
5. JWhijmans
6. Abcman
7. Blue_Ice ovb
8. Jordy
9. THE POSER aka DE HEKKESLUITER
10. Drinky
11. Twonha
12. gpz_decoy
13. Hans-cbr1000
14. NMGN*R6
15. Vuile Beunkoe
16. ZXR400drive
17. Bozzie
18. svtelefonica ovb
19. MikeyRelic
20. Streetdriver
21. Svtwin
22. RANO
23. Laidback
24. Putzenecker
25. Diddl TL-R ovb
26. Mellos-r1
27. Kris25
28. gp walker
29. Z11
30. Hallucinator +2
31. Shnatzz
32. Xeed
33. Rickvf
34. vamozoty
35.
 
Laatst bewerkt:
3 mei is nogal een eindje weg, maar heb me voorgenomen deze keer wel van de partij te zijn.
zoals altijd als je bij een 24-uurs bedrijf werkt ovb....
 
3 mei is nogal een eindje weg, maar heb me voorgenomen deze keer wel van de partij te zijn.
zoals altijd als je bij een 24-uurs bedrijf werkt ovb....

Begrijpelijk.

Je staat erbij.
 
Op de foto is de nieuwe locatie van de ANAC te zien :P

Baksteensgewijs houdt in, onder politie begeleiding? 8-)

Ill be there for you :W

(ik :] wel achteraan, ik reed vorig jaar voorop, en jullie weten wat daarvan komt ;( )
 
Laatst bewerkt:
Op de foto is de nieuwe locatie van de ANAC te zien :P

Baksteensgewijs houdt in, onder politie begeleiding? 8-)

Ill be there for you :W

(ik :] wel achteraan, ik reed vorig jaar voorop, en jullie weten wat daarvan komt ;( )


Was de laatste keer dat ik erbij was. Heppie geen foto van de laatste keer?

Politiebegeleiding zou in ons geval nog niet eens zo'n slecht idee zijn. Je weet wat ze zeggen blauw witte zijn het snelst. :+

Dus jij bent de hekkesluiter, deal.
 
ik kom ook :) dit keer niet op een bmw huurmotor maar op mn eigen fz6 :D :W
 
Laatst bewerkt:
Dude, moest jij niet spieter petter pater lekker in het water zwemmen? :?

Anyway, ik ben bij de MegaMeeting, waarschijnlijk ook wel met sectie Nijmegen. *O*


Waarschijnlijk????

Natuurlijk bedoel je. :+
 
Je kunt mij er ook opzetten.
Ik zou zeggen vooraan, weet je twee dingen zeker.
1 Je raakt niemand kwijt :]
2 We komen niet aan _O-


_O-

Dat is dus ook geen optie.

Misschien dat ik die nobele taak dan maar op mij neem. Heb nu ook nav. dus ik zou de weg moeten kunnen vinden. Maargoed niks is zeker... ;)

Ach, wie zien het de 3de wel degene die het eerst weg rijd is de pineut. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan