Op maat gemaakte oordoppen Motorbeurs Utrecht

Flyingdoc

MF'er
15 feb 2008
103
2
Hey allen,

Morgen shoppen in Utrecht en er staat een setje op maat gemaakte oordoppen op het verlanglijstje. Dus om me alvast een beetje te orienteren:

--> Wie heeft er een setje gekocht op de beurs? Ben benieuwd bij welke stand je ze hebt laten maken, wat je ervoor betaald hebt, wat voor extra's je erbij hebt gekregen enz. !

Bedankt voor de reactie, shop ze ;) en tot morgen!
 
2 jaar geleden stond er een ontzettend leuke meid bij de stand.
Dat zou voor mij genoeg zijn om tot een goede keuze te komen. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren geweest en heb ze laten aanmeten bij alpine.
Reden was dat ik een combinatie nodig had voor zowel motor als schieten.
Alpine kon dit bieden en kreeg de afwijkende dempers er bij. Dus standaard rood en voor het schieten aan te vullen met wit.

Heb prijzen gezien vanaf € 69 t/m € 89.

Het was wel bij de grote merken behoorlijk druk, heeft mij alles bij elkaar een uur gekost.

Groet,

Pieter
 
Ik ben gisteren geweest en heb ze laten aanmeten bij alpine.
Reden was dat ik een combinatie nodig had voor zowel motor als schieten.
Alpine kon dit bieden en kreeg de afwijkende dempers er bij. Dus standaard rood en voor het schieten aan te vullen met wit.

Heb prijzen gezien vanaf € 69 t/m € 89.

Het was wel bij de grote merken behoorlijk druk, heeft mij alles bij elkaar een uur gekost.

Groet,

Pieter


heb ik 2 jaar geleden gedaan. bevallen prima!
kreeg als garantie dat als er 1 weg was ik een nieuwe kon halen.
verder niets extra's toen.
 
Ik heb er gister ook aan laten meten, was volgens mij ook bij Audisafe
Het was in ieder geval de stand waar een erg leuke dame bij stond :p
Prijs was 79 euro, voor zachte doppen.
 
Ik heb ze gister bij Audisafe aan laten meten. Heb gekozen voor de 'zachte' voor 79 euro.
Goede service, leuke mensen.
Een paar jaar geleden heeft mn broer ook zachte aan laten meten, maar na een maandje begonnen ze toch te irriteren en heeft ie ze voor nix om kunnen ruilen voor de 'harde' uitvoering.
 
Ben net terug en vond t wat te druk bij Alpine, maar ik heb zo'n kortingsbon meegemaakt dat je op 1 van de punten ze kan aan laten meten voor 89 ipv 130
 
Zouden ze ook helpen tegen die constante piep in m'n linker oor.......? O-)

"Oern kapoett, boemmmm box...."
 
Ik heb ze nu ook! Aan laten meten bij Alpine. Voor zover ik weet het betere merk! Je krijgt effe wat funky spul in je oren zodat ze je je maat weten en het enige wat je daarna hoeft te doen is afrekenen. Doppen worden vervolgens opgestuurd! Super!

Duurde in totaal 10 minuten en stond weer buiten(de stand)!

Overigens ook leuk dametje bij Alpine!
 
Laatst bewerkt:
Aangemeten oorbeschermers zijn goed zolang je oor niet verandert. Net zoals de zichtbare rest van het gezicht verandert ook de binnenkant van je oor in de loop der jaren. Al dan niet in je voordeel ;)

Ik zweer bij kwaliteitsschuimpies uit de USA (net snoepjes), die van zichzelf goed afsluiten en waarvan je geen pijn in je buik krijgt wanneer je er een kwijt bent geraakt. En ze kosten slechts een fractie van die op maat gemaakte en je kunt er altijd een paar onder je zadel bewaren.
 
Ik ga toch wel ff naar die stand die doppen bekijken.... :9 :9

:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze nu ook! Aan laten meten bij Alpine. Voor zover ik weet het betere merk! Je krijgt effe wat funky spul in je oren zodat ze je je maat weten en het enige wat je daarna hoeft te doen is afrekenen. Doppen worden vervolgens opgestuurd! Super!

Duurde in totaal 10 minuten en stond weer buiten(de stand)!

Overigens ook leuk dametje bij Alpine!

En niet lachen he, als je dat schuim in je oren hebt!!! :)
 
Aangemeten oorbeschermers zijn goed zolang je oor niet verandert. Net zoals de zichtbare rest van het gezicht verandert ook de binnenkant van je oor in de loop der jaren. Al dan niet in je voordeel ;)

Ik zweer bij kwaliteitsschuimpies uit de USA (net snoepjes), die van zichzelf goed afsluiten en waarvan je geen pijn in je buik krijgt wanneer je er een kwijt bent geraakt. En ze kosten slechts een fractie van die op maat gemaakte en je kunt er altijd een paar onder je zadel bewaren.



Dat veranderen van je oren klopt maar dat gaat niet spectaculair snel - heb nog een derde setje wat al 18 jaar oud is en behoorlijk vaak gebruikt is maar daar was nog niks mis mee.
 
haha _O- Oke heb ze ook VIA mijn baas :P
_O- _O-

Ik heb ze ook via mijn baas - heb 2 setjes nu - 1 thuis voor de motor en 1 op mijn werk *O*
Deed ze bij motorrijden alleen in op de snelweg maar kreeg bij de medische keuring van het werk te horen dat ik ze altijd in moet doen met rijden
 
Heb ze twee jaar geleden op MBU laten aanmeten op de EARMO-stand. Draag ze nu nog elke dag, een absolute aanrader.
 
Ik heb ze vandaag laten aanmeten bij Alpine
Er zijn 4 merken op de beurs, verschillen in prijs zijn te overzien, dus maar voor de meest vertrouwde naam gekozen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan