Hallo,
Mijn naam is Omèr, afkomstig uit Ertvelde op een boogscheut van Gent (België). Tot op heden verplaatste ik mij op droge en zonnige dagen met mijn Honda 500f. Deze wordt waarschijnlijk dit weekend opgehaald door een vriend die ook de microbe te pakken heeft.
Mijn droom was altijd al een caferacer op basis van een CB.
Ondertussen heb ik ook ‘de koe bij de horens genomen’ en alvast een begin gemaakt.
Vorig jaar een 500 frame met 550 blok op de kop getikt en dat in combinatie met de mooiste uitlaten ooit: de 500cc 4 in 4 trompetjes .
Nog voor ik mijn eerste motor kocht had ik ook al een caferacer tank en kont gekocht met het gedacht dit komt wel van pas en zo zie je maar …
Voorlopig nog niet veel foto’s wegens een computercrash maar wel al een aantal vragen:
1. ben op zoek naar een bedradingsschema van een 550 in kleur, want de huidige kabelboom ik vakkundig met de snoeischaar ingekort
2. een tekening om de remschijven te perforeren
kan mijn schijven ook opsturen naar Classic Bike tuning maar voor het bedrag van de portkosten heb ik waarschijnlijk wel een aantal deftige boortjes.
3. als ik een dubbele voorrem wil, en geen kilometerteller wil (toch geen analoge, wil een klein fietstellertje) kan ik deze opnemer dan weglaten? Wat moet er dan in de plaats komen om de lagers op hun plaats te houden?
of kan het stukken eenvoudiger?
Na jaren meegelezen te hebben in verschillende topics
is het nu ook eens mijn beurt om ….
Voorlopig laat ik het hierbij,
het vervolg krijgt u hier te lezen.
Alvast een sfeerfoto
Mijn naam is Omèr, afkomstig uit Ertvelde op een boogscheut van Gent (België). Tot op heden verplaatste ik mij op droge en zonnige dagen met mijn Honda 500f. Deze wordt waarschijnlijk dit weekend opgehaald door een vriend die ook de microbe te pakken heeft.
Mijn droom was altijd al een caferacer op basis van een CB.
Ondertussen heb ik ook ‘de koe bij de horens genomen’ en alvast een begin gemaakt.
Vorig jaar een 500 frame met 550 blok op de kop getikt en dat in combinatie met de mooiste uitlaten ooit: de 500cc 4 in 4 trompetjes .
Nog voor ik mijn eerste motor kocht had ik ook al een caferacer tank en kont gekocht met het gedacht dit komt wel van pas en zo zie je maar …
Voorlopig nog niet veel foto’s wegens een computercrash maar wel al een aantal vragen:
1. ben op zoek naar een bedradingsschema van een 550 in kleur, want de huidige kabelboom ik vakkundig met de snoeischaar ingekort
2. een tekening om de remschijven te perforeren
kan mijn schijven ook opsturen naar Classic Bike tuning maar voor het bedrag van de portkosten heb ik waarschijnlijk wel een aantal deftige boortjes.
3. als ik een dubbele voorrem wil, en geen kilometerteller wil (toch geen analoge, wil een klein fietstellertje) kan ik deze opnemer dan weglaten? Wat moet er dan in de plaats komen om de lagers op hun plaats te houden?
of kan het stukken eenvoudiger?
Na jaren meegelezen te hebben in verschillende topics
is het nu ook eens mijn beurt om ….
Voorlopig laat ik het hierbij,
het vervolg krijgt u hier te lezen.
Alvast een sfeerfoto
Laatst bewerkt: