Hallo,
Ik ben Louis en ik ben al een tijdje op dit forum aan het rondkijken en heb al sinds augustus 2008 een 350f in m'n hok staan. Nu ik bijna(eindelijk)m'n rijbewijs heb wil ik echt dat m'n brik in orde staat. Natuurlijk heeft zo'n oud dametje wel enkele mankementjes:
-olie lekt ergens in de buurt van de kop en cillinders, er ligt altijd olie op de koelvinnen
-een traktor-achtig geluid uit m'n blok op lage toeren
-banden zakken precies door(weet niet of dit normaal is voor zulke oude banden...) en als ik nieuwe banden er op zou leggen, wat is dan de max breedte voor de achterband?
-condens in de uitlaten(iets van 10 cl als je ze uitgiet)
-slepen van de remblokken dus is het echt zwaar om hem te duwen in stationair
Als iemand me zou kunnen helpen met deze dingen zou ik al heel blij zijn
Alvast bedankt
Ik ben Louis en ik ben al een tijdje op dit forum aan het rondkijken en heb al sinds augustus 2008 een 350f in m'n hok staan. Nu ik bijna(eindelijk)m'n rijbewijs heb wil ik echt dat m'n brik in orde staat. Natuurlijk heeft zo'n oud dametje wel enkele mankementjes:
-olie lekt ergens in de buurt van de kop en cillinders, er ligt altijd olie op de koelvinnen
-een traktor-achtig geluid uit m'n blok op lage toeren
-banden zakken precies door(weet niet of dit normaal is voor zulke oude banden...) en als ik nieuwe banden er op zou leggen, wat is dan de max breedte voor de achterband?
-condens in de uitlaten(iets van 10 cl als je ze uitgiet)
-slepen van de remblokken dus is het echt zwaar om hem te duwen in stationair
Als iemand me zou kunnen helpen met deze dingen zou ik al heel blij zijn
Alvast bedankt
Laatst bewerkt: