22e Toyrun stichting "Actie Stoomboot" op 1 december 2013

Longneck

MF veteraan
23 nov 2007
5.251
4
Groningen
Facebook
Beste MF'ers,

Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar in Groningen weer de Toyrun van de stichting "Actie Stoomboot" gereden worden. Dit fantastische initiatief zal dit jaar plaatsvinden op:

1 December 2013!!

ToyRun_Poster_2013.jpg



De verzamelplaats is de Gidionweg 23

Tijdschema Toyrun 2013:

Start om
11:00 verzamelen en oude herinneringen ophalen bij de MTC Haren (Gideonweg 23, Groningen) 11:30 vertrek korte toerrit vanaf MTC Haren naar Twin Parts
12:15 aankomst bij Twin Parts
13:00 aankomst op Vismarkt
13:45 aankomst bij de Beatrix Kinderkliniek van het UMCG
14:30 vertrek naar het Martiniziekenhuis
15:00 Aankomst Martiniziekenhuis
16:00 Einde Toy Run 2012


In voorgaande jaren hebben ook diverse leden van het Motor Forum deelgenomen aan dit geweldige initiatief:
"Het geluid van een Harley op een cassettebandje". Dit was de wens van een ziek kind dat in het ziekenhuis lag. En deze allerlaatste wens moest in vervulling gaan. Zo gebeurde het dat op een dag Zuster Siep, van het UMCG voorheen AZG, een motorrijder tegen het lijf liep. Zij vroeg hem of zij het motorgeluid van zijn Harley op band mocht zetten. Na bekomen te zijn van deze nogal ongewone vraag en zich enigszins herpakt te hebben, vroeg de motorrijder naar de achtergrond van deze nogal bijzondere vraag. Toen de motorrijder dit hoorde bood hij spontaan aan met de motor naar het zieke kind te gaan, om zo het karakteristieke geluid van een Harley live te laten horen. Na dit bezoek in het ziekenhuis en gezien te hebben wat het vervullen van een kinderwens met het kind en met de motorrijder zelf deed ontstond het idee om elk jaar rond Sinterklaas de zieke kinderen te bezoeken. Daarmee was de Toyrun een feit. En om dit jaarlijks te realiseren werd de Stichting Actie Stoomboot opgericht".

Hierbij dus weer een oproep om zoveel mogelijk motoren en hun berijders bij elkaar te krijgen. Kijk voor een indruk van voorgaande edities op de site van de stichting "Actie Stoomboot" of hier op MF (editie 2007, editie 2008 , editie 2009, editie 2010, editie 2011 en editie 2012).

Vorig jaar hebben de MF'ers zich apart verzameld voor aanvang van de Toyrun. Wellicht is het handig om ons weer te verzamelen bij P3 van de Euroborg. Dit ligt aan de Bornholmstraat en is maar een paar honderd meter verwijderd van de MC Haren.


Voorlopige deelnemerslijst, uiteraard geheel afhankelijk van de weersomstandigheden en onder voorbehoud:
- Longneck
- Chocola
- JJellema
- z1000-baka!
- Tankiej
- bosskabouter
- klaastw
- banzxr-bas
- Rappe Willem
- Daanster
- remy-r
- Ran-D
- Broeder83
- Lady_Di
- Snijboon
- MariiskavW
- Dozo
- Motofoto
- EchoDelta
 
Laatst bewerkt:
Ik kon ook als het geen :r weer is.
Brommert staat dan al in winterstand, dus dan pakken we misschien we ff een ander barrel. :+


Edit: anders ga ik lekker lui bij Chocola achterop O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik kon ook als het geen :r weer is.
Brommert staat dan al in winterstand, dus dan pakken we misschien we ff een ander barrel. :+


Edit: anders ga ik lekker lui bij Chocola achterop O-)

Ik heb een hele monogame relatie met mijn groene vriend. Ik berijd hem altijd alleen... ;-)
 


Beste MF'ers,

Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar in Groningen weer de Toyrun van de stichting "Actie Stoomboot" gereden worden. Dit fantastische initiatief zal dit jaar plaatsvinden op:


1 December 2012!!



Ik neem aan dat er 2013 hoort te staan
 


Beste MF'ers,

Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar in Groningen weer de Toyrun van de stichting "Actie Stoomboot" gereden worden. Dit fantastische initiatief zal dit jaar plaatsvinden op:


1 December 2012!!



Ik neem aan dat er 2013 hoort te staan




Het gevaar van het kopiëren van een OP..dacht dat ik alles had gewijzigd. Bedankt voor de oplettendheid.
 
Zeker ben aanwezig, mits er geen pekel/sneeuw te vinden is ;) (Vindt de Italiaanse dame niet zo leuk namelijk ;) )
 
Zeker ben aanwezig, mits er geen pekel/sneeuw te vinden is ;) (Vindt de Italiaanse dame niet zo leuk namelijk ;) )

Je staat op de lijst. Zag je afgelopen zaterdag nog rijden op de A28. Valt wel op zo'n streetfighter en die gele helm :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan