MFMM Vertrek vanuit Hengelo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Starscream

MF veteraan
15 jan 2006
5.245
11
Enter
1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Ja... nog maar een maandje of 2 en dat is de Megameeting weer.


Texaco-Hengelo-Westermaat.jpg


Zoals voorgaande jaren zullen we weer vanuit Hengelo vertrekken en wel om een uurtje of 10 om rond 11.00u aan te komen bij de Mac in Veenendaal. Even voor de goede orde: Er word in baksteenformatie gereden en iedereen blijft op zijn/haar eigen plek, er word dus niet ingehaald.


Voor de koffiejunkies: Zorg dat je om half tien aanwezig bent, want we vertrekken om tien uur.

Wie gaan er allemaal mee

*D Starscream
*D black-katana
*D Marco-GSXR1100w
*D B@rdie
*D 993ti
*D Zoesa
*D bassie1983 + aanhangsels
*D afbouwr1
*D Hakkers2
*D motohenri
*D eigenaar
*D janwatje
*D HiSpEM
*D Black Eagle
*D Dennis_B + Annanannanas
*D Paul Hewson
*D Dopneusje
*D ayovoof



:? Pa.Nootje
:? MotorMieke
:? fien
:? nikaymc20
:? RaceMonkey

Safety Guidelines and Disclaimer:


- Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er geen automobieltjes staan. Zorg ervoor dat je motor niet te veel ruimte inneemt, zodat we proberen iedereen op die parkeerplaats een plek kunnen geven.
- Ruim rommel op waar het hoort, zodat we volgend jaar misschien ook zonder problemen terug mogen komen.
- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan.
- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme is minder.
( zie ook de disclaimer onderaan )
- Motor-Forum.nl of TS zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.
 
Laatst bewerkt:
Is er ook parkeergelegenheid voor m'n koekblik :$
Kans is nogal klein dat ik m'n A 3 mei al heb...
 
Ik ga NIET mee....ik ben dan nl op het Assen TT circuit... de Ducati Club Races.... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan