kx570 jadoul project & cr250 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

gianni2takt

MF veteraan
28 dec 2008
1.598
1
belgie
hallo aan alle motorfreaks , kon het niet laten om mijn eigen topic op te starten ook voor degene die mijn project nog niet kennen van piepkleine kx500 topic .@freak: mijn project blijft natuurlijk in jou topic ook verschijnen zoals beloofd :} heb de fiets een jaar terug gekocht en het frame met de jadoul kit terug wat opgeknapt zodat het er allemaal netjes op past :Y (heb hier geen foto's van jammer ;( ) het resultaat is hoe hij nu op de foto staat *O*
full

2009 uitvoering
full

-kx500 chassis 1991 met papieren straatlegaal
-jadoul motosport tank met kx250 plastiek en zadel 2000
-verlichting op batterij
-reikon stuur
-fietsen kilometerteller
-gepolierde akront velgen
-braking wave schijven voor en achter
-stalen remleidingen van goodridge
-getuned 570cc blok
-v force membraam
-wiseco piston
-prox koppelingskorf en platen
-skf lagers
-deco klepje


cr250 2007 :9
full
 
Laatst bewerkt:
wat nog allemaal te doen ? ander blok met meer cc }) v-force membraam, cilindertuning,grote schijf andere uitlaat en demper . en hier en daar wat prulletjes :Y
 
en ja dit is een 570cc boring en slag aangepast dus: weer werk en geld uitgespaart *O* dit blok word helemaal nieuw gemaakt en krijgt wat extra tuning van me voor ik hem onder het jadoul hang :z
 
Laatst bewerkt:
dus vol vreugde eraan begonnen een paar weken terug en het blok op me werktafel uit mekaar gehaald en zo lag het erbij
full
 
het versnellingsbakje wat ondertussen al onder handen genomen is door mij en mijn cnc maat :Y de lichte gebruikersporen op nokken en sleuven opgelast met tig en terug netjes scherp gefreest met cnc
 
Laatst bewerkt:
hier de aangepaste krukas die ik inmiddels terug uitgelijnd heb op mijn werk tussen 2centers op de draaibank
full
 
de tussenplaat die ertussen zat (hier ga ik een andere voor maken als ik zover ben) onder de cilinder voor de langere slag 89mm
full
 
de cilinder met boring90,5mm en nog nieuwe nicasil *O* wat nog bewerkt gaat worden ook als ik zover ben :z
full
 
Laatst bewerkt:
deze had ik al gekocht }) membraam spanning is in te stellen ,zachter voor meer power in hoge toeren en straffer voor meer onderin maar dat zal in de praktijk binnenkort afgesteld worden :]
full
 
het standaard blok wat nu langs zijn kleine broertjes staat en in de toekomst ook een opknapbeurtje krijgt *O* kwestie van bezig blijven (maar ook een uit de handgelopen hobby weet je wel?) O-)
full
 
Laatst bewerkt:
zo wou ik eerst de carters en cilinder allemaal laten stralen tot ik op het idee kwam mijn keuken ook als werkplaats te gebruiken aangezien ik toch geen vrouw in huis heb *O* *O* dus hier de carters in gewassen (nadat ze ontvet waren)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan